6.7.2013

boyfriend's shirt

Moikka ihanat! Käytiin eilen räpsimässä asukuvat mun entisellä ala-asteella. Oli aika nostalgista käydä siellä, ja paljon tuli muistoja mieleen. Mä olin ala-asteella sellanen melko perustyttö, ehkä välillä vähän pahis. Olin 11-vuotias, ku jäin kaverini kanssa kiinni myymälävarkaudesta. Lisäks tuli harrastettua mm. röökin polttamista puussa:D Mulla oli ala-asteella monta vuotta hammasraudat, enkä ollu muutenkaan mitenkään hyvännäkönen. En saanu koskaan pojilta huomiota, ja mun kaverit oli aina suositumpia poikien keskuudessa. Kattelin usein peiliin miettien, että tuleekohan musta isona kaunis. Ihastuin ensimmäisen kerran heti ykkösellä, ja kirjoittelin kyseisen pojan nimee päiväkirjaan ja olin olevinaan niin rakastunu. 

Ensimmäisen suudelmani sain vissiin joskus nelosluokalla, ku oltiin kaverini kanssa breakdance-leirillä (mitä hittoo?). Mun kaveri (terkkuja jos luet tätä, oot rakas!) seurusteli samaisella leirillä olevan pojan kanssa, ja mä ihastuin sitten tän pojan kaveriin. Viimesenä iltana oli disko, ja siinä vaiheessa oltiin kaverini kanssa molemmat ihastuneita tähän samaan poikaan. Kaveri dumppas poikaystävänsä, ja meillä alko kilpailu siitä toisesta pojasta. Pääsin tanssii pojan kanssa hitaita ja pussattiin:D Sit mun kaveri tuli ja nappas sen itelleen, ja kohta ne jo seurusteli. Mä menin vessaan itkemään, että miks mun pitää olla näin ruma:D Voi luoja noita aikoja... 

Koska ulkonäkö oli mitä oli, metsästin poikaystävää jostain gimmelin nettisivujen pelipaikasta. Parhaimmillaan mulla oli kuus poikaystävää yhtä aikaa, ja parille niistä soiteltiin kaverini kanssa. Melkosta! Gimmeliä enemmän fanitin kuitenki Antti Tuiskua, joka tuntu olevan mun elämäni rakkaus ala-asteen loppupuolella. Ensimmäisellä Antin Iisalmen keikalla pääsin eturiviin, ja olin ihan haltioissani ku Antin hikipisara tipahti mun päälle. Oikeesti mitä hittoo:D Näitä Antti-juttuja olis enemmänkin, mut taidan jättää tällä kertaa väliin niiden kertomisen.

Sortsit choeis (saatu), toppi Bershkan miestenpuolelta (Roopen) ja farkkupaita sheinside

Moni jaksaa aina valittaa noista mun otsiksista. Mä tykkään piiloutua hiusten alle, sillä koen mun kasvot niin rumaks varsinki ilman otsiksia. Ehkä osasyy on just se, että oon tottunu olee aina se rumempi osapuoli mitä kavereihin tulee. Mulla on aina ollu huono itsetunto, ja otsikset yksinkertasesti saa mun olon tuntumaan turvallisemmalta. Mielessä on kyllä käyny ihan täydellinen hiusten muodonmuutos, jossa kampaaja sais tehdä mun hiuksille mitä haluaa. Rahaa sellaseen muutokseen ei kuitenkaan ole, joten ainaki toistaseks pitäydyn tällasissa hiuksissa. Oon aiemmin vaalentanu mun hiuksia joka kesä, mutta nyt koitan kerranki pysytellä samassa värissä, ettei hiukset rasittuis liikaa. Oon muutenki havainnu nää tummat mulle parhaiten sopivaks:)

Päällä oli tosiaan Roopen paita, jonka ostin sille Tallinnasta. Tossa ei lue evo niinku näyttää, vaan väärinpäin love:D Toinen ostos Roopelle oli neonvihree pääkallopaita, sitäki ajattelin jossain vaiheessa testata itelläni. Oon jo pitemmän aikaa halunnu tollasia epäsymmetrisiä sortseja, joten nyt ku noita oli choeisin sivuilla tarjolla, oli mun pakko saada omani. Saan kuukausittain valita vaatteita kolmelta eri nettisivulta, ja valinta tuntuu aina olevan yhtä vaikee!

Mitä tykkäätte asusta?

49 kommenttia:

  1. Haha, mulla oli ihan samanlaiset ala-asteajat! Ainut ero oli vaan et mä olin ihan haltioissani Gimmelistä ja inhosin Antti Tuiskua. :D On noita menneitä kyllä ihana välillä muistella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, elämä oli vielä niin helppoo sillon pienempänä!:)

      Poista
  2. Voi että kun kiva idea sisällyttää pieni tarina tohon kuvauspaikkaan :) Ja asu on huippu, i like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, pitääpä tehdä useemminki tällasia!:)

      Poista
  3. ihana oli lukee vanhoja juttuja! niitä lisää;)

    VastaaPoista
  4. Paljolla sä saat tilata!? Epäreilua :D mut oon ilonen sun puolesta, ja voi ihana kirkonsalmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se aina vähän riippuu, en varmaan saa kertoo tarkkoja summia:) kiitos!

      Poista
  5. Antin hikipisara ....lol :---D Noi siun hiukset on ihan yyber ihanat ja miul on kans sama, otsikseen välillä vittuuntuu mut sit ku siihen taas palaa niin se on parasta mitä miun kasvoille on koskaan tapahtunu.....ETUHIUKSET RULEZ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki menee välillä kieltämättä hermot, ku ne ei joskus meinaa asettua millään:D mutta totta! kiitos!

      Poista
  6. Kiva asu! :) Noi shortsit vaan näyttää tosi lyhyiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on noissa kyllä huono puoli, että lyhyet ovat:/ kiitos!

      Poista
  7. Kiva juttu, että kuvauspaikalla on tollanen tarina! Oon se anonyymi, joka puhui tyylin jämähtämisestä viime postaukseen. Nyt tajusin, että toi kuvauspaikkakin vaikuttaa aika paljon. Heti kun paikka vaihtuu niin tulee ihan erilainen fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pitää alkaa ottaa eri paikoissa:) kiitos!

      Poista
  8. Kauhia ku oot ollu pahis ala-asteella! Ite oon istunu jossain pellossa ja kontannu kalsarit polvista rikki, nelosluokalla ei mistään pusuista tietoakaan :'D Mullaki riittää noita Antti Tuisku tarinoita ku se oli munki kuumin ihastus penskana Harry Potterin lisäksi... Hahah ku sitä on ollu urpo.
    Mut aivan ihana postaus tää, tuli hyvälle tuulelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo mut olin mä loppujen lopuks ihan kiltti ja rauhallinen tyttö:) kiitos!

      Poista
  9. Vau, upeita kuvia :)! Älä nainen ressaa, sinä oot kaunis ja hyvä just tuollasena ku oot :) Kiva kuulla juttua tuolleen lapsuudesta ja vanhoista muistoista!

    VastaaPoista
  10. musta on ihan kiva että sulla on tollanen otsis etkä oo lähteny mihinkää keskijakaustrendiin mukaan

    VastaaPoista
  11. mun mielestä noi sun otsikset on aivan ihanat ! ja ei mun mielestä sen pitäs muitten peppua kutittaa jos sulla on semmosset hiusset mist ite tykkäät :)

    VastaaPoista
  12. Haha tää oli kyllä hauska postaus, mua nauratti kun luin tätä :D Kaikkee sitä ala-astelaisena tulee tehtyä... Ja oot ihan sairaan kaunis, outoo ees kuvitella että tunnet ittes rumaks, oot just upee:)

    VastaaPoista
  13. Hei miten paljon maksat ebayn tilauksesta postikuluja? Ja mistä maasta tilaat? :D ja muutenki miten se koko tilaushomma toimii? Oisin tosi kiitollinen jos vastaisit! Hyvää kesää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tilaan oikeestaan vaan sellasia juttuja, missä ei oo postikuluja:) yleensä tuotteet taitaa tulla kiinasta. eli kirjotat vaan hakukenttään, että mitä haet:) sit jos haluut ettimäs tuotteen mahdollisimman halvalla, kannattaa laittaa sieltä vielä että halvimmat ensin

      Poista
  14. Oot ihana!<3 sellasia hiuksia pitääkin pitää missä viihtyy. Se on se oleellisin. Ja mun mielestä erotut noilla hiuksilla massasta, kun tuntuu oikeesti että porukalle ainut oikee hiustyyli mikä voi olla niin on joku tyyliin keskijakauspaska, tummat, suorat ja pitkät hiukset.
    Heikkoutta on se että pitää mennä sen massan mukaan, sen mukaan mitä suurin osa pitää muka jotenkin hyvännäkösenä. Kaikki ei pue kaikkia ja kun löytää sen tyylin missä on hyvä olla niin siinä kannattaa pysyy loppuun asti välittämättä muista! Jestas kun voi palaakin järki koko helkkarin trendivillitys ja muotimaailmaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. veit kyllä sanat suustani, kiitos kommentista!:)

      Poista
  15. Hei tää oli ihana postaus! Hauska lukee näitä lapsuusjuttuja kun voi ajatella että hei mehän oltiin samalla luokalla joskus :D

    VastaaPoista
  16. Jee!!! Muistelmia ala-asteelta ja ajasta jolloin oli typerä, minulla se aika ei ole tainnut vieläkään mennä ohi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei mullakaa varmaan ihan kokonaan ainakaan:D

      Poista
  17. Kiva postaus :) Tämmösillä erottuu massasta :)

    VastaaPoista
  18. hauska postaus, hienoa et uskallat kertoo "nolojakin" juttuja, mitä muut bloggarit ei usein tee...ja kiva asu! vaikka sanotkin et piiloudut hiusten taakse, vois joihinkin asuihin käydä paremmin hiukset kiinni, ettei kokonaisuus olis niin "raskaan" oloinen, jos tajuat mitä meinaan:D sulla on tosi kauniit kasvot, joten turha piilotella niitä hiusten takana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on vaan niin vaikee saada kiinni, ku clipsit näkyy niin helposti:D mutta kiitos!

      Poista
  19. en kestä tota breakdance-leiri juttuu XD ja hei munki päälle on lentäny antin hikipisara!

    VastaaPoista
  20. Hahaha vitsi mä nauroin tälle, ihana! :D Ala-astemuistelut on ihan parhaita, itellä olis kanssa ihan samantyyppisiä juttuja mitä on jääny omilta ajoilta mieleen :) Voi että ku sitä onki ollu joskus pieni ja hassu.

    Musta toi otsis sopii sulle, jos joku random-tyyppi siitä pahastuu niin siinähän sitten. Se on sun pääs, sähän voit ajaa vaikka kaljuks sen eikä kellään pitäs olla mitään nokan koputtamista asiaan :) En ymmärrä miten ihmiset ees kehtaa kitistä et miten jonkun toisen pitäs heidän mielestään asiansa hoitaa.

    - Tuuli

    VastaaPoista
  21. Hahaaa mullakin on ihan sama otsatukka-asenne.. Tuntuu, ettei naama näytä yhtään hyvältä ilman otsatukkaa ja mulla on ollut otsatukka jo varmaan reippaasti yli kuusi vuotta.. Pelkästään ala-asteajan oon taitanut olla ilman otsatukkaa. Siitä on tullut oikeastaan jo mun tunnusmerkki :) Aina välillä innostun laittaa sen sivulle tai ylös pinneillä kun se kasvaa liian pitkäksi, mutta muuten aina samanlainen suoraviivainen otsis. Mä oon jo niin tykästynyt siihen, etten kyllä luovu siitä pitkään aikaan! Harvoille sopii tällanen graafinen otsis ja oon onnellinen, että mulle sopii ja siten saa hieman erilaisen tukan kuin muilla.

    VastaaPoista
  22. Sinäkin olet rakas <3 terveisin se kauhea bitch joka varasti miehen!

    VastaaPoista