18.8.2013

will you still love me

Kävästiin eilen weekend festivaleilla, tosin ihan vaan alueen ulkopuolella. Mä oon yleensä se ainoo, jolla ei oo korkkareita jalassa. No nyt olin ainoo, jolla oli ne pirun korkkarit jalassa. Lopputuloksena jo valmiiks rikkinäiset kengät käyttökelvottomina, sekä varpaat rakoilla. Tuli vielä vedettyä lipatki, joten polveenki tuli jälleen kerran haava. Mulla on tapa kaatua selvinpäin ihan matalilla kengilläki, joten yleensä aina vähintään toisessa polvessa on haava:D Ilta päätty baariin, jossa nähtiin Roopen inttikaveria, jolle mä toimin wingwomanina. Ei tuottanu oikein tulosta:D Lähdettiin liikkeelle niin kiireellä, että kamera unohtu kotiin. Niimpä räpsittiin kuvat vasta äsken. Hiukset pesemättöminä + darranaama, ei lisättävää. Huomatkaa hieno sensurointi auton rekkareissa!

Nahkapöksyt missguided, jakku sheinside (saatu), toppi ja kengät h&m

Kaikki mun blogia vähänki seuranneet on varmaan huomannu, etten käytä koskaan housuja. Omistan ehkä yhdet käyttökelposet farkut, joita oon käyttäny tasan kaks kertaa. No nyt menin sitten hankkimaan nahkapöksyt, sillä oon ihaillu tollasia varsinki geordie shoren tytöillä. Pöksyt on ikävä kyllä vähän liian isot, mut muuten kyllä tykkään.

Mitä mieltä te ootte, nahkapöksyt - hot or not?

23 kommenttia:

  1. Hot! Ja muutenki sulle sopii housut tosi hyvin, voisit käyttää useamminki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm ehkä noita housuja voisin käyttääkki useemmin:) kiitti!

      Poista
  2. Noi housut sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Hot ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
  4. tullut parin viimeisen postauksen aikana huomattua, että oot tällä hetkellä ihanan freessin näkönen, upea! oletko muuten vielä koulussa, vai mitä suunnitelmia sulla on syksyksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla!:) ei oo nyt opiskelupaikkaa, koitan päästä harjotteluun johonki lehteen:)

      Poista
  5. Näytät jotenki ihan hirveen isolta ja toi tukka ei ainakaa sitä auta.... Kamala leijonanharja,toi oli muotia joskus 10 vuotta sitte? Tekee pahaa katsoo näit kuvia :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. millä tavalla isolta?:) ja tukkaongelman voin myöntää itekki, oli tosiaan likanen tukka enkä saanu sitä asettuu mitenkään kivasti!

      Poista
    2. Tukkaki ku on vielä nii tuuhee, et näytät tasapaksulta pötkylältä ihan päästä jalkoihin asti...

      Poista
    3. kiitos, onneks oot ite täydellinen niin sulla on varaa arvostella :)

      Poista
    4. 13.03 ano on eri ku minä jonka kirjotin ton ekan mut tosiaan sulla on nii iso tukka ja vaatteet ei yhtään imartele sua nii näytät tosi tasapaksulta ja leveältä. Ja jos totta puhutaan niin mielestäni olen kyllä 100x kauniimpi kuin sinä,koska en pukeudu vaatteisiin jotka tekevät musta 100kg paksumman,enkä tupeeraa hiuksia. :)

      Poista
    5. onneks olkoon:) linkkaa ihmeessä kuva itestäs nii mäki pääsen näkemään! sun hiuksetki on varmaan aina täydellisesti?

      Poista
    6. Ei hyväää päivää näitä anoja! Kateellisia tasapaksuja juntteja taitaavat ite olla ;))

      Poista
  6. siis kato nyt vaikka tuota neljättä kuvaa, sun pää näyttää ihan laatikolta! noita hiuksia on tupeerattu ihan LIIKAA! näyttää siltä kun sulla ois peruukki päässä. ei tuo otsis mikään ongelma ole vaan tuo millä tyylillä hiukset laitat...ei niiden kuulu olla molemmin puolin naamaa yhtä leveät kuin itse naama. esim. tässä postauksessa on sivuotsikset ja pitkät hiukset...ja ne on niiiiin kauniit!
    http://littlebitvain.blogspot.fi/2010/07/ignorance-is-love-and-i-need-that-shit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikka oon bloggaaja niin oon ihminen siinä missä muutki, ei aina voi onnistua täydellisesti:D tupeeraan aina mun hiukset samalla tavalla, mut koska nyt tukka oli likanen ja edelliset lakat tyyliin jäljellä, nii lopputulos oli tuollanen. jospa nyt loppuis tää mun tukan ruotiminen? pääasia oli kuitenki esitellä asu, ja mainitsin kyllä ite postauksesta tosta tukkaongelmasta

      Poista
  7. Hahah, näin viime yönä unta, että olin sun synttäreillä ja oli siistiä:D sun synttäreillä oli 2 vierasta mun lisäksi ja viereisessä huoneessa oli jonku sun kaverin synttärit ja sielä oli paaaljo ihmisiä, mut sun juhlat oli 5000 kertaa paremmat meidän mielestä!

    VastaaPoista
  8. Voi jestas, miten jotku jaksaa? :D Täällä on vissiin jotku majavapäiset jokinorsut nillittämässä. Hyvä tulla länkyttään toiselle anonyyminä...

    Mun mielestä toi sun asu on kivaa vaihtelua ja onnistunut on! Bad hairday nyt iskee kaikille sillon tällön eikä mua ainakaan haittaa jos fleda ei aina asetu kunnolla, sille vaan ei mahda mitään. :D

    VastaaPoista
  9. Mä ihastelen tuota asua, varsinkin tokassa kuvassa näytät muutenkin upealta! Toi takki on varmaan se, mikä viimeistelee ton. Pitää itekin hankkia sellainen :)

    VastaaPoista
  10. vieläkö sulla on tuo takki? aaah mä tarviin tuollasen, myy mulle?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ja itseasiassa just seuraavissa asukuvissa on toi päällä:D mutta siis en oo myymässä, tykkään ite siitä niin paljon!

      Poista
  11. ai vitsit :D no niitä asukuvia odotellessa :)

    VastaaPoista