21.9.2013

where's my hair?

Oh no nyt niitä lupaamiani kuvia ilman pidennyksiä. Halusin ihan vaan testata, että miltä tuntuu olla ihan vaan vaikka asukuvissa ilman jatkoja hiuksissa. No ei tuntunu todellakaan hyvältä - oli ihan alaston ja epävarma olo. Mun hiukset on kärsiny pidennyksistä ihan kiitettävästi, ja melkeinpä kaljujakin kohtia löytyy päänahasta. Ei siis todellakaan mikään hyvä tilanne, mut mä en vaan voi luopua pidennyksistä. Mun omat hiukset näyttää ihan säälittävältä hiirenhännältä, ku ne on niin ohuet. Pidennykset tekee oikeesti ihmeitä, ainaki mun mielestä. Moni ei ees tiedä, että mun hiukset ei oo omat vaan mulla on pidennykset. Pidennyksiä ei siis välttämättä edes huomaa, jos ne vaan osaa laittaa oikein. Tää meni nyt tällaseks pidennysten puolustuspuheeks, joten annetaan ehkä kuvien puhua puolestaan niin tiedätte mitä tarkotan:D

Neule vero moda, sortsit h&m, laukku zara ja kaulakoru new look

Mitä mieltä te ootte - pidennyksillä vai ilman?

121 kommenttia:

  1. Pidennyksillä tietysti saa ihanan paksut hiukset, mut en nyt nää nuissa sun omissa hiuksissa mitään vikaakaan.. :) Itse en (vielä ainakaan) omista pidennyksiä.. Sulle muuten saattais käydä rikottu polkkatukka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ajatuski polkkatukasta hirvittää!:D kiitti!

      Poista
  2. olet paljon paremman ja freessimmän näkönen noilla hiuksilla!

    VastaaPoista
  3. ilman KOSKA pidennykset ei vaan voi näyttää hyvältä (paitsi victoria beckhamilla ;)) ne näyttää feikeiltä siitä ei vaan pääse yli. esim mungoanna jolla on tyyliin parhaimmat pidennykset mitä vaan voi saada (ainaki ite puhuu) ja kuvissa ne näyttääki hyvältä mutta ku näin livenä ni ne oli niin hamppuset barbihiukset! anna sun hiusten levätä ja vahvistua ilman pidennyksiä ni ehkä joskus sä saat ittelles sellaset hiukset ku oikeesti haluisit, pitää vaan olla kärsivällinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mun hiukset ennen pidennyksiäkään ollu yhtään tän vahvemmat/pitemmät, mun geenit on sellaset ettei voi tulla tuuheeta tukkaa:(

      Poista
    2. Kaikille ei kasva tuuheat hiukset ilman pidennyksiäkään. Mulla on pitkä tukka ja oli jo ennen pidennyksiä, oli vaan ohut.

      Kukaan ei ole koskaan arvannut, että mulla on pidennykset. :D Aina kysellään, että kauan meni kasvattaa ja perus "oon niin kateellinen kun sulla on luonnostaan noin paksu tukka"... Niinno ei kyllä ole ;D

      Poista
  4. ILMAN! Aivan ihanat noin <: Näytät niin freshiltä, ihanat ihanat ihanat <:

    VastaaPoista
  5. Ei hyvää päivää nainen!!! Noi on kymmenen miljoonaa kertaa paremmat noin kun pidennyksien kanssa! Varmasti tekee/tekis vaikeeta luopua niistä mutta oikeesti, luonnollisuus on valttia. Itsekin omistan ohuen ohuet hiukset (varmaan oikeesti ohuemmat kun sulla, ainakin näyttäis siltä) että suuresti kyllä ymmärrän miks niihin pidennyksiin on niin helppo turvautua, sillä tekeehän ne nyt tosi suuren muutoksen ulkonäköön ja on melkeen paras ''asuste''. Mutta niin rehellisesti ku voin ikinä sanoa, niin noi muuch better kun pidennyksien kanssa!:) vaikka tuntisitkin olos epävarmaks ilman niitä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nää reaktiot kyllä vähän yllätti mut, luulin et kaikki olis sitä mieltä et näytän pidennyksillä paremmalta:D

      Poista
  6. Siis miten vittu sä oot värjänny ton tukkas :DDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddddddddddddd Ei oo totta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan on kampaajalla värjätty:) liukuväri you know

      Poista
  7. mä en oo koskaan ymmärtänyt koko- ja pitkäaikaista pidennysten pitoa. miksei vaan voi kasvattaa omaa tukkaa? 'ei se kasva tarpeeks nopeesti'. no ei varmana kasva ainakaan sitten jos niitä pitää jatkuvasti?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mun hiukset kasva ton pitemmäks, ei oo ikinä kasvanu:D

      Poista
    2. joo mä oon samaa mieltä. pidetään pidennyksiä ja ihmetellään kun tukka ei kasvakaan ja päästä löytyy kaljuja laikkuja. ja ongelma ratkastaan ottamalla uudet teipit päähän. mikä siinä on niin vaikeeta että yrittäs kasvattaa omat hiukset pitkiks...

      Poista
    3. Mulla oli pitkä tukka jo ennen pidennysten hankintaa. Oli vaan niin ohut, että ruman näköinen. Eikä sitä tuuheammaksi millään konsteilla saa....

      Poista
    4. Minulla ei ole pidennyksiä, mutta ei nämä minun hiukset kasva enää nykyisestä pidemmäksi. Hiukset kun ei kasva ikuisesti ja joillakin kasvuvaihe kestää pitempään, kuin toisilla. Jos ei värjäile hiuksia ja muuten rasita ja kuluta hiuksia ne kasvaa vähän pitemmiksi, mutta ei kaikille vaan kasva pitkät hiukset.

      Poista
    5. Oot kyllä harvinaisen pessimistisen ja toisaalta erittäin epävarman oloinen ihminen. "Ei mun hiukset kasva ton pitemmäks", "en tajuu, musta ne on ihan kamalat", "mulle ei sovi se, eikä se, näytän kauheelta jos hiukset on niin ja jos ne on näin"... :D
      Kyllä ne kasvaa jos niistä huolehtii kunnolla. Ei nyt sentään luonnonlakeja kannata alkaa määrittämään uusiksi...

      Poista
    6. niinku tossa parissa ylemmässäki kommentissa todettiin, nii ei ne välttämättä vaan kasva:)

      Poista
  8. Ehdottomasti ilman vaikkakin pidennykset sopii myös. :) Mut eiköhän tossa vaiheessa kannata enemmän miettii asiaa hiusten terveyden kannalta eikä niin ulkonäön. :) Oot upee pidennyksillä tai ilman joten hiusten kannalta sanot heipat pidennyksille ainakin hetkeks!

    VastaaPoista
  9. Vau! Sun hiukset näyttää kyllä paljon paremmilta ja terveemmiltä ilman pidennyksiä! Myös sinä näytät paljon raikkaammalta ja kypsemmältä nuorelta naiselta :) Ehdottomasti ilman pidennyksiä!

    VastaaPoista
  10. ilman pidennyksiä paaljon parempi!:) näyttää paljon nätimmältä ilman sellasta epäluonnollista jättireuhkaa. ja toi otsis sopii paljon paremmin kun on vähän kevyemmät pituudet :)

    VastaaPoista
  11. Muttako näytät omilla hiuksilla nii ihanan luonnolliselta ja raikkaalta :)
    Mulla oli aikasemmin vähän sama tilanne mutta päätin vaan että alan ahkerasti kasvattaan ommaa hiusta ja jätän kaikki ommaa päähä kuulumattomat poies, justiinsa sen takia ku oma hius kärsi niistä ylimääräsistä :c Saiha tässä jonku aikaa ootella että alko tämä tukka tuntua omalta ja vahvistua, mutta nyt oon onnellisesti iha vaa omien hiusten kanssa :)

    VastaaPoista
  12. mun mielestä sun tukka on tosi söpö noinkin!

    VastaaPoista
  13. Sulla on ihanat hiukset!! Musta voisit kokeilla ainakin hetken ilman pudennyksiä, koska oikeesti sulla on loistavan näköset hiukset pidennyksillä tai ilman!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tajuu, musta ne on ihan kamalat!:D

      Poista
  14. No vau, upea pituus varsinkin takaa katsottuna. Sopii oikeasti! Nyt pidennykset roskiin ja oma tukka kuntoon. :)

    VastaaPoista
  15. ehdottomasti ilman! paljon raikkaamman ja nuorekkaamman näköinen ilman pidennyksiä=)tykkään! ja siitähän se oma tukka pikkuhiljaa vahvistuu kun jättää pidennykset pois ja antaa tukan levätä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eei se vahvistu ku ennen pidennyksiäki oli ihan surkee!:D

      Poista
    2. Jos sulla on ollu teinistä asti pidennykset, et voi sanoo että hiukses ei vahvistuis koska ne oli ennen pidennyksii niin ohuet. Mulla ainakin on tosi iso ero siinä miten ohuet hiukset mulla oli ylä-asteella ku mitä mulla on nyt:) eli voi hyvin vahvistua kun jätät pidennykset pois.

      Poista
    3. mä en usko, että vahvistuu ku mun perheessä muillakin on vähän noita ongelmia hiusten kanssa:D geeneissä:(

      Poista
  16. Ihanat hiukset! Ehdottomasti ilman pidennyksiä!:)

    VastaaPoista
  17. vähän lyhemmät pidennykset tois ainakin välillä keveyttä pitkiin :) mutta, ihan kummin vaan - ilman pidennyksiä tai niiden kanssa - olet yhtä kaunis :D kumpikaan ei oo huono vaihtoehto, mun mielestä kyse on vaan erilaisesta kampauksesta :)

    VastaaPoista
  18. Herranenaika ku näytät paremmalta noin. Tyyli on aikuisempi, huolitellumpi, siistimpi ja ei semmonen pehkopää :) piä toi vaikka tuntuski vaikeelta, nii totuttele!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oikeesti ymmärrä näitä teidän reaktioita, odotin ihan päinvastasta:D kiitti!

      Poista
  19. Näytät hoikemmalta ohuemmilla hiuksilla :) enkä sano pahalla. Vaan se tupeerattu paksu tukka tekee koko muustaki olemuksesta ison ja muhkeen !

    VastaaPoista
  20. hah mustakin mun omat hiukset näyttää ihan kamalilta ilman klipsejä, eikä kukaan muu kun mun parhaimmat ystävät ja perhe oo nähnyt mua niin! :-D joten tiiän tunteen, vaikkakin musta sulla toi näyttää tosi kivalta, jopa kivemmalta kun pidennysten kanssa!! :-)
    Mutta tiiän ettei nää kommentit siihen vaikuta ettäkö sä niistä luopuisit,koska en niin tekis itekkään:-D

    VastaaPoista
  21. Ilman pidennyksiä on parempi :) Pidennykset antavat hieman raskaan vaikutelman...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään isosta tukasta:D toivon aina välillä, että olisin ollu 80-luvulla nuori nii ois saanu olla tosi iso ja näyttävä tukka (permanentti)

      Poista
  22. Mun mielestä tuo sun oikee tukka ilman pidennyksiä näyttää hyvältä ja itseasiassa paremmalta kuin niiden pitkien pidennysten. :)Asutkin tulee paremmin esille, kun ei oo hiukset peittämässä. Kokeilisit ihmeessä lyhyemmillä hiuksilla vähän aikaa ja antaisit samalla oman päänahan levätä. Itse ei oo kokemusta pidennyksistä, mutta ainakin tuntuis ettei ne kauheen hyvääkään pidemmän päälle tee. Hui, eikö sellaset kaljut kohdat päänahassa herätä jo pitämään vähän taukoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä oikeesti pysty pitää taukoo, mun itsetunto on niin pohjalukemissa ilman pidennyksiä:D

      Poista
  23. Ilman pidennyksiä ehdottomasti! :) Sulla on nätit omat hiukset ja ilman pidennyksiä et oo piilossa hiusten takana! Nyt et laita sitä reuhkalisäkettä takasin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en luovu pidennyksistä:) itseasiassa mun pidennysmäärä väheni hiusten värjäämisen myötä, eli nyt ei oo ees niin paljon lisäkkeitä ku ennen

      Poista
  24. Mun mielestä parempi ilman pidennyksiä! Tai ehkä voisit kokeilla vähän lyhyempiä pidennyksiä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää harkita lyhyempiä pidennyksiä:) kiitti!

      Poista
  25. paljon parempi noi!!! pidennykset jotenkin saa sun kasvot näyttään pulleemmilta, noi on tosi freshit!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ehkä mä oon muuten vaan laihtunu kasvoista?:D

      Poista
  26. kivalta näytti pidennyksilläkin mutta nyt näyttää vieläkin kivemmalta!! Jätä ihmeessä pidennykset pois jos vaan voit, näyttää paaaljon paremmalle :) nainen oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo valmis ainakaan nyt jättämään:) kiitti!

      Poista
  27. ootko kuullu semmosesta ku halo-pidennys? :) se ei vahingoita omia hiuksia, koska sitä ei kiinnitetä omiin hiuksiin! ja on paljon nopeampi laittaakki ku klipsit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut sehän ei oo aitoo hiusta? se vähän pelottaa:)

      Poista
    2. noo ite otin jonku blogista ohjeet ja tein sen ite vanhoista klipsipidennyksistå !:) oli tosi helppo tehä vaikka yleensä oon iha surkee kaikissa tuommosissa. Ja huomaa kyl et omat hiukset heti vahvistunu ku ei oo koko aja klipsejä päässä :)

      Poista
  28. Vau, näytät upeelta ja freshiltä omalla tukalla! :) Se lisätukkareuhka tekee sut jotenkin tunkkasen ja pyöreen näköseks...

    VastaaPoista
  29. Mä oon niin samaa mieltä kuin about kaikki täällä - noi hiukset on ihanat! Niiiiin paljon raikkaampi kokonaisuus, näytät niin ihanalta noiden kanssa että aloin ite just miettimään omien AITOJEN pitkien hiusten luopumisesta... Ihana!! :) Ymmärrän kyllä, ttä niistä pidennyksistä on tullu sulle ns. suoja ja osaan vaan kuvitella miten epävarma ja turvaton olo sulla on ilman niitä. Mut oikeesti. Suosittelen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tajuu, nää on niin lyhyet ja ohuet:D kiitos!

      Poista
  30. mun mielestä sulle käy ihan sairaan hyvin tuo oma tukka ilman pidennyksiä! :-) mut tietty jos ei ite viihdy ilman pidennyksiä, niin on ihan ymmärrettävää ettei niistä halua luopua :-D mut noi on tosi nätit!!

    VastaaPoista
  31. Jotenki yllätyin näistä kommenteista :D ei sillä, tosi hyvältähän tuo sun omakin tukka näyttää, mutta mun mielestä ne sun pidennykset on kyllä ihanat! (:

    VastaaPoista
  32. ilman ehdottomasti paremp, luonnollinen ja raikas! :)

    VastaaPoista
  33. Oisin onnellinen tommosesta tukasta! ihanan jotenkin kevyen ja helpon olonen! Ilman pidennyksiä!!!!! :)

    VastaaPoista
  34. Munkin mielestä ehdottomasti ilman pidennyksii! :) sulla on nätit kasvot ja toi sun oma tukka tuo ne paremmin esille kun taas ne pidennykset jotenki piilottaa ne :)

    VastaaPoista
  35. http://www.erikac.fi/2013/08/easy-extensions_6.html?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana erika! oon lukenu ton postauksen jo aiemmin:)

      Poista
  36. Minusta sinun hiukset näyttää paremmilta pidennysten kanssa, mutta ehkä pitäisi alkaa totuttelemaan elämään ilman pidennyksiä jos sinulla on jo kaljuja kohtia päänahassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä vaan pysty:D eikä mulla mitään kunnon kaljuja kohtia oo, sellasia kohtia vaan, joissa on vähän harvemmin hiuksia

      Poista
  37. Miks kaikki tavoittelee pitkää tukkaa? :o
    joo okei, tiedän sen et kaikki unelmoi pitkistä hiuksista ja se näyttää monien mielestä paremmalle sekä trendi, if you know ;)
    mutta mutta mutta...... En tiedä kauanko olet pidennyksiä käyttänyt, mutta mistäs tiedät et terveellinen ruokavalio ja elämäntapa ei paksuuntaisi ja ns. kasvattaisi niitä ?? minulla ainakin omat hiukset paljon paremmat kun elän terveemmin. :) ja kyllä ne sinunkin hiuksesi tuosta kasvaa, vaikkakin ehkä hieman hitaammin... lisä vitamiinitkin voisi autta.
    Ps. olet todella uuber kauniin loistavan kukoistavan terveellisen söpön huikean nuoren naisen näköinen noilla hiuksilla!!:) tiedän että vaikea jättää pidennyksiä, mut c'moon kai sen näkee jo kommenteistakin miltä nuo näyttää, HYVÄLTÄ !!

    VastaaPoista
  38. Suosittelen kans jättämään pidennykset pois. Ei oma hius luonnostaan välttämättä kasva pitkäksi ja paksuksi, mutta kun ravitsee yms hiusta normaalia enemmän, voi saada omat luiruhiuksetkin kasvamaan ja paksuuntumaan. Mua itseäni ärsytti aika paljonkin, kun mun omat hiukset oli tosi pitkät, ristiselkään ja piikkisuorat, niin ihmiset aina kyseli mun "pidennyksistä". Ei ollu pidennyksiä, mut nykyään melkein aina oletetaan, et jos on pitkät hiukset, niin on pidennykset. Menin sitten ja pätkäisin suurin piirtein ton mittasiks mun hiukset ku sulla. Ja yllätyin kuinka ihmiset kehu mun hiuksia ihan sikana sen jälkeen. Suosittelen, muiden tapaan, että eläisit hetken aikaa lyhyemmillä hiuksilla ja _oikeasti_ panostaisit hiusten hyvinvointiin. Ei ne tosiaan ilman pidennyksiä itsekseen vahvistu, mut kun tekee töitä sen eteen, niin saa tuloksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää en mä vaan pysty:D mut kiitti vinkeistä!

      Poista
  39. Ei millään pahalla pahalla, mutta en ymmärrä tuota ulinaa siitä, että ei vois jättää pidennyksiä pois.

    Ite käytin kans about 5v klipsejä, ja joo, kun ne otti pois oma tukka näytti hirveältä, se oli ihan kuin joku hiirenhäntä. Mutta kävin leikkauttaa tukan lyhyemmäksi ja avot! Oma tukka näytti taas hyvältä ja paksulta.

    Suosittelen sullekkin, että kävisit leikkauttaa hiuksiasi sen 2-4 cm niin näyttäis tosi hyvälle ja paksulle toi sun tukkas.

    Rohkeasti vaan nakkaat ne pidennykset pois! Paljon parempi noin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. multa on leikattu pari senttiä pois tossa pari kuukautta sitten, mut ei oo tapahtunu mitään muutosta:) kiitos!

      Poista
  40. mun mielestä paremmat ilman pidennyksiä, sopii sulle paremmin! :-)

    VastaaPoista
  41. Mitä jos pitäisit esim viikon tai pari lepoa pidennyksistä? Et tainnut olla tällä hetkellä koulussa tai töissä, joten sillä tavalla se olisi ehkä helpompaa? :) suosittelen myös apteekista ostettavia biotiinia sisältäviä kapseleita, omega-3-kapseleita ja hiusöljyä. Aloitin kasvattamaan omia hiuksia niiden avulla ja nää ei oo ikinä aiemmin kasvanu näin pitkiks! Tosin välttelin myös hiusten laittamista, kuten kihartamista ja hirveätä lakkamäärää. Ja vaikka tuntuisi epävarmalta, niin niiiiin moni täällä on jo sanonut että näyttää paljon paremmalta, niin tuskin kukaan ajattelisi että näyttäisit rumalta tms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä viihellän nykyään melkein joka päivä ihan vaan omat hiukset nutturalla, että kyllä mun hiukset lepoo saa ihan hyvin:)

      Poista
  42. Munkin mielestä tuo kevyempi tukka sopii niiiiiin paljon paremmin, sen reuhkan kaa näytät jotenkin paljon pöhöttyneemmältä, pyöreemmältä, jäykältä?.. toi tukka on sirompi, liikkuvaisempi, eloisampi ja musta se sopii paremmin, näytät niin hyvältä! Niinku joku oli tuolla maininnu, että se iso tukka saa sut näyttämään myös paljon isommalta, se tukka peittää sun kaulan, olkapäät... Tiiän ettet omasta mielestäs oo painoos tyytyväinen, mutta mun mielestä nimenomaan se sun lisätukkas saa sut näyttämään pyöreemmältä/isokokoisemmalta.

    En usko et se on niinkään kiinni tosta pituudesta vaan siitä, että pidennyksien kanssa ainakin mun mielestä sulla on vähän liikaakin tuota tukkamateriaalia ja tosi paksu otsis, jäät sinne alle. Noissa kuvissa näytät paljon sirommalta kasvoistakin. Jos se pituus tuntuu huonolta niin entä jos laitat muutaman klipsipidennyksen niskaan tuomaan sitä pituutta? Sulla on jo suht. paksu tukka jo valmiiks, että et mun mielestä tarttee niinkään tuota massaa..

    Kyl tuo oma tukkaskin on jo suht. pitkä, hyvältä näyttää siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oo paksu tukka, mä vaan tupeeraan sitä nii näyttää:D kiitti!

      Poista
  43. Oon aina inhonnu sun pidennyksiä, vaikken noin nyleisesti ottaen pidennyksiä vastaan olekaan, ja joillakin näyttää hyviltä. Musta ne vaan jotenkin sulla on näyttäneet tosi epäaidoilta. Toi sun oma tukka näyttää hyvältä! Ja näyttäisi varmasti paremmalta jos kävisit leikkelemässä latvoja vähän uuteen uskoon, se tekee ihmeitä ja hiukset tuntuukin heti paksummilta! :) Ja kuten joku muukin anonyymi jo sanoi, niin: näytät paljon hoikemmalta ilman pidennyksiä! :o

    Plus että kun kerroit noista kaljuista kohdista yms. Niin ne on musta vähän huolestuttavia hälytysmerkkejä, sinuna olisin vähän huolissani ja viimeistään nyt tekisin sen korjaavan eleen olemalla ilman pidennyksiä. Ainakin hetken aikaa! Sitten kun tukka on auttamattomasti pilalla, niin siinä sitten on vähän turha enää itkeä että "miksen silloin.." Itselläni on tukka tosi huonossa kunnossa värjäysten takia. Ja pari vuotta sitten tein itse sen pelastuspäätöksen, eli en ole värjännyt tukkaani ollenkaan! Monesti tehnyt mieli värjätä, mutta mielumin väritön tukka päässä kuin ei tukkaa ollenkaan! Ja nyt alkaa näyttää jo paljon paremmalta kunnonkin puolesta!

    Ja vaikka susta tuntuukin että et osaa olla ilman pidennyksiä: Kaikkeen tottuu! Kaikki kestoripset ja geelilakkaukset ja hiustenpidennykset varmaan tuntuu kivoilta ja helpoilta; mutta fakta on että ne on feikkejä ja siltä näyttääkin. UGH!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yleensä oon saanu just eniten kehuja mun hiuksista ja siitä, miten ei näytä yhtään siltä ku mulla ois pidennykset:) katotaan joskus, nyt en oo valmis luopumaan vielä pidennyksistä

      Poista
  44. näytät hoikemmalta ilman pidennyksiä! ja muutenkin kaunis<3

    VastaaPoista
  45. Ehdottomasti ilman!! En oo koskaan erityisemmin pitäny sun överipaksusta/pitkästä tukasta paksuine etuhiuksineen.. nyt kun tuo tukka on kevyempi, nii nuo etuhiuksethan näyttää ihan hyvältä! Lisäs tuo pituus on just passeli, ja tuo tukka hoikentaa ihan oikeesti(vaikka et mikään pullee oo koskaan mun mielestä ollukkaan! Se pidennystukka vaan saa näyttämään semmoselta tanakalta ja tasapaksulta päästä varpaisiin). :)

    VastaaPoista
  46. ihanat noi sun hiukset tässä! tosi ihanat!! mulla ei kasva mun hiukset ja ne on kans tosi ohuet mutta oon ottanu käyttöön bio+, mikä virkistää päänahkaa ja vahvistaa hiuksia ja oikeesti parissa viikossa jo huomasin muutoksen!

    oo ilman pidennyksiä ja anna hiusten vähä levähtää! näytät tosi hyvältä noilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm pitääpä hakkia tollanen bio+ :) kiitti!

      Poista
    2. joo, niitä on shampoona, hoitoaineena ja seerumina mikö pistetää märkii hiuksiin, tai mä pistän :D itellä on shampoo ja se seerumi, hoitoainetta en oo ostanu ja mun mielestä on auttanu :) kappalehintaa niil on 15e mutta oikeesti kannattaa,ostaa vaik eka shampoon ja si seerumin jne. mutta suosittelen ainaki ite tosi paljon!

      Poista
  47. VAU! Ehdottomasti ilman! Näytät paljon kauniimmalta ilman, ja vanhemmalta :)Ja pidennyksien kanssa näytät jotenkin pyöreämmältä?? varsinkin kasvoista, joten tommoset 'kevyet' hiukset on sulla paljon kauniimman näköiset :)

    VastaaPoista
  48. näytät aiva helvetin hyvältä noin :D oikeesti. älyttömän fresh ja niin paljon luonnollisempi joka ainaki mun silmissä tekee heti naisesta paljon kauniimman. plus niinku joku sano nii mustaki toi tekee susta laihemman näkösen ku ei jotenki oo semmosta paksuu hamppukasaa naamaa ja kroppaa varjostamas.. :)

    VastaaPoista
  49. Tässä kampaajan mielipide:

    Oma tukkasi näyttää ihan normaalipaksuiselta suomalaishiukselta. Sulle on vain valitettavasti tainnut iskostua päähän ajatus siitä, että se on ohuempi kuin mitä oikeasti on. Sun oma tukka näyttää paljon paremmalta ja sopii sulle paremmin kuin se pidennystukka. Jos välttämättä haluat kuitenkin pidennykset, niin neuvoisin laittamaan huomattavasti vähemmän sitä pidennystukkaa, jolloin se ei näyttäisi niin ylipaksulta ja raskaalta. Toivoisin sun kuitenkin ymmärtävän, miten paljon paremmalta, luonnollisemmalta, hoikemmalta, raikkaammalta ja aidommalta näytät omien hiustesi kanssa. :)

    VastaaPoista
  50. Ehdottomasti lopetat pidennysten käytön, jos sulla on jo melkeen kaljuja kohtia päässä!

    Mun hiusten paksuus on ainakin tuplaantunut sen jälkeen kun ite otin pidennykset pois. Ja kun oon vähentänyt värjäämistä ja hiusten laittamista, tuntuu että hiukset kasvaa puolet nopeemmin :) Nää on kasvanu puolessa vuodessa about 10-15cm! Myöskin hiusten pesu rasittaa hiusta, ite pesen tällä hetkellä 1-2 kertaa viikossa hiukset, joka on suositeltava määrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun hiukset rasvottuu ihan sika nopeesti, joten mun on pakko pestä joka päivä:D

      Poista
    2. ne rasvottuu siksi sikanopeesti, koska peset niitä jokapäivä..... huoh.

      Poista
  51. Niinku melkeen kaikki sanoki jo mut noi on kyllä hyvät! :) Oot paljo raikkaamman näkönen ja sun etuhiuksetkaan ei oo enää nii raskaat. Jätä ne pidennykset pois! Kuulostaa vähä huolestuttavalta jos sulle on tullu kaljuja kohtia.. Eiks Naomi Campbellilla oo vetäytyny koko hiusraja ku se on käyttäny pidennyksiä. Toki sen hiuksia on varmasti käsitelty astetta enemmän ja sillä on ollu oikee kunnnon pidennykset :D Mut kuitenki, vaihtelu virkistää ja varmasti ku tottuisit noihin ni itekki alkaist tykkää!

    VastaaPoista
  52. tottakai sun hiukset on huonossa kunnossa jos peset niitä jokapäivä (suositeltavaa on pestä 1-2 kertaa viikossa) ja pidät pidennyksiä 24/7. luulis hälytyskellojen jo soivan jos löytyy kaljuja kohtia. luulis terveyden kuitenkin menevän ulkonäön edelle ja nuo omat hiuksesi sopivat paljon paremmin kuin se leijonanharja jos vain vähennät sitä liikaa hiusten pynttäämistä ja tököttien käyttämistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun on pakko pestä hiukset päivittäin, koska ne rasvottuu niin nopeesti ja näyttää ihan hamppukasalta jos niitä ei pese:D

      Poista
  53. Mun mielestä paljon parempi ilman pidennyksiä. Näytät pidennysten kans jotenki ehkä vähä isokokosemmalta ja pyöreemmältä. Noilla omilla hiuksillas näytät tosi pieneltä ja nätiltä ja raikkaammalta!

    VastaaPoista
  54. Siulle sopii tosi hyvin myös oma tukka. :)

    Sanoit, että tukkasi rasvoittuu ja sen takia sitä on pakko pestä joka päivä. Se johtuu nimenomaan jokapäiväisestä pesemisestä. Kun peset päänahassa luonnollisesti muodostuvan talin pois shamppoolla, päänahka joutuu tuottamaan talia vain entistä enemmän, mistä johtuu se tukan rasvoittuminen. :) Mie itse pesen tukkaani pari kertaa viikossa, ja välipäivinä tukka ei edes ole kovin rasvainen. Harvoihin pesukertoihin tottuminen vaatii tietysti aikaa ja kärsivällisyyttä, jotta päänahka ehtii tulemaan muutokseen mukaan. Kannattaisi edes kokeilla!

    VastaaPoista
  55. Siis minun mielestä paljon parempi ilman pidennyksiä. Hiuksesi näyttävät normaaleilta ja terveiltä. Ei sillä että näyttäisit pidennyksissä rumalta tai huonolta. Mutta mielipiteeni on että ilman. Ainakin mukavaa vaihtelua ja hiuksetkin sais tervehtyy :)

    VastaaPoista
  56. Äääää.. sulle sopis niin hyvin tommonen lyhyt liukuvärjäys (niin ku milyellä tässä: http://www.bobbyglam.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/Celebrity-Hair-Trends-Miley-Cyrus-Ombre-Hair.jpg)! Ihmeellinen inspiraatio tuli et haluis tehä sun omille hiuksille jotain vaikkei mitää kampaajaosaamista olekkaan :D. Mutta ei pidennyksetkään pahan näköset oo :).

    VastaaPoista