9.7.2013

ripsenpidennykset @ hymy.in

Pääsin eilen hemmoteltavaksi paikallisessa Hymy.inissä, ku Emmi taiteili mulle ripsenpidennykset. Ei olis voinu paljon parempaan saumaan sattua näin kesällä:) Mulla on ollu kerran aiemmin ripsenpidennykset muutaman kuukauden ajan, mutta ne oli kyllä suuri pettymys. Pisimmät ripset tais olla 13mm, kun taas mun omat ripset on 12mm pitkät. Sain mun ripsistä pidemmät ripsarin avulla, joten sillon ripsenpidennykset tuntu ihan turhilta. Päätin nyt antaa kuitenki ripsenpidennyksille uuden mahdollisuuden - ja onneks annoin! Mulle laitettiin pituudeltaan 12, 14 ja 16mm ripsiä, joten lopputuloksesta tuli ihanan näyttävä. Paksuutta ripsillä on 0,20mm ja kaarevuudeks valittiin C.

Hymy.inissä ripsenpidennyksiä tekee Emmi ja Hanna. Monissa paikoissa ripsiin saatetaan tunkea ripsitupsuja (monta ripsenpidennystä yhteen ripseen), mutta tytöt on tarkkoja siitä, että yhteen ripseen tulee yksi pidennys. Monilla on sellanen kuva ripsenpidennyksistä, että omat ripset katkeilee ja menee huonoksi pidennyksiä pitäessä. Oikein laitettuna omat ripset jopa kasvavat ripsenpidennyksiä pitäessä, sillä ilman ripsenpidennyksiä moni pesee meikit hankaamalla vanulapulla silmämeikit pois (mä oon kans sortunu tähän:D). Hankaaminen siis rasittaa ripsiä tosi paljon, ja sen seurauksena ne vaurioituu helposti. 

Yllä kuvia lopputuloksesta, ihan mahtavaa! Mä näytän yleensä hassulta ilman eyelineria, mutta nää ripsenpidennykset pelastaa kyllä paljon. Ei siis tarvii olla enää tunkemassa rajauksia silmiin ihan joka päivä:)

Hymy.in muutti keväällä uusiin tiloihin Iisalmen Keisarinkulmalle. Samassa yhteydessä toimii KuvaTuulos, jonka kanssa Hymy.in tekee yhteistyötä toteuttamalla mm. stailattuja valokuvauksia. Ens kerralla mulle oliski luvassa sitten tukkaremontti! Mulla on jo melko tarkasti väri mielessä, mutta ehdotuksia väristä otetaan toki vastaan, jos teillä on ideoita:)

ps. Iisalmelaiset hoi! Saatte Hymy.inissä -10% alennuksen ripsenpidennyksistä, ku mainitsette lukevanne mun blogia:) Ajat menee 3-4 viikon päähän, joten kannattaa varata aika nopeesti. Ripsenpidennyksillä on Hymy.inissä hintaa 85e, ja huollot maksaa huoltovälistä riippuen 50-60e.

25 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää sun ripset! Oli heti pakko soittaa ja varata itelle aika kun kerta alennuksen saa ja pitkään on ollu suunnitelmassa hommata räpsyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! sattuki sit hyvään saumaan toi alennus:)

      Poista
  2. Saako alennusta myös huolloista vai pelkästään laitosta? :)

    VastaaPoista
  3. Otit sit kunnon överi ripset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei noi nyt niin överit oo, ja pisimmät noista tippuu ekana pois : )

      Poista
  4. minusta ripsenpidennykset ei näytä kenelläkään hyvältä ku ne on aina niin feikin näköset ja sojottaa minne sattuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. makuasia : ) mä tykkään ku ne on niin helpot eikä tarvii meikata välttämättä ollenkaa ku on noi pidennykset : )

      Poista
  5. Ripsenpidennykset on makukysymys. Tota feikkiyttä en kyllä tajua.. Ei ripset näytä yhtään sen aidommilta ripsivärilläkään :D Tottakai niistä huomaa et ne on feikit, mutta ei se tarkoita et ne on rumat, mikä taas on katsojan silmissä :). Ja btw näytät tosi freessiltä kevyemmällä silmämeikillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä! ja heh, omasta mielestäni näytän ihan hullulta, oon kai niin tottunu rajauksiin : D

      Poista
    2. Todellakin oot freesimmän näkönen ilman rajauksia. Varsinkin kesällä tosi kivan näköinen olet ku sulla on noin hienot ripsetkin nyt :)Liian pyntätty look paksuine rajauksineen päivästä toiseen alkaa kyllästyttää silmää.

      Poista
  6. Oon kauan jo suunnitellu,että vaihtaisin liikettä, mutta voikohan sinne mennä suoraan huoltoon? Ja mun mielestä ripsipidennykset on todella kauniit ja kätevät,suosittelen!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi tottakai : ) ja suosittelen kyllä käymään hymy.inissä, edellisessä paikassa jossa otin (en nyt mainitse nimeä) tais tosiaan olla maksimipituus ripsissä se 13mm, ja multa ei ees kysytty siellä että millaset ripset haluun : D

      Poista
  7. Kivan näköiset räpsyttimet on! Hei kuka tuolla Hymy inissä tekee hampaidenvalkaisu hoidot:)? jota voisi ehken lähestyä asian yhteydessä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en osaa sanoo, mutta kannattaa soittaa tohon kuvassa näkyvään numeroon niin saat sieltä varmasti ajan varattua:)

      Poista
    2. Emmi ja Hanna tekee niitä hampaiden valkaisuja ;)

      Poista
  8. Tosi kivat tuli! Itekkin haluisin, mutta se huoltaminen on niin kallista, niin en raski ottaa... :/

    VastaaPoista
  9. Ootko ollu tyytyväinen ripsiin? Ajattelin itse vaihtaa liikettä, joten olisikohan tässä uusi liike minulle? :)

    VastaaPoista
  10. Onhan täää vielä voimassa? Ajattelin tällä viikolla varata nimittäin ajan :)

    VastaaPoista
  11. Onneks menin! Tykkään tosi paljon,kiitos Senja sun blogin avulla sain idean mennä Hymy.iniin!! :)

    VastaaPoista
  12. onks tää vielä voimassa?:)

    VastaaPoista