27.9.2013

the little black dress

Moikka! Ajattelin näin perjantai-illan kunniaksi esitellä teille mun uutukaisen, nimittäin mustan juhlamekon, jota vois tietysti paremmin kutsua pikkumustaks:) Mä ostelin nuorempana parhaimmillaan joka viikonlopulle uuden bilemekon, enkä tietenkään koskaan käyttäny samaa mekkoo kahdesti. No nyt ku tätä ikää on tullu niin kamalasti (jepjep), niin oon oppinu vähän rajottaa mekkojen ostamista, eikä juhlittuakaan tule enää niin useesti. Bilemekkojen ostaminen on siis jäänyt huomattavan paljon vähemmälle. Nyt kuitenki ajattelin pitkästä aikaa hankkia jonkun mekon, ja koska mulla ei oo oikein mustia mekkoja, päädyin metsästämään sellasta. Mekko on saatu choiesilta, ja se löytyy täältä:)


Mekossa mun huomion kiinnitti erityisesti kaikki kivat yksityiskohdat, ja varsinki toi kaulasysteemi on mun mieleen. Jonkun mielestä toi on ehkä vähän liian antava, mutta eikös se oo bilemekoissa ihan sallittavaa:D Mekon saa suht helposti päälle pitkän vetoketjun ansiosta, tosin tälleen itse pukiessa se ei ollutkaan ihan niin helppoo. Tää on just niitä hetkiä, ku kaipais miestä taloon auttamaan tällasissa pikkupulmissa!

Mitä te tykkäätte?

43 kommenttia:

  1. Toi sopii sulle aivan täydellisesti :) nappivalinta!

    VastaaPoista
  2. Aivan sairaan ihana! Tahdon! Mitä tolla on hintaa?:)

    VastaaPoista
  3. hyvännäkönen mekko ja sopii kyllä tosi hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  4. Ohmygod nainen sulla on täydellinen kroppa!

    VastaaPoista
  5. Korostaa kyllä hyvin sun parhaita puolia! :) Näyttää mahtavalta

    VastaaPoista
  6. hei laitoin sulle facebookissa viestiä; et oo mun kaveri, niin meni varmaan suoraan Muut -kansioon 8)

    VastaaPoista
  7. Upea mekko! :) Sun kroppa on kaunis. :)

    VastaaPoista
  8. Oot aivan täydellisen muotonen! Upee kroppa ja vaikkei mekko ehkä omaan mieleen oo ni silti sopii sulle mielettömän hyvin, parhaat puolet tulee esiin ja näytät mahtavalta :)

    VastaaPoista
  9. pakko sanoo että sun kroppa näyttää erittäin hyvältä tossa mekossa! :)

    VastaaPoista
  10. Tuo mekko näyttää tosi hyvältä päälläsi!

    VastaaPoista
  11. tyylikäs mekko! :)

    VastaaPoista
  12. Sopii tosi hyvin! Ja hitto sulla on hyvä kroppa.

    VastaaPoista
  13. Wow!! Herranjestas oot seksikäs toi päällä:o huh ihan täydellinen mekko sun kropalle oon niin kateellinen sul on niin naisellinen ja hoikka kroppa! Sun pitää useemminki käyttää ihoa myötäileviä vaatteita älä peitä tota kroppaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ite tykkää mun kropasta, -5kg nii ehkä sitten:) siks tykkään pukeutua ''säkkeihin'' ku en oo vielä tyytyväinen. mutta kiitos sulle! <3

      Poista
  14. Hei minkä kokonen toi mekko on?! :) en kysyis muuten, mutta uskoisin kuvien perusteella että meidän kropat on saman muotoiset/kokoiset, ja toi sopii sulle aivan ihanasti <3 ajattelun että voisin itekkin tilata, mutta en osaa valita kokoa kun tilaan netistä tosi harvoin, ja mun kropalle riippuu koko niin paljon vaatteen mallista :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on M koko, vastaa aika lailla esimerkiks h&m:n 36/S kokoo:) eli koot on mun mielestä vähän pienempiä, mitä yleensä. kiitos! <3

      Poista
  15. hitto vie oot kuuma!! aiiivan upea mekko ja sopii täydellisesti! :) HUHHUH ja joo ps yhdyn tuohon yhteen anonyymiin, kannattais tuolla kropalla käyttää enemmän ihoa myötäileviä vaatteita. ihanan hetero kommentti tuli :D

    maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääh ahistaa vaan olla ihonmyötäsissä!:D kiitos ihana!

      Poista
  16. vitsi oon kateellinen, mun päällä toi mekko ei näyttäs ikinä noin hyvältä, wau!:)

    VastaaPoista
  17. Aivan ihana! Korostaa täydellisesti sun vartalon parhaita puolia! :)

    VastaaPoista
  18. Aivan ihana tuo mekko!! Itellä kans kovassa etsinnässä pikku musta.. :)

    VastaaPoista