29.8.2013

you kick up the leaves and the magic is lost

Heippa! Tällä hetkellä tuntuu siltä, että seinät kaatuu päälle eikä mistään tule mitään. Sitä luulee, että asiat alkaa olla mallillaan ja tietää mitä tuleman pitää. No tilanteet muuttuu, eikä mikään syksyn osalta oo taaskaan varmaa. En lähde aukasee tilannetta tällä kertaa tän enempää, sillä kaikki on vielä ihan auki. Alkaa vaan pelottavasti näyttää siltä, että mun vaihtoehdot on asua yksin Helsingissä ja maksaa yksin vuokraa, tai vaihtoehtosesti asua Iisalmessa ilmaseks mut silti ilman mitään. Mä en todellakaan halua asua täällä, se on varmaa. Onneks huomenna pääsen taas Helsinkiin selvittelee asioita, jospa tää tästä järjestyis!

Oon pari kertaa aiemmin maininnu mun laihdutusprojektin etenemisestä. Oon kertonu, miten paljon oon lipsunu ja miten urakka ei oo lähteny käyntiin. No tällä kertaa mulla olis jotain posiitiivistaki kerrottavaa, nimittäin tulokset on alkanu näkymään! Kiitos salilla käymisen, mun jalkojen lihakset alkaa taas erottua. Sain myös kehuja siitä, miten mun tulokset on parantunu ja miten oon alkanu painaa töitä tavoitteitteni eteen. Paras kehu oli kuitenki se, että mun jalat on ohentunu! Jalat on tosiaan mulla se paikka, minne se läski kertyy eniten. Toisaalta jalat on myös se paikka, mistä multa löyty jo ennestään ihan kivasti lihaksia. Oon treenannu nyt viime viikkoina eniten just jalkoja, osittain myös siks, että niitten treenaaminen on mulle kaikkein helpointa. Eilen treenattiin käsiä, ja siirryin vihdoin mun säälittävistä 2kg punteista jopa kolmen kilon puntteihin:D Oikeesti miten heikko pitää olla, että kahden kilon puntitki tuntuu mahdottomilta. Ihanaa on kuitenki huomata, että miten nopeesti niitä tuloksia loppujen lopuks syntyy. Muutama viikko, ja tilanne käsilihastenki suhteen näyttää varmasti paljon paremmalta.

Paita ja hame sheinside (saatu)

Yllä esittelemättä jäänyttä asua viime viikolta:) Luulin taas kerran pakanneeni hirveesti vaatteita mukaan, mut jotenki vaan en saa kivoja asukokonaisuuksia aikaseks tosta mukana olevasta vaatevalikoimasta. Just ku kaipais jotain tiettyä vaatetta, se ei tietenkään sattunu tarttumaan mukaan. 

Mitä tykkäätte asusta?

28 kommenttia:

  1. eikö roope asu sun kaa sit enää helsingissä ? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo varmaa vielä:) se pystyis käymään avointa yliopistoo sielläki, mut sen kaikki kaverit jne on iisalmessa

      Poista
  2. Siitä on ehkä viikko ku valitit että jalat on isot ja plaaplaa nii miten ne nyt yhtäkkiä ois ohentunu? Tuskin oot viettäny salilla 24/7?Just asking...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt ihan viime päivinä oon ite huomannu et lihakset on alkanu näkyy selkeemmin ja roope on sanonu tosta et ne ois ohentunu:) enhän mä ite sitä ohentumista niin helposti kyllä huomaiskaan

      Poista
    2. Hohhoijaa ei ne sun ns lihakset noin vaan tule näkyviin, varsinkaan jaloista. Ja luuletko oikeasti, että tanssista tulleet lihakset on säilyny sellasenaan esimerkiksi tän menneen vuoden, millon et oo liikkunu mitenkään?

      Poista
    3. tanssin jälkeen en oo treenannu oikeestaan muuta ku jalkoja ja vatsoja - ja kummasti sieltä jaloista sitä voimaa tuntuu löytyvän:) eikä mun jalat tietenkään oo noin vaan muuttunu läskeistä lihaksikkaiks, lihakset vaan näkyy pikkusen selkeemmin

      Poista
    4. höpö höpö kyl lihakset voi alkaa näkyy noin nopeestikin!! Riippuu tyypistä :) Uskon kyllä et on ohentunu jalat! STEMPPII jatkoon :)

      Poista
    5. Aloittelijalla lihas lähtee kasvaan nopsemmin. Plus se jos Senja on aiemmin jo jalkoja treenannut, nopeuttaa hommaa ku hermotukset ja paineet palaa lihaksiin. Lihasmuisti säilyy melko pitkäänki! Ja tottakai ite huomaa muutokset ekana kun tuntee oman kroppansa!

      Hyvä että reenit kulkee, tsemppiä! Siitä tulee ihmeen paljo motivaatiota ku huomaa että voimat kasvaa! :D Kaikkihan alottaa saleilun jollain kilon painoilla, kyl ne siitä kehittyy ku jaksaa ähistä :)

      Poista
    6. Tanssista tulee lihaksia ihan perhanasti ja ne muuten näkyy ja tuntuu - ja tulee näkyviin liikkumattoman jaksonkin jälkeen. Tiedoksesi vain Ano 19.18

      Poista
  3. Kiva asu ja oot muutenki ollu nättinä:)

    VastaaPoista
  4. Itse alotin treenit kans äsken, se on ensin ärsyttävää ku on huono kunto ja siks niin pienet painot, mut parhautta on se et näkee tosi nopeesti kehityksen ku pystyy aika nopee lisäämään painoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! mä en olis uskonu miten nopeesti sitä kehittyykään:D

      Poista
  5. Sain tuosta yhdestä kommentistasi nyt sen kuvan että Roope ei oo muuttamassa sun kanssa Helsinkiin koska sen kaverit asuu iisalmessa? ... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se oo mikään pääsyy, mut vaikuttaahan se tottakai:)

      Poista
    2. Voi ei, tosi paska tilanne teillä! :( Me taas avokin kanssa oikein odotetaan että päästään ens keväänä muuttamaan Helsinkiin, viis kavereista! Niitä saa varmasti uusia uudesta kaupungista! :)

      Poista
  6. toivottavasti asiat järjestyy! miettikää kuitenkin kuinka tärkeetä nimenomaan yhdessä asuminen ja yhdessäolo teille on...ehkä muitten asioitten suhteen oisitte valmiita tekemään kompromisseja? parisuhde vaatii yllättävän paljon kompromisseja, jos siihen ei oo valmis, ja kumpikin miettii vain omia suunnitelmiaan(tai esim kavereita) ei hommasta vaan oikein tuu mitään:S ja hei, tsemppiä salille! toivottavasti liikunta tuo muutenkin iloa ja energiaa, ku pelkästään kivemman peilikuvan muodossa:)
    t.vakkarilukija:)

    VastaaPoista
  7. Mustakin tuntuu pikkukäsipainojen kanssa ihan heikolta pikkutytöltä, mut kyl se vaa tuntuu ku tekee niitä toistoja. :D Parempi vaihtoehto ne pienet kyllä on ku liian painavat!

    VastaaPoista
  8. alkaako roope taas jänistää?? :o miks ihmeessä se jäis iisalmeen jos voi asun SUN KANSSA helsingissä? oli kavereita ja muita sitten ihan missä vaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se vaan tykkää iisalmesta enemmän ku helsingistä:)

      Poista
  9. ootko miettyny asumista kämppiksen kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo miettiny, en usko et olis oikein mun juttu:)

      Poista
  10. onpa harmillinen tilanne :-( miksette muuttais vaikka ouluun tai kuopioon nii olis kuitenki lähempänä iisalmea eikä kummiskaan olis mitään tuppukyliä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oikein voi tehdä noita toimittajan hommia muualla ku helsingissä, ku täällä sijaitsee kuitenki lähes kaikkien lehtien toimitukset:)

      Poista
    2. Paikallislehdet? On niitä muitakin lehtiä kuin muotilehdet...

      Poista