12.9.2013

Maylash arvonta!

Heippa hei, nyt luvassa olis pitkästä aikaa arvontaa! Melko hyvä arvonta onkin kyseessä, sillä arvottavana on ripsiä pidentävä ja tuuheuttava Maylash-seerumi. Tuote lupaa siis pidentää ja tuuheuttaa ripsiä jopa 4-8 viikon käytön aikana. Tuotetta levitetään päivittäin mielellään ennen nukkumaanmenoa ripsien tyveen ja that's it. Mun ensimmäinen reaktio oli, että enhän mä tätä voi käyttää, ku mulla on ripsenpidennykset. Mutta tuotetta voi käyttää ihan hyvin myös ripsenpidennysten kanssa:) Ihan kiva, että omat ripset kasvaa samalla, ku käyttää ripsenpidennyksiä.


Arvontaan voit osallistua kommentoimalla tähän postaukseen, että miks just sun pitäis voittaa Maylash-seerumi itsellesi. Aikaa osallistua on maanantaihin 16.9 asti:) Muista laittaa kommenttiin sähköpostiosotteesi! Tuotteen arvo on 69e.

Kerron ite sitten myöhemmin tuotetta testattuani kokemuksia siitä!

95 kommenttia:

  1. Otin kesällä ensimmäistä kertaa ripsienpidennykset. Nyt ne on lähteneet, ja veivät omat ripseni mukanaan.. hyvin lyhyet tyngät jäivät jäljelle. Monet itkut itketty kun olen lähes ripsetön tällä hetkellä. Edes ripsivärin laitto ei kunnolla onnistu. Tällaista olisi ihan huippu kokeilla, jos ne avittaisivat edes hieman tätä ripsien kasvua !:)

    - Anni

    jalonen.anni@suomi24.fi

    VastaaPoista
  2. moikka onpa kiva arvonta:) mulla on katkenneet ja harvat ripset joten olis tosi kiva jos voittaisin, tuote tulis niin tarpeeseen!
    saraaap.95@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen pitkään haaveillut tollasesta seerumista, mutta ne aina tuppaa olemaan ihan liian kalliita opiskelijan kukkarolle :( omat ripseni ovat niin tyngät ja vaaleat, että lisävolyymi ei olisi pahitteeksi!
    elisa.lemmetty@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  4. Mun pitäis voittaa toi siks, koska mulla ei tosiaan oo ripsienpidennyksiä ja haluisin mun omista ripsistä tuuheemmat ja pidemmät. :)

    maiju-jokinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Tää arvonta tuli nyt niin hyvään saumaan että pakko osallistua! Mulla oli just noin neljä kuukautta ripsipidennykset, ja nyt pari päivää sitten viimeisetkin karvat lähti irti. Hirveesti omia ripsiä ei kuitenkaa lähtenyt, mutta ne sitten oli katkeillut sitäkin enemmän. Eli mulla on nyt kunnon tynkäripset. Joten ois kiva saada apua näitten kasvattamiseen, edes siihen pituuteen mikä mulla oikeesti on! Jee :) eveliina.heidi.sofia@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Haaveilen itse ripsienpidennyksistä, mutta hinta kirpaisee niin pahasti, että taitaa ainakin tällä erää olla vain haave :) Tuo vois olla siinä tapauksessa ihan hyvä vaihtoehto!

    riesapelle@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Oon lukenu tosi paljon näistä seerumeista juttua ja innostuin niistä samantien! tyyrishinta ollut aina esteenä ja kun tää on viel aika "uusi" juttu suomessa! otin kerran kaveriltani ripsienpidennykset kun hän opiskeli juuri niitten laittoa . mulle ne pidennykset ei sovi kun siinä liimassa on jokin aine mikä aiheutti mulle allergisen reaktion. :-( olis siis ihanaa saada kunnon räpsyttimet tuolla seerumilla! :-)

    naamaxsi@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Mulla on ihan tynkäripset eli pieni tuuhennos ja pituuden kasvu ei olis pahitteeks :D joten tää voitto olis hienoa!

    nrblog@luukku.com

    VastaaPoista
  9. Voinko vaan sanoa että tarviin? Haluan? Tälleen teinimammana ei hirveesti oo varallisuutta panostaa omaan "kauneuteen" mutta pidemmät ripset piristäis ilmettä aika näpsäkästi !

    VastaaPoista
  10. haluaisin pitkät ja tuuheat ripset, mutta ripsienpidennykset kuulostavat liian työläiltä ja kalliilta. seerumi voisi siis olla passeli ratkaisu!
    veera.louhivuori@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Tuo tuote ois mun pelastus, mulla on jäätävä kriisi ripsien suhteen. Mun ennen niin pitkät ripset on nykyään kuluneet ja ihan tyngät, enkä ripsenpidennyksiä voi mun herkän ihoni takia laittaa. Joten toi ois maailman mahtavin juttu, varsinkin mun wanhojen kannalta joihin ois ihan kiva saada kivemmat räpsyttimet! :)

    riikka_maaria@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Mun pitäis voittaa ripsiseerumi koska olen venäjällä, missä kaikki tytöt on langanlaihoja,, meikkittömänäkin älyttömän kauniita, sääret kilometrin pituisia ja ponihännät on mun ranteeni paksuisia.. Vieraassa maassa yksin asuminen ilman kavereiden tukiverkkoa vetää hiljaiseksi. Itselläni on huono itsetunto, sillä en edes pärjää niille hauskuudessa, koska kieli ei riitä vitsailuun. Että eikö persjalkaiselle, hentohiukselle tuppisuulle voisi antaa vaikka vähän kilpailuetua ripsiseerumin muodossa... !

    maria.riivari (a) luukku.com

    VastaaPoista
  13. Jotta saisin volyymia ripsiin ja saisin luopua arkimeikissä kajaalista :) fevejii@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Minulla on aika pitkät omat ripset jonka takia en raaski ottaa pidennyksiä sillä pelkään omien ripsieni kärsivän käytössä. Lähes jokaisella ystävälläni on kuitenkin pidennykset niin välillä on omien natural ripsien kanssa kyllä hyvin alaston olo! :D koitan pysyä erossa pidennyksistä ja kierteestå joten tällä tekniikalla voisin kokeilla josko saisin vähä extraa näihin omiin ripsiin! :)

    s.u.s.k.i@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Mulla on nuorempana ollut todella runsaat ja pitkät ripset. Tykkään hirveesti siitä kun lähtee esim. Ulos, että silmät on näyttävän näköiset. Nyt kuitenkin on ripset alkaneet kummallisesti harventumaan, ja tuntuu että millään ripsivärillä ei saa enää näyttäviä ripsiä :( seerumeista oon haaveillu aiemminkin, mutta jäänyt hinnan takia ostamatta. Halppis versiot kokeiltu, eikä mitään eroa nähtävissä.. :<
    Sini9191@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Kaverillani on vaalehkot ja ehkä vähän normaalia lyhyemmät ripset.
    Ja jos voittaisin seerumin voisin auttaa kaveriani saamaan "normaalimmat" ripset (:

    ananas7v@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Haluaisin voittaa tuon, koska tuuheammat ripset ei olisi koskaan pahitteeksi :D

    kirsi_06@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Haha haluaisin tietenki voittaa ton koska mulla on perussuomalaiset vaaleet lyhyet ripset, ja ois tietenki kiva saada vähän tuuheutta ripsiin vielä vanhojen tansseja ajatellenkin.. :P

    anniina.parviainen@windowslive.com

    VastaaPoista
  19. Mun pitäis voittaa koska omat ripset on ihan täysin tyngät, ja tälläisiin seerumeihin tai ripsienpidennyksiin ei oo oikeen varaa.. Kunpa onnistaisi!:)
    nita.kumpu@elisanet.fi

    VastaaPoista
  20. tuuheat ripset olisivat kivat :)

    siekkinen.roosa@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Mä haluaisin voittaa ton, koska mulla on aivan olematomat ripset ja mun serkku on käyttänyt kyseistä seerumia ja sillä se toimi :)

    VastaaPoista
  22. Mun pitäis voittaa tuo seerumi, jotta saisin pidemmät räpsyttimet. Ja niistä pitkistä ja tuuheista räpsyttimistä vois olla sitten paljonkin hyötyä, vois vaikka räpsytellä oikein kunnolla söpöille poitsuille ! :p

    siiri.mannila@netti.fi

    VastaaPoista
  23. No siis siksi, koska en ole koskaan päässyt kokeilemaan ripsienpidennyksiä ja olen aika onneton tekoripsien kanssa vaikka muuten meikkaamista rakastankin! Mikäpä siis sen parempaa kuin hieman pidemmät tai parempikuntoiset omat ripset.

    chaosf@luukku.com

    VastaaPoista
  24. Oon käyttäny nyt jonkin aikaa irtoripsiä päivittäin, ja oon huomannu että omat ripset kärsii.. Ois kiva että saisin omat ripset takas kuntoon tolla seerumilla, niin pystyisin pitämään päiviä ilman irtoripsiäkin. :)

    ama-95@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Oon käyttänyt irtoripsiä jo jonkin aikaa päivittäin, ja oon alkanu huomaamaan että omat ripset kärsii. Ois kiva kokeilla tota seerumia, että oisko siitä apua saamaan mun ripset takas ennalleen!

    ama-95@windowslive.com

    VastaaPoista
  26. Omat ripset on nii lyhkäset, vaaleet ja ohuet että ne kaipaa tollasta ihmeseerumia :) mira.sipola@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Mun ripset on luonnostaan todella vaaleat joten ei olis haittaa, että sais ne vähän näkymään. Lisäks jouduin poistamaan mun ripsienpidennykset ja ripset siinä kärsi jonkin verran + ainahan se pidennysten poiston jälkeen järkyttää miten lyhyet ne omat ripset olikaan.

    lotta.lehti@luukku.com

    VastaaPoista
  28. Mulla on perus suomalaiset tosi vaaleat ja näkymättömät haituvet jotka vaan rapisee koko ajan mitä enemmän ripsiväriä käyttää. Olisi kiva saada luonnostaan näkyvät ja tuuheat ripset että edes vähän eroittuisi ja tois silmiä enemmän esiin :) Ripsipidennyksiä en halua.

    sanna-hamalainen@windowslive.com

    VastaaPoista
  29. Mulla on luonnostaan todella lyhyet ripset, olen koittanut erilaisia tekoripsiä ja ripsienpidennyksiä mutta ne on vaan entisestään lyhentänyt omia ripsiä. Ja tää vois olla sellanen joka voisi auttaa !

    VastaaPoista
  30. Ai niin ja neea10_saarinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Mulla oli ennen tosi pitkät ja tuuheat ripset, mutta tuntuu että kaiken tän meikkaamisen myötä ne ei oo enää läheskään yhtä kivat :/ Tää auttais varmasti asiaa :)

    juulialatto@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Mie oon harkinnu ripsien pidennyksiä moneen otteeseen, mutta opiskelijabudjetti ei anna periksi. Lisäksi omistan hauskat kaksiväriset ripset, jotka ovat tyvestä tummat ja kärjestä aivan vaaleat. Ne eivät myöskään ole kovin tuuheat, joten joudun turvautumaan nämä ongelmat korjaaviin ripsiväreihin.

    Kadehdin suunnattomasti tyttöjä, joilla on luonnostaan todella pitkät ja tuuheat ripset. Tämän avulla voisin päästä nauttimaan itsekin ihanista räpsyripsistä, joilla pelastettaisiin nekin päivät, kun ripsiväriä ei tahdo käyttää :)

    murtlap@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Lyhyiden ripsieni, ripsienpidennyksien kirpaisevien hintojen mätsääminen opiskelijan lompakolle sekä monien kokeilujeni kautta tuuheuttavien ja ripsiä pidentävien ripsivärien toteaminen tehottomiksi, olisi tämmöinen seerumi enemmän kuin tervetullut!:)

    tiia.riikka@luukku.com

    VastaaPoista
  34. Omat ripseni on aika lyhyet eikä kovinkaan tuuheat, olisi mukava testata olisiko tuosta apua ja toimiiko tuo todella ! En ole ennen ripsiseerumeita käyttänyt joten se olisi uusia kokemus (:
    juulia.p@hotmail.fi

    VastaaPoista
  35. Mun omat ripset on tosi lyhyet ja mitäänsanomattomat. Oon yrittäny monta vuotta ettii sitä täydellistä ripsarii, mut tuntuu et mitkää ei tunnu näihin auttavan. Sit kuulin tollasista seerumeista ja kerkesin jo innostua, kunnes katoin hintoja. Ei ihan opiskelijabudjetilla seerumeita tai ripsienpidennyksiä hankita. :/ joten tulis todellakin tarpeeseen! :)

    petra.eerika@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Omat ripseni ovat aivan onnettoman lyhyet, harvat ja vaaleat joten tästä voisi olla suuri apu :)
    lumikkinen2@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Miula on niin onnettomat omat ripset ja ripsenpidennyksiin ei oo rahaa :(
    Onneks vähän pelastaa kun oon löytäny itelleni hyvän ripsarin!
    helmeriini@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Luovuin ripsienpidennyksistä ja nyt omat ripset tuntuvat niin lyhyiltä, että seerumi kyllä auttaisi ja paljon :)

    elsa.vanhanen@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Mun ripset on juuri mitään sanomattomat. Ei tähän oikeen muuta voi sanoa. Tekoripsiä oon käyttänyt mutta ne on repiny viimeisetkin ripset pois :(

    janina.kettunen@outlook.com

    VastaaPoista
  40. Oon tällä hetkellä au pairina Italiassa ja koen meikkaamisen turhaksi koska kuitenkin vaan hikoilee sen meikin pois ja aurinkokin tarttuu paremmin ilman;) Ainoona ongelmana meikittömyydessä on mun ripset,jotka on ihan olemattomat ja ois ihanaa jos saisi ripset vahvemmiksi.
    Seerumin tai pidennysten laittoa oon kyllä harkinnut, mutta "palkka" ei luonnollisestikkaan ole kovin suuri ja on miljoona muuutakin asiaa mihin haluan rahojani tän vuoden aikana käyttää!

    miiahe@gmail.com

    VastaaPoista
  41. Minun poikaystävällä on hirveen paljon pidemmät ja tuuheammat ripset mitä minulla, vaikka laittaisinkin ripsiväriä! Ei naiselle kuulu tämmönen alemmuuskompleksi ripsien takia, varsinkaan jos toisena osapuolena on oma poikaystävä...

    emmma-92@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. mulla on itellään tosi lyhyet ja harvat ripset...eli tuuhennus ja pidennys ei ois yhtään haitaksi :-)

    millahenttu@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Mun ripset on todella ohuet ja kaipaisivat tuuheutta! :) Opiskelijana ei ripsienpidennyksiin tai seerumeihin ois ikinä varaa, joten tää ois ihana voittaa.

    ienmi@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. Ripseni tarvitsisivat pikaista tuuheuttamista ja pituutta! tarviiko siihen lisäperusteluja ?
    : D

    kristiina_schr@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Mua kiinnostais niin paljon tietää onko tosta aineesta mihinkään! :D niin uskomattomalta vaikuttaa. Tietty jos aine tekee mitä lupaakin niin ei mua haittais saada kauniita ripsiä ilman pidennyksiä. :)

    riikka.anttila@live.com

    VastaaPoista
  46. Omat ripset on vaan niin harvat ja lyhyet, siinä se kaikista suurin ja selvin syy :/ Tätä tuotetta olisi kiva kokeilla, että olisiko yhtään apua.
    enkulii7@suomi24.fi

    VastaaPoista
  47. Omat ripseni ovat ohuet ja vaaleat, erittäin huomaamattomat siis. Tämä yhdistettynä uimaopettajan töihin ja erittäin tummiin silmänalusiin ei ole kauhean kaunista katsottavaa... Olisi kiva jos nämä ripset vähän kasvaisivat ja tuuhenisivat niin ei tarvitsisi murehtia omaa naamaa aina töissä...:D

    satu_pulkkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Nää mun räpsyttimet tarviis vähä tuuheutta!!
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Haluisin just sellasta luonnollista lisätuuheutta ja tummuutta mun luonnollisesti niin vaaleisiin ripsiin!

    annika.arasola@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Mun ripset ovat ihan olemattoman harvat ja lyhyet. :( Se harmittaa varsinkin, kun ei ole varaa ottaa ripsenpidennyksiä ja omassa blogissani on aika paljon meikkikuvia, jotka ei näillä ripsillä näytä ollenkaan niin hyvältä kuin voisivat näyttää pidemmillä räpsyttimillä. :) Lisäksi olen jo pitkään halunnut kokeilla jotain ripsiä kasvattavaa tuotetta, joten tää tulis kuin tilauksesta <3

    VastaaPoista
  51. Olen ihaillut esim juuri sinun ihania ja tuuheita ripsiäsi! Haaveissa olisikin ripsienpidennykset mutta niiden huolto tulisi niin kalliiksi että luovuin siitä pienestä unelmasta, tuo ripsiseerumi kuulostaisi oikeastaan jopa paremmalta! jennaas@luukku.com

    VastaaPoista
  52. Olisi ihanaa olla ilman ripsaria joskus,kun ei oo varaa ripsienpudennyksii..:(
    ennimicaela@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Oon aina halunnu ripsenpidennykset,mutta tosi moni kosmetologi on sanonu, että ei mun kannata ottaa ku on itellä niin pitkät ja pilata niitä vaan hommata ripsiseeriumia:)opiskelija budjetilla ei tämmösiä vaa hommailla

    katikatikati@hotmail.fi

    VastaaPoista
  54. Mä toivoisin voittavani arvonnan ja saavani kyseisen tuotteen itselleni, koska minulla ei ole ripsienpidennyksiä, eikä ole varaa laittaa moisia ihanuuksia enkä halua ripsieni kärsivän moisista ihanuuksista. Minulla myös ripsien kunto vaihtelee laidasta laitaan, ja nyt ollaan siellä huonommalla laidalla. Olisi ihana saada näyttävät ripset, ilman ripsienpidennyksiä tai tekoripsiä. :) Eikä tekisi kyllä pahaa voittaa joskus jotain! :)

    oneprettyliar@gmail.com

    VastaaPoista
  55. ripsienpidennyksiin ei valitettavasti ole varaa, joten tämä olisi huippu vaihtoehto!
    reettaleena_@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Toivon todellakin voittavani kyseisen seerumin, koska ripseni ovat kovin kärsineet. Ripseni eivät ilmeisesti tykkää ripsien taivuttelusta, joten aina silloin tällöin silmiäni koristaa komea (not) ripsetön kohta.
    Olen halunnut ostaa itselleni tällaista ainetta, mutta tällä hetkellä ei kukkaro anna periksi...


    lauraverronen@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Ripseni ovat todella kärsineet sillä otin juuri pidennykset pois. Kaipaisivat lisäpituutta ja tuuheutta :)

    hhaidi@windowslive.com

    VastaaPoista
  58. Mulla on TODELLA lyhyet ja vaaleat ripset, ja nyt opiskelijana joudun luopumaan mun ripsienpidennyksistä, joten ois kiva saada vähän näyttävyyttä ripsiin!

    hanna.ne@luukku.com

    VastaaPoista
  59. Omat ripset kaipaisivat tuuheutta ja tummuutta, joten mukaan onnea kokeilemaan :) millal@luukku.com

    VastaaPoista
  60. Tää vaikuttaa mielenkiintoselta,enkä mä halua taikka uskalla ottaa ripsienpidennyksiä, joten jospa tällasestakin olis hyötyä!:o

    kynsille@luukku.com

    VastaaPoista
  61. Taistelen opiskelijabudjetin kanssa ripsienpidennyshimoa vastaan, joten tää olis bueno korvaus!:) sannis10@luukku.com

    VastaaPoista
  62. Omat ripseni ovat ihanan tummat, mutta tönkkösuorat eivätkä kovinkaan pitkät. Meidän perheessä avomies saa paljon enemmän kohteliaisuuksia räpsyripsistään, joten olisipa mainiota päästä joskus samalle viivalle :)
    -Eleelah eleelah@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Yksinkertaisesti siksi että omat ripset on aivan joutavat eikä köyhällä oo varaa ripisien pidennyksii :D

    VastaaPoista
  64. Yksinkertaisesti siksi että omat ripset on aivan joutavat eikä köyhällä oo varaa ripisien pidennyksii :D

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. Kamuseni ripset ovat ihan lyhkäset,itse asiassa on ollu aina ja haluaisin antaa tämän hänelle jos tästä suurapu olis että ei tarvitsisi stressata aina ripsujaan :)!
    noora_1990@hotmail.com

    VastaaPoista
  66. mulla on vaaleimmat, lyhyimmät ja suorimmat ripset mitä varmaan kellään. oon miettiny pitäiskö kokeilla jotain tällasia, mutta ei yksinkertaisesti oo rahaa, joten jos voittaisin tän arvonnan niin voisin sit kokeilla et toimiiko... en nimittäin viittis maksaa monia euroja ja herätä huomaamaan että mun ripsille ei yksinkertasesti mahda mitään :D

    emmiy_90@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Omat ripseni ovat melko lyhyet ja vaaleat, joten olisi kyllä kiva kokeilla olisiko mistään tällaisesta tuotteesta apua.
    snow_angel85@jippii.fi

    VastaaPoista
  68. Mulla on aina ollu omat ripset lyhkäsiä, vaaleita ja ohuita. Oon aina meikannu montamiljoonaa kerrosta ripsivärillä ja käyttäny tuuheuttavaa ja pidentävää ripsiväriä, mutta ei ne sellaset ole oikein tehonnut :I Haavelein Ripsienpidennyksistä, mutta ei mulla ikinä ole moiseen ollut varaa. Olisi ihanaa jos saisi omista ripseistä tuuheat ja pitkät, niin ettei tarvii montamiljoonaa kerrosta ripsiväriä laittaa niin että ripset menevät pilalle. :c
    ralh97@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Mun ripset on kutistuneet (=harventuneet ja lyhentyneet), enkä tiedä miksi! Aamuisin aina meikatessa surkuttelen ripsieni säälittävyyttä, eihän varmaa kukaa muu ku minä huomaa noissa paria lovea ja kuinka ne muka yrtittävät näyttää joltakin.. Koskaan moisesta tökösistä kuulleenenikaan näin ensislmäyksellä tuohan vaikuttaa huippu mömmöltä! Tahtoo! :D
    katjujia@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. Vitsit mikä arvonta! Mun pitäis ehdottomasti voittaa toi, sillä mun omat ripset on niin tyngät ja vaaleat että huh huh. Ripsienpidennysten jälkeen niistä tuli vieläkin ohuemmat, lyhkäsemmät ja harvemmat. Monena iltana oon sitäkin harmitellut kun tuntuu niin kaljulta. Kaiken tän lisäksi mulla on sellanen autoimmuunisairaus joka ohentaa ja harventaa mun ripsiä ja hiuksia tosi paljon. Kokeiluassa olleet jo ties mitkä kalanmaksaöljyt, priorinit ja biotiinit eikä mitään:| olis kiva edes ripset saada takaisin ja josko se tällä tuotteella onnistuisi!
    Sinii-i@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. haluisin kovasti ripsenpidennykset mutta ei ole varaa useisiin huoltoihin joten tämä olisi just passeli!:)
    fruitella@hotmail.fi

    VastaaPoista
  72. Menetin omat ripseni monien tapahtumien tuloksena, joten kaikki apua ripsien kasvattamiseen olisi tarpeen jotta voisin taas räpsytellä tyytyväisesti!:)
    nea-95@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Mun pitäis ehdottomasti voittaa toi, koska mun omat ripset on niin lyhyet ja harvat ja vaaleat että niitä ei oikeesti edes näy ilman ripsaria... tällä hetkellä mulla on ripsienpidennykset, mut ei oo varaa käydä huoltaa näitä enää ja ripsienpidennykset on heikentäny ja harventanu mun ripsiä entisestään, kohta mulla ei pian oo ollenkaan ripsiä hah :D ois kiva kokeilla josko tää tuote auttais saamaan ripset näkyvimmiksi!!
    jenna.vainio1@gmail.com

    VastaaPoista
  74. en ole koskaan omistanut kunnon ripisiä.. ripseni ovat aina olleet lyhyet ja todella harvat! haluaisin ensin kokeilla justiisa tämmöstä seerumia, ennenkuin ottaisin ripsienpidennykset.. koska en oikein ole vielä lämmennyt noille ripsienpidennyksille!

    VastaaPoista
  75. edellisestä kommentista unohtui..
    jonnamakkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Yksinkertainen syy on vaan se, että kun ne omat ripset on ihan onnettomat! Olen himoinnut tällaista tuotetta jo pitkään, mutta ei ole oikein rahatilanne sallinut hankkia...
    kulta89@luukku.com

    VastaaPoista
  77. Mulla on ihan kauhean vaaleet ja lyhyet ripset ja pidennyset ja niiden huoltamisen tulee niin kalliiksi.


    reettataipalinen@yahoo.com

    VastaaPoista
  78. Mun pitää voittaa koska mulla on supertosimegalyhyt hiustyyli ja siihen yhdistettynä tynkäripset = näytän siltä et mulla olis syöpä :D

    veera.mielonen@luukku.com

    VastaaPoista
  79. Ripseni on lyhyet ja melko vaaleat. Ripsiväriä siis pakko käyttää joka päivä. Tästä tuotteesta voisi siis olla paljonkin apua :) ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Hei! mulla on ollut nyt kaksi vuotta ripsienpidennykset ja nyt päätin hypätä oravanpyörästä pois!
    ainoa ongelma on että minulla ei ole enää ripsiä.
    Kaksi vuotta on tehnyt tehtävänsä.
    Sen takia tämä olisi erittäin hyödyllinen täsmäapu!
    APUA

    henna.urhonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Itsellä paha allergia ripsienpidennyksien suhteen ja omat niin mitättömät joten tämä olisi tarpeen!
    m_iiiaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  82. mulla on ollut ripsipidennykset jo jonkin aikaa, ja nyt omat ripset näyttää säälittäviltä nysiltä... :D¨

    juntusen.johanna@gmail.com

    VastaaPoista
  83. 3-vuorotyöläisenä tuntuu keholla menevän kaikki energia hengissä pysymiseen joten ei ripset kasva. Apuvoimia siis tarvittaisiin ripsille!:)

    karzazzu@suomi24.fi

    VastaaPoista
  84. Seerumille olisi käyttöä, sillä tahtoisin ensi vuonna häissäni räpsytellä omilla luonnollisilla ripsilläni!

    saaramarianne@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Oon aina halunnut kokeilla jotain ripsienpidennys ainetta, koska mun omat ripset on aina olleet aika lyhyet. Myös opiskelijabudjetilla ei raski tälläisiä kalliita aineita ostaa... :/

    essi.partanen@meili.fi

    VastaaPoista
  86. Omat ripset ovat tosi lyhyet ja ohuet, eikä opiskelijabudjetti valitettavasti salli ripsienpidennysten hankintaa, joten olisi aivan mainiota jos voittaisin tämän! :)

    ned102@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Seerumi olisi käytännöllinen minulle koska omistan lyhyet ja ohuet ripset.

    mevid@outlook.com

    VastaaPoista
  88. Haluaisin ehdottomasti päästä kokeilemaan millainen vaikutus tuolla seerumilla olisi omiin ohuisiin ja lyhyisiin ripsiini.
    mmaria@luukku.com

    VastaaPoista
  89. Oooi ku ois ihana, mulla oli just ripsenpidennykset mitkä jouduin ottamaan pois kun mun vakkariripsientekijä muutti toiseen kaupunkiin ja liikkeeseen en viitti mennä enää huoltaa kun maksaa turhan paljon mulle :/ Muistan kun viime jouluna toivoin tommosta ihan sikana mutta pukki tais unohtaa :( Mun omat ripset on siis tosi olemattomat, vaaleat, harvat ja lyhyet joten ripsenpidennykset oli semmonen turva ja vaikka kuulostaakin vähän ehkä tyhmältä, mutta teki musta paljon itsevarmemman :D jotenkin oli niin kiva herätä aamulla huolitellun näkösenä eikä semmosena räjähtäneenä rottana :D

    limppulimu@hotmail.com

    VastaaPoista
  90. En oo koskaan kokeillu ripsiseerumia mut oon kuullu niistä vaan hyvää, joten mielellään sellasta testailisin.
    noora.rissanen@outlook.com

    VastaaPoista
  91. Viimeisin ripsivärini tuhosi omat ripseni, sillä sen poistaminen oli järkyttävän vaikeaa, vaikka tuote ei ollut edes vedenkestävä. Ripseni ovat olleet aina ennen luonnostaan tuuheat ja pitkät, joten haluaisin saada ne takaisin.

    sonkkubebe@gmail.com

    VastaaPoista
  92. Mulla oli pitkään, yli kaksi vuotta ripsienpidennykset, ja nyt kun oon antanut niiden tippua pois, omat ripset ovat huiman lyhyet ja lähes olemattomat. En myöskään oo koskaan koittanut mitään ripsiseerumia vaikka harkinnassa onkin ollut, ja nyt just olis tosi otollinen aika sille! :)

    venla.lahteenmaki95@luukku.com

    VastaaPoista
  93. Mulla on todella lyhyet ripset ja edes pidentävät maskarat eivät niitä kunnolla pidennä :( Olen kokeillut ripsienpidennyksiä, mutta sain kamalat allergiset reaktiot! Tätä seerumia olisi todella kiva kokeilla, jos vihdoin saisin ripsiini pituutta! :)

    ttia-_@hotmail.com

    VastaaPoista
  94. Omistan melko olemattomat, lyhyet, ruskeat ripset jotka kaipaisivat kyllä vähän lisäpituutta! Olen kokeillut erilaisia ripsienpidennyksiä, mutta haluaisin luonnollisemmalta näyttävät ripset, ja luulen että tää seerumi vois saada aikaan sellaset! :) Joten jospa onni potkis, oisin tosi mielissäni!

    kiia.purontaka@gmail.com

    VastaaPoista
  95. Oon aina halunnu testata jotain tollasta ainetta silmiini, mut aina on ollu rahatilanne esteenä. Mun omat ripset on huonontunu kamalasti kesän aikana ja tän hetkinen ripsariki on tuntunu huonontavan niitä lisää vaikka se on luottoripsari ollu jo jonkun aikaa. Mun omat ripset on myös tosi suorat eikä mitkään kamalan pitkät, ihailen aina mun muutaman kaverin pitkiä räpsyripsiä!:-D Tää tuote ois täydellinen mulle!
    eelisaa-@hotmail.com

    VastaaPoista