16.7.2013

lintsipäivä

Suunnattiin tänään Roopen kanssa lintsille! Oltiin vasta joskus neljän aikaan liikenteessä, ja parkkipaikan ettimiseen meni joku puol tuntia. Mun jalat oli ihan hemmetin kipeet eilisen treenin jäljiltä, eikä kävelystä meinannu tulla yhtään mitään. Ylä- ja alamäet oli yhtä helvettiä, ja kokoajan piti kulkee silleen, et Roope veti mua perässä. Laitteisiin menoki oli ihan mielenkiintosta, ku oikeesti sattu niin hemmetisti jalkoihin:D Kirnun kyytiin en onnistunu hyppää omin avuin, joten jonkun laitetyypin piti auttaa mut sinne penkille... Ei ehkä mikään paras idea ollu lähtee kipeillä jaloilla lintsille, sillä nyt kipu on vaan entistä pahempi! Pitäis vissiin tajuta, että venyttely vois tehdä ihan terää salilla käynnin jälkeen.

Kiva päivä oli, tosin aika loppu vähän kesken. Uskallauduttiin kaikkiin pahimpiin laitteisiin, mä vaan sitte kiljuin aika kovasti jokasessa:D Kieppi oli ehdottomasti pahin, hoin kokoajan vaan itekseni että päästäkää mut pois. Nyt ei sentään päässy itku kertaakaan! Viime kerralla ukossa käydessä pelkäsin etupenkissä istumista niin paljon, et rupesin oikeesti itkee. Ei se sitten edes ollukkaan niin paha, mitä mä luulin.

Seuraavalla kerralla olis sitten varmaan särkänniemen vuoro!:)

14 kommenttia:

  1. Jotenkin tosi rento asu sulla! Oon niin lälly et jätän ne hurjimmat laitteet käymättä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) hurjat laitteet on just kivoja, jos niissä oleminen ei kestä liian kauaa niinku esim kiepissä:D

      Poista
  2. Olis kiva jos kertoisit sun inttileskeydestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko, että mulla riittää siitä ihan postaukseen asti aihetta:) ehkä jossain vaiheessa!

      Poista
  3. Mä kun aloitin treenaamaan, niin jalkojen palautumiseen saattoi mennä viikko. Nykyään ne palautuu parissa päivässä, kun on jo tottunut :) Ite en kyllä edes venyttele, vaikka pitäis :D Protskua treenin jälkeen niin sekin auttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otin protskujauhetta ku tulin salilta kotiin, mut jalat kipeyty heti treenin jälkee nii se ei varmaan auttanu enää:D

      Poista
    2. Kyllä se proteiini auttaa palautumiseen, vaikka ne jalat onkin heti treenin jälkeen kipeet. ja sit palauttavat kävelylenkit, sauna ja venyttely on hyviä :)

      Poista
  4. Kyllä kanttii oikeesti joka treenin jälkeen ! Oikeesti tärkeää ja siinä lihaksetki palautuu :)

    VastaaPoista
  5. Satuin näkee sut siellä lintsillä, olit oikein nättinä:)

    VastaaPoista
  6. Kieppi on aiva kamala, en osannu pitää päätä sitte yhtää rentona ja toivoin koko aika että joko tää loppus, ensimmäine ja viimoine kerta siinä laitteessa! Ukko puolestaa on aivan mahtava!

    VastaaPoista