15.9.2013

everything that kills me makes feel alive

Heippa ja ihanaa (toivottavasti krapulatonta) sunnuntaita! Mulle tuli tosiaan keskiviikkona vieraita, ku Roope ja Irina tuli Helsinkiin. Irina oli ruennu kiljumaan heti, ku Roope oli menny hakee sitä meiltä:D Se on kerran aiemminki tullu Roopen kyydillä tänne, joten se osas varmaan odottaa, että mitä on luvassa. Torstaina mun oli tarkotus mennä yhteen korujen lanseeraustilaisuuteen, mutta arvatkaa vaan maltoinko. Kaiken lisäks tajusin, että mulla on seuraavana päivänä äikän tekstitaidon kirjotukset. Roope laitto joskus viime viikon torstaina mulle käsikirjan postiin, mutta arvatkaa vaan kerkeskö se tulla. No ei tullu, eikä oo tullu vieläkään. Ei auttanu siis muu ku ettiä netistä mahdollisimman paljon jotain kertausjuttuja ja katella vanhoja yo-kokeita. Olin niin paniikissa, että kerkesin nukkua yöllä lopulta vaan kolme tuntia. Siitä sitten virkeenä liikkeelle, ja heti tuli ongelmia vastaan. Parkkipaikan suhteen nimittäin - ylläri. Onneks olin ajoissa liikenteessä, niin jäi aikaa ees taas ajelulle ja paikkojen vaihtamiselle. Mulla ei ollu ku viis euroo käteistä mukana, joten maksullinen parkkipaikka tuotti vähän liikaaki päänvaivaa. Kello läheni uhkaavasti puolta, ja mä juoksin ympäri jotain uimahallia ettimässä kirjotuspaikkaa. Ihme, että kerkesin! Kirjotustilanteessa mun mieltä paino vaan se maksullinen parkkipaikka ja laukku, jonka jätin vartioimattomaan pukkariin. Kehittelin mun päässä kauhutarinoita siitä, miten joku varastaa mun laukusta kaiken autonavaimia myöten:D

Mites ne kirjotukset sitten? Tehtävänannot oli yllättävän helppoja, mutta silti tuntu siltä, että en osannu mitään. Olin niin väsyny, että pää ei vaan raksuttanu tarpeeks. Keksin ihan liian vähän pointteja, ja vietin ensimmäisen tehtävän parissa melkeinpä kolme tuntia. Sit alko taas ahdistaa mm. se parkkipaikka, joten koitin tehdä kaks muuta tehtävää mahdollisimman nopeesti. Lähdin kokeesta puoli kahden aikaan, ja ku suuntasin maksaa parkkimaksua, niin se oliki sit vaan 2,5e. Turhaa panikointia siis! Jospa se essee-koe menis sitten vähän paremmin, viimeks mun äikän arvosana oli mitä oli lähinnä just niitten esseiden takia. Nyt vaan toivotaan, että tällä kertaa sattuis paremmat aiheet kohdalle!

Toppi seppälä, hame ja käsikorut ebay, kengät asos ja laukku glitter

Tällasta mulla oli päällä torstaina, ku käytiin mm. viemässä vähän lisää paketteja postiin. Pari tuotetta on vielä viemättä, ku voittajat ei oo vastannu sähköpostiin. Oon laittamassa tässä joku päivä lisää tuotteita blogikirpparille, eli ne tuotteet päätyy sit varmaan uudestaan myyntiin jos vastauksia ei kuulu:)

Nyt pitäis taas vaihteeks siivota, jippii. Roope lähti eilen illalla takas Iisalmeen, mut onneks Irina sai jäädä tänne vielä mun kanssa. Että voinkin olla onnellinen ton vauvelin takia!:)

Mitä tykkäätte asusta?

18 kommenttia:

  1. Mitä huulipunaa sulla on näissä? Näytät jotenkin ihan erityisen kauniilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yves rocherin huulipunaa, on kyllä hyvää:) kiitti!

      Poista
  2. ihan ku jonkun mummon turvonneet paksut jalat:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos:) onneks ite oot niin täydellinen että on varaa arvostella

      Poista
  3. Aivan ihana toi takaa otettu kuva susta, vau! :)

    VastaaPoista
  4. Miksei Irina voisi asua sun kanssa Helsingissä? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun porukat rakastaa sitä ihan yhtä paljon ku minäki, joten ne haluu pitää sen itellään:) pitää vaan tyytyy siihen, että se on 1/3 helsinkiläinen ja käy täällä niin usein ku mahdollista:D

      Poista
  5. oi vitsi ihana asu! hullun hieno toi toppi :)ps. ihan normaalithan nuo jalat on, mikä noita pellenyymejä vaivaa ... :D

    VastaaPoista
  6. mikset tehny nii että roope olis vieny sut sinne kirjotuspaikalle ja hakenu nii ei olis tarvinnu parkkipaikkaa ettii ja miettii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se jaksanu herätä niin aikasin:D

      Poista
  7. Ihana asu! Kivat asukuvat kun Irinakin näkyy niissä :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Ihana asu ja kiva postaus :) Oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  9. Miks kirjotat nyt :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon siis kirjottanu jo aiemmin ja valmistunu ylioppilaaks, mut haluun uusia nyt äidinkielen:) sain siitä sillon ku kirjotin niin C:n, mikä on mulle huono ku tiiän pystyväni paljon parempaan. eli nyt siis epätoivosesti koitan korottaa sitä, vaikka eihän siitä varmaan hirveesti hyötyä ookkaan vaikka se arvosana nousiski:D

      Poista