4.7.2013

I’m glad that you’re the one that got away

Moikka! Kesäloman huomaa postausten vähenemisen lisäks myös siitä, että asuihin ei jaksa panostaa sen kummemmin. Pakkasin jumalattoman määrän vaatteita tälle mun Iisalmen visiitille mukaan, mut jotenki tuntuu, että kaikki vaatteet on silti Helsingissä. En tiiä kauan tätä lomailua jatkuu, sillä työpaikka olis tarkotus hankkia. Lähdetään takas Helsinkiin tossa reilun viikon päästä, eli sieltä pitäis niitä töitä hankkia. Töistä viis, nyt pitää nauttia lomailusta ku vielä voi! Ootan erityisen innolla paikallisia kesäjuhlia olusia, sillä mun seuraan liittyy pari helsinkiläistä. Huippua näyttää niille, että millanen meno täällä landella on:D Ajattelin vetää niille ainaki pienen tourin ympäri kaupunkia, vaikka eipä täällä nyt niin hirveesti mitään nähtävää olekaan.

Jakku ja laukku zara, sortsit new look

Yks Tallinnan ostos on toi raitajakku, joka löytyi zaran alesta. Ei ehkä sitä millasta oon ettiny, mut hyvä toiki on. Olin unohtanu jo kokonaan ton laukun olemassa olon, mutta onneks se tuli sitten kotona kaappia penkoessa vastaan. Etsinnässä olis tällä hetkellä täydellinen nude laukku mielellään hopeisilla yksityiskohdilla, onko kellään havaintoja?:) 

Nyt meen jatkaa Irinan halailua! Käytettiin se tänään eläinlääkärissä hammaskivenpoistossa, ja nyt se on ihan väsyksissä ja kävelee huterasti. Kysyttiin siellä, et voiko Irinaa pennuttaa ku se on niin pieni eikä yhtään tyypillinen jackrusselinterrieri, ja kuulemma se onnistuu ihan hyvin. Ollaan äitin kanssa haaveiltu jo pitemmän aikaa pennuttamisesta, jospa se nyt sitten jossain vaiheessa toteutuis. Mulla on ihan järjetön koirakuume, ja olis niin ihanaa saada just Irinan pentu omaks koiraks:)

Mitä tykkäätte asusta?

27 kommenttia:

  1. Sun tyyli on mun mielestä vähän jämähtäny paikoilleen. Musta tuntuu, että tällanen postaus ois voinu tulla vaikka vuosi sitten kun oikein mikään ei muutu :/ Ois kiva nähdä vaikka hiuksissa jotain muutosta välillä, niin heti näyttäis freshimmältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks pitäis muuttaa tyyliä, jos tykkään siitä just tällasena?:) hiuksille en rupee vielä ainakaan tekee mitään nyt, ku vihdoin sain otsikset takas kasvatettua. varsinki mun hiusväri on muuttunu aina vähän väliä, nii ihan hyvä pitää tällasena edes välillä:D vastahan mulla oli suorat otsikset!

      Poista
    2. Mullakin tuli jotenkin heti mieleen kun tämän postauksen avasin, että sun tyyli on jotenkin jämähtäny! En tiiä miks mut tuli vaan sellanen fiilis!

      Poista
    3. no tähän voi sanoo vaan tota samaa, että miks pitäis muuttaa tyyliä jos tykkään siitä tällasena?:)

      Poista
    4. oikein!! ei sun pidä tyyliäs muuttaa muiden takia, vaikka se saattaa vaikuttaa lukioiden kiinnostukseen ni mitä sitten. tärkeintä että itse viihdyt :)

      -laura

      Poista
    5. No ei sulla ainakaa muotibloggaajana oo kauheesti annettavaa :/

      Poista
    6. Ei tietenkään tarvii jos et halua. Mutta vie aika paljon mielenkiintoo blogista, kun ei oo paljon vaihtelua... Tulee sellanen "tää on jo nähty"-olo...

      Poista
    7. punkkariksko tässä pitäis rueta, vai mitä te haette tolla tyylin muutoksella? : D

      Poista
    8. En tarkkottanut täyttä tyylinmuutosta. Mutta esim. tällasia jakku+perustoppi ja hiukset noin postauksia on täällä jo ollu. Että periaatteessa tässä ei oo mitään uutta. Mitenhän tän selittäis... Ois kiva nähdä vaikka eri värisiä vaatteita, tai eri mallisia... Ja en tarkota, että sun tyylissä ois mitään vikaa, tai muuta negatiivista, mutta se vaan aika useesti toistaa itseään..Jos ymmärrät mitä tarkotan :D

      Poista
    9. En minäkään tarkoittanut että pitää muuttaa tyyliäsi! Tuli vaan nyt jälkikäteen sellanen tunne, että sulla on aina joku jakku yms :) Sun tyyli on hyvä noinkin, yhdyn edelliseen anoon :) Elä ota tästä ittees, tuotiin vaan mielipide ilmoille :)

      Poista
  2. Ihana asu! :) Oot tosi kaunis ja musta sun tyyli on just kiva tolleen.Kyllä sun pitää saada ite päättää miten laitat hiukset.Mun mielestä noi sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiva ku joku on tuotaki mieltä!:)

      Poista
  3. Jee, taas kerran sulla on mulle tutun näköset maisemat taustalla :) Pian oon noissa maisemissa itekin :) Pähkäilen tässä, jaksanko "vanhuksena" jäädä Olusille vai palaanko jo aiemmin Helsinkiin. Oon entinen Iisalmelainen siis itekin. Sun blogia on kiva seurata, kun itsekin aikoinaan muutin pk-seudulle ja oot nyt ollu samassa tilanteessa :)

    VastaaPoista
  4. Musta toi jakku on tosi kiva :)

    VastaaPoista
  5. Heiii auta mua! :D Rakastuin sun tässä postauksessa (http://littlebitvain.blogspot.fi/2012/03/pikavisiitti-helsingissa.html#comment-form) näkyvään takkiin ja haluun samanlaisen ku toi on aivan ihana! Niin onko tää (http://www.romwe.com/singlebreasted-fitted-hat-camel-cape-p-13487.html) se sama takki?

    Kiitti jos jaksat vastata! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olisin halunnu vastata tähän jo eilen, mut en saanu puhelimella noita linkkejä auki - siks kesti vähän tähän vastaamisessa!:) mutta siis ei oo ikävä kyllä sama takki kyseessä, mutta toi mun takki on kyllä myös romwelta peräisin:)

      Poista
  6. Mitenhän tää asu eroaa niistä asuista joihin oot ''panostanut''?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa mihin asuihin mä sitten oon panostanu?:D tää poikkee muista esim sillä, että on uus jakku (ei oo näkyny täällä ennen) plus toi laukku, jota oon käyttäny joskus syksyllä viimeks. ainiin ja sortsejakaan en oo käyttäny vissiin ku kerran aiemmin, eli kyllä tää noilta osin ainaki poikkeaa. harmi, että sun huono päivä purkautuu mun blogiin - kukaan ei tietysti pakota sua lukemaan tätä, jos mun asut häiritsee.

      Poista
  7. Pääsitkö kouluun? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en käyny pääsykokeissa, eli en päässy:)

      Poista
  8. Oii ihana jakku<3 super cool, graafiset raidat on jees! :))

    VastaaPoista
  9. Ihana jakku, sopis munkin vaatekaappiin ;)

    VastaaPoista