8.9.2013

wake me up when it's all over

Moikka! Nyt taas esittelemättä jääneiden asukuvien pariin:) Käytiin tiistaina amarillossa syömässä, joten otettiin kuvat samalla keskustassa. No mä sitten tällasena kömpelyksenä onnistuin kaatuu yhtäkkii alaspäin kesken kuvien ottamisen - kiitos mukulakivien! Niin tyypillistä multa oikeesti:D No mut tarjosinpahan ainaki ohi menneille hyvät naurut. Mä kaadun tosi usein, ja vieläpä useimmiten selvinpäin. Amarillossa tuli mässäiltyä ihan kunnolla, eli laihis menee siis taas tosi hyvin. Maanantaina mulle iski pakkomielle tehdä pastaa, ja sit tiistaina tuo. Sen jälkeen oon onneks onnistunu syömään ihan hyvin, mutta liikunta on jääny välistä. Asia täytyy siis korjata heti huomenna!

Paita h&m, hame ebay, laukku mart of china, kengät mart of china (saatu)

Kivan asun keksiminen osottautu aika vaikeeks, ja päädyin tähän asuun oikeestaan melko vahingossa. Tykästyin erityisesti tohon mart of chinalta saatuun laukkuun, sain jopa kameran mahdutettuu tonne sisään:)

Nyt painun tekee jotain ruokaa! Eilen tuli juhlittua aika rankasti, joten en oo saanu vieläkään aikaseks syödä mitään. Kiitos illasta Loviisalle ja muille tytöille, pelastitte mun päivän!

Mitä tykkäätte asusta? 

ps. Blogikirppis sulkeutuu tänään, joten nyt kannattaa viimestään mennä huutamaan tänne! Ainakin parit nellyn korkkarit on vielä ihan ilman huutoja;) Huutoja voi jättää nyt myös anonyymina, en tajunnu ees aiemmin et se ei oo mahdollista.

12 kommenttia:

  1. Aivan täydellinen kokonaisuus!! Yks parhaimmista, joita sun päällä oon nähny :) Ja sun kroppa näyttää näissä ihan törkeen hyvälle!

    VastaaPoista
  2. Waude! Mielettömät värit ja sopii sun ihon väriin tosi kauniisti. :)

    VastaaPoista
  3. ihana asu! tsemppii ton laihiksen kanssa! ite oon syönyt nyt viikon säännöllisin väliajoin (terveellisesti) ja liikkunut 5 x viikossa niin painoa on pudonnut jo kilon!

    VastaaPoista
  4. Hahaa! Eipä mittää, oli hauska ilta! :)

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä toi sun laihduttaminen on kyllä ollu surkeeta. Joka postauksessa kerrot vain kuinka paljon olet syönyt, juhlinut tai ollut harrastamatta liikuntaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tiedän:D mut mua on pyydetty kirjottaa näistä, ja kyllä sitä ottaa helpommin itteään niskasta kiinni ku kirjottaa näistä probleemista

      Poista
  6. Miten noi kengät menee iha päin vittuja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha enpä muute ees tajunnu!:D mut johtuu varmaan siitä, ku kannoin niitä sillee roikottamalla nii ehkä ne on siinä vähä ''taipunu''

      Poista