23.9.2013

I guess I should've let you win

Eilen tuli kulutettua taas junan penkkiä ihan kiitettävästi, kun tulin takas Helsinkiin. Mun vr:n opiskelijakortti on voimassa enää tän kuun loppuun, joten jatkossa pitää todennäkösesti kuluttaa onnibussin penkkiä kotona käydessä. Heti tänään suuntasin virkeenä (not) äikän kirjotuksiin esseen pariin. Mulle tuli ihan yllärinä, että nykyään tarvii kirjottaa vaan yks essee, eikä sitä tarvinnu kirjottaa ees mustekynällä puhtaaks. Kävi mulle paremmin ku hyvin! Esseiden aiheet oli ihan pyllystä, joten odotukset ei oo kovin korkeella. Oli siis todennäkösesti ihan turhaa lähtee uusimaan:D

Mutta sitten lauantain asuun! Kävästiin pyörähtämässä jopa baarissa, mikä sai mut vaan kaipaamaan entisiä aikoja. Nyt tunsin itteni vaan vanhaks, ku porukka oli vaihtunu nuorempaan ja ihan tuntemattomiin. Täällä on aina ollu niin normaalia, että tuntee/tietää melkeinpä kaikki baarissa. Aloin siis haikailla niitä aikoja, ku oltiin ite ekoja kertoja baarissa. Oon nyt viime aikoina muutenki kaivannu kouluaikoja - uskokaa tai älkää. Erityisesti kotibileet jaksaa vieläki lämmittää mieltä, ja välillä jopa toivon, että voisin palata muutaman vuoden taaksepäin niihin aikoihin, ku olin vielä alaikänen. Hullua, eikö? En sinänsä kaipaa Iisalmee, vaan lähinnä niitä aikoja ku vielä asuin siellä. Suurin syy on tietysti Irina. En oo vieläkään oppinu nukkumaan ilman sitä, ja joka ilta se on mielessä ku pitäis saada unen päästä kiinni. Asiaa ei tietenkään helpota yhtään se, että se tänäänki on kuulemma vaan tärissy mun huoneessa ikävissään. Mut onneks nähdään jo ens viikolla! Nyt pitää vaan koittaa olla ikävöimättä kaikkee, ja keskittyä siihen, että asun oikeesti vihdoin Helsingissä. Toteutan pikkuhiljaa mun unelmia täällä, eli nyt vaan katse tulevaisuuteen. Tulipa taas novelli:D

Ruutupaita h&m, hame oasap (saatu), ristikoru ja laukku glitter

Reuhka is back! Olin ihan monttu auki ku luin edellisen postauksen kommentteja. Luulin, että vastaanotto mun omille hiuksille olis ollu tyyliin ''pidä vaan niitä pidennyksiä, näytät ihan kauheelta ilman.'' :D Aion kyllä kommenteista huolimatta jatkossakin pitäytyä pidennyksissä, sillä oikeesti en vaan tunne olooni hyväks ilman. Mun hiukset saa kyllä hyvin lepoo pidennyksistä, sillä jos mulla ei oo mitään suurempaa menoo niin viihellän ihan vaan omat hiukset nutturalla. Sillonki ku käytän pidennyksiä, otan ne pois siinä vaiheessa ku en oo enää menossa minnekkään.

Mitä tykkäätte asusta?

ps. Nyt alkaa olla viimeset hetket huudella blogikirpparilla, nyt viimestään kaikki siis tänne (klik)!

pps. Huomenna mulla on jännät hetket edessä, siitä lisää ens kerralla!:)

27 kommenttia:

  1. Ei vitsi miten kiva asu! Sain tästä inspiraatiota huomiseen asuuni, joten kiitos että pelastit mut vaatekriisiltä huomenna :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww, ihana kuulla että musta oli apua!:)

      Poista
  2. Hei pakko sanoo tohon edelliseen postaukseen vielä! Et kun sanoit niistä kaljuista kohdista, niin mulla kampaaja sanoi että kannattaa tietyin väliajoin vähän muuttaa sitä kohtaa mihin sä niitä kiinnität koska mä ainakin yleensä laitan ne just samoihin kohtiin missä ne on päivittäin, ja ilmeisesti se sitten ei tee hyvää hiukselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle kampaaja sano, että pitäis aina tupeerata hiusten tyvee siitä kohasta, mihin klipsin laittaa. oon koittanu, ja kokoajan on sellanen olo, että klipsit ei oo paikallaan ja roikkuu jotenki tyhmästi:D oon kans koittanu tota paikkojen vaihtamista, mut sit ne vaan menee jotenki liian ahtaalle. todennäkösesti mä en vaan osaa!

      Poista
  3. Ei kahta esseetä oo tarvinnu kirjottaa enää moneenmoneen vuoteen ja kuulakärkikynätön uudistus tuli nyt keväällä 2013. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä muistelin et kirjotin lukiossa ollessa kaks esseetä, mut muistan sit varmaan väärin:) toi on kyllä tosi hyvä uudistus ettei tarvii kirjottaa kuulikärkikynällä! eniten toivon, että olisin kirjottamassa vasta joskus sillon, ku kirjotuksissa tullaan kirjottaa tietokoneella:D

      Poista
  4. Vittu sitä teijän rakkia, pikkasen vissiin eroahdistusta?:DDDD ois kannattanu jo penikkana opettaa tavoille...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö pakko sanoo suoraan, että ihan naurettava kommentti sulta. tottakai irina on opetettu pärjää yksin, eikä se panikoinu mun kotona asuessa siitäkään jos olin viikon reissulla. nyt se on vaan sisäistäny sen, etten asu enää kotona ja oo kokoajan sen kanssa. musta olis kamalampaa jos se ei ikävöis ollenkaan!

      Poista
  5. Uih voisin ottaa sun kaikki vaatteet heti nyt ♥ :-D

    VastaaPoista
  6. Se että sulla on tukka nutturalla, ei lepuuta sitä yhtään... Pompula hankaa hiuksia ja ne hiuslatvat toisiaan niin ei sekään hyvää tee jatkuvalla syötöllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua vaan ärsyttää niin paljon jos hiukset roikkuu vaan ja on tiellä, helpompi olla hiukset kiinni:D

      Poista
    2. joo, pidennyksien kerahan ne ei sitä teekään... :D voi huoh, sä oot kyl yks.

      Poista
    3. nii mut suurimman osan ajasta mulla ei oo pidennyksiä niin ei se haittaa:D

      Poista
  7. Oot varmaan kertonu tän joskus, mut miks Irina ei asu sielä Helsingissä sun kans jatkuvasti? En ainakaa pystyis muuttaa pois ilman koiraani ja ymmärrän niiin hyvin, et ikävöit sitä aina eniten:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska se on myös mun vanhempien koira ja ne haluu pitää sen siellä:)

      Poista
  8. Ihana asu!:)
    http://linnmaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Sä oot supersöpö ilman pidennyksiä myös! :)

    VastaaPoista
  10. Hei saaks kysyä että mikä arvosana sulla on ylioppilastodistuksessa ennestään äidinkielestä? Ja mistä aiheesta kirjoitit maanantaina esseen? :) mäkään en erityisemmin innostunut kun näin esseekokeessa aiheet, ja kirjoitin lopulta siitä "muuttuuko minuus netissä?"... Ääääää tais mennä ihan penkin alle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. c, haluisin vähintään m:n :) kirjotin siitä alle 30-vuotiaitten maksuhäiriöistä, mietin kans toisena vaihtoehtona tota samaa minkä sä kirjotit:)

      Poista
  11. Näin sinut iisalmessa baarissa viikonloppuna ja melkein meinasin käydä blogias kehuskelemassa mutta en sitte viittiny:D terv. juuri täysi-isäiseksi yltänyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh oisit tullu vaan moikkaa:)

      Poista
    2. Täysi-isäiseksi... kyllä, hallitsen tän kirjottamisen, huhhuh...

      Poista
  12. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    VastaaPoista
  13. Mulla on sama että jotenkin kaipaa niitä aikoja kun pääs just baariin ekoja kertoja ja oli baari aina täynnä kaikkia tuttuja ja jotenkin oli jännempää:D Kun oon ite kans muuttanu pieneltä paikalta Helsinkiin. Nykyään ei oo enää sama meininki kun menee sinne :/ Ihan surettaa jopa välillä.. Mutta sellasta se kai on, kun porukka kasvaa ja aikuistuu :D

    VastaaPoista