25.9.2013

you pick me up when I fall down

Eilen tapahtu tosiaan jotain jännittävää, sillä mulla oli työhaastattelu yhteen lehteen:) Mua jännitti oikeesti ihan älyttömän paljon, eikä asiaa helpottanu yhtään se, että olin tapaamispaikalla reilusti etukäteen. En oikein osaa sanoo, että miten mulla meni, sillä kysymykset oli osa tosi kinkkisiä. Parhaani kuitenki yritin, ja toivottavasti saisin paikan. Haluun sinne todella todella paljon, sillä se kuulostaa just sellaselta duunilta, mitä haluaisin tulevaisuudessa tehdä ihan jatkuvasti. Nyt vaan jännätään peukut pystyssä lokakuun puoleen väliin, jollon saan tietää, että pääsenkö sinne!
Housut missguided, kauluspaita lindex, jakku h&m ja kaulakoru ebay

Mulla oli hirvee vaatekriisi ennen haastattelua, mutta tollaseen vaatetukseen mä sitten lopulta päädyin. Mua harmittaa ihan sikana noi housut, sillä ne on jostain syystä löystyny ihan kauheesti, vaikka tää oli vasta toinen käyttökerta.

Kävin tänään viemässä ekan erän blogikirpparilta huudettuja vaatteita postiin, ja kuitin loppusumma järkytti ihan kivasti. En tiiä tajusko se postitäti, että halusin postittaa ne paketit halvimmalla keinolla, vai miks se sitten iski niihin tavallista enemmän kaikkee postimerkkejä ja se hintaki oli sitten niin kallis. Jouduin maksaa omasta pussistani 14e, not nice. Ens kerralla en mee ainakaan sille kassalle:D Postireissun jälkeen suuntasin pitkästä aikaa salille, nimittäin fitness24seveniin. Alotin heidän kanssaan puolen vuoden mittaisen yhteistyön, joten nyt tosissaan täytyy alkaa ravata siellä salilla. Sali oli tosi positiivinen yllätys, erityisesti erillisen naisten puolen osalta. Teen fitness24sevenistä erikseen joku kerta postauksen, kunhan meen sellaseen aikaan sinne, että kehtaan ottaa kuviakin (=ei ketään muita treenaamassa:D).

Mitä tykkäätte asusta, sopiko työhaastatteluun?

34 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi asu on super kiva, ja tuo burgundy (miten nyt ikinä kirjootetaankaan xD) sopii sulle tosi hyvin !! :)

    VastaaPoista
  2. ihana asu, mukava nähdä sun yllä välillä muutakin kun hameita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) mulle on oikeesti ihan sika vaikeeta keksii kivoja asuja housujen ympärille:D

      Poista
    2. Ihan ymmärrettävää,mutta tää asu on ainaki onnistunu täydellisesti! :)

      Poista
  3. ihanat housut ! ja munki mielestä virkistävää vaihteluu nähä sut housuilla :) (meinasin kirjottaa eka et housut jalas mut repesin ite et kuulostipa aika rivolle :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D no mut niinhän se on, että mulla ei oo juuri koskaan housuja.... kiitos!:)

      Poista
  4. Ootpas jotenkin erityisen kauniin näköinen! :-) haha enkä tarkottanut sitä ettet yleensä olis!!:-D
    Ja tosi kivaa vaihtelua tosiaan noi housut!

    VastaaPoista
  5. Munkin mielestä tosi ihana asu ja näytit supernätiltä ainakin! :-) Mullakin oli itseasiassa eilen haastattelu yhteen tosi kivaan duuniin, eli toivotaan parasta meille molemmille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oijoi, tsemppiä sulle! ja toivotaan todellakin parasta:) kiitos!

      Poista
  6. äää oot niin kaunis <3 toivottavasti sait sen paikan, ansaitset sen :)

    VastaaPoista
  7. No nyt on todellla magee asu ja varsinkin ajatellen työhaastattelua! U look pretty:)

    VastaaPoista
  8. tosi hyvä asuvalinta työhaastatteluun! se sentään pääsit ees sellaseen! mä oon turussa lähettänyt varmaa 10 eri paikkaan hakemusta eikä mistään oo tullu kutsua työhaastatteluihin, argh! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oletko ikinä harkinnut soittaa hakuajan päätyttyä perään? jos hakemus ei erotu millään niin harvemmin tulee soittoakaan vaikka cv olisi kuinka pätevä...

      Poista
    2. kiitos! ja hei tsemppiä työnhakuun:)

      Poista
  9. ihana asu! just tommonen tyylikkään rento työhaastatteluun :)

    VastaaPoista
  10. Harvoin kommentoin, tai oikeastaan en koskaan, mutta nyt on pakko!

    ENSIMMÄINEN (minun mielestäni) oikeasti tyylikäs päivän asu pitkiin aikoihin! Ehdottomasti sopi hienosti työhaastatteluun :) Tätä lisää Senja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli ihan kiva asu työhaastatteluun, mut ei kyllä muuten oikein mun tyyliä:D mutta kiitos!

      Poista
  11. ihan tosi kiva asu! ihanat noi housut, mäki haluisin jotku tekonahkahosut, muttei oo löytyny mistään mun kropalle sopivia.. kauniina oot ollu liikenteessä :)

    VastaaPoista
  12. Loistava asuvalinta työhaatatteluun! Ja muutenki ihan perusarkeen, tää näyttää PALJON paremmalta kuin ne ylilyhyet hameet ja liian antavat topit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sellanenko mun tyyli on?:D mut kiitti!

      Poista
  13. Ihan superikiva asu! Käyttäsit vaan useemmin pöksyjä jalassa hameiden sijaan, näyttää nimittäin hir-mui-sen hyvältä!!! (paremmalta kuin suurin osa sun hameista)

    VastaaPoista
  14. Vau näytät tosi hoikalta ja kauniilta (ei sillä ettetkö muuten näyttäis) aivan ihana asu :)

    VastaaPoista
  15. Älyttömän ihana asu ja nappivalinta työhaastatteluun! Kivat noi värit,sopii syksyyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) pakko kiittää nyt vielä yhteisesti teitä kaikkia kommenteista, ootte mahtavia ja aina niin piristäviä!<3

      Poista
  16. Tosi kiva asu!! :)

    VastaaPoista