26.10.2013

shopping time

Otsikko viittaa eilisen ajanvietteeseen, eli tietysti shoppailuun. Mä en edes muista, että millon viimeks olisin shoppaillu jotain pieniä yksittäisiä juttuja lukuunottamatta. Yksin asuessa rahaa palaa yllättävän paljon, joten mun rahat on menny aina lähinnä ruokaostoksiin. Oon ollu nyt Iisalmessa melkein kaks viikkoo, joten oon säästyny rahan käyttämiseltä melko hyvin. Nyt mulla sattu olee sen verran ylimäärästä, että suunnattiin Roopen kanssa Kuopioon Matkukseen vähän ostoksille. Musta on tullu tosi valikoiva vaatteitten suhteen, joten hirveesti mitään mun silmää miellyttävää ei löytyny. Jotain kuitenkin, ja näätte ostoksia sitten tulevissa päivänasuissa:) Käytiin kans ikeassa, mikä oli erittäin huono valinta. Musta tuntuu, että tartteisin mun kämppään vaikka mitä. Oli ihan hirveetä kävellä ikeassa tietäen, ettei voi oikeesti ostaa juuri mitään, ku en saa tavaroita vietyä mitenkään Helsinkiin asti. En silti onnistunu lähtee sieltä ihan tyhjin käsin:D Lähen takas Helsinkiin maanantaina, ja mua hirvittää jo nyt huomenna edessä oleva pakkaaminen. Tulin tänne mukanani matkalaukku, läppärilaukku sekä kaks täyttä ikeakassia. Otin ihan liikaa vaatteita mukaan, ja loppujen lopuks mitkään vaatteet ei sopinu yhteen silleen, että ne päällä olis voinu ottaa edes asukuvia. Eilen täytyi kuitenkin kehitellä edes jonkinlainen asu, ja tällaseen mä sitten päädyin:

Takki ja sortsit sheinside (saatu), huivi seppälä

Ohhoh, taitaa olla maailmankirjat sekasin, ku mulla on jo toista kertaa putkeen asukuvissa takki päällä:D Lumet lähti yhtä nopeesti ku tulikin, joten nyt oli syksyisen asun vuoro. Joku ei ehkä laske ohuita sukkiksia syksyisiksi, mutta mä oon tottunu siirtymään paksuihin sukkahousuihin vasta pakkasella. Oon tosiaan ettiny täydellistä burgundin väristä huivia, joten tein tossa muutama viikko taaksepäin reissun itiksen kauppoihin ihan vaan burgundin värisen huivin metsästystä varten. Täydellistä huivia ei löytyny, mutta hyvä kakkonen kylläkin.

Mitä tykkäätte asusta?

25 kommenttia:

  1. I miss your black hair :( This looks good too! Do you like your current hair colour?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I miss my dark hair too! but this colour is just fine:)

      Poista
  2. Onks toi sama takkki minkä möit blogikirppiksellä???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli niitä kaks:) se minkä möin, oli mulle liian pieni

      Poista
  3. Hiukset... Muuten kiva asu!

    VastaaPoista
  4. hitto, oot käynyt matkuksella enkä oo bongannut sua :( olen siellä lähes tulkoon joka päivä töissä (no en nyt joka päivä), mutta kuitenkin! Joskus kesällä, luulin näkeväni sut meidän liikkeessä, mutta enhän minä kiireeltä ehtinyt kysellä mitään ihmeellisiä asiakkailta, kuten, anteeksi, kuka olet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, no ens kerralla sitten!:)

      Poista
    2. ''mutta enhän minä kiireeltä ehtinyt kysellä mitään ihmeellisiä asiakkailta, kuten, anteeksi, kuka olet? :)''

      ... hahaha nauran :D ok

      Poista
  5. Tarvisin ja haluaisin tuollaset mustat läpikuultavat sukkikset, mutta ne jotenki tuntuu näyttävän mulla ihan tyhmiltä :D Ehkä kuvittelen vaan... Miten ne voi kaikilla muilla näyttää niin törkeen hyviltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö, sopii varmasti sullekkin!:)

      Poista
  6. Tuttua seutua, Iisalmessa asuessani asuin tolla kadulla... ei oo kyllä ikävä :D

    VastaaPoista
  7. Ihana asu! Jaksat aina olla niin iloinen sun kuvissa ♥

    VastaaPoista
  8. mä taisin yks kerta nähä helsingissä oulunkyläs mut en moikannu ku en ollu varma :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm en oo pyöriny oulunkylässä juna-asemaa lukuunottamatta, eli siellä oot sit varmaan nähny:)

      Poista
  9. Oot ihan älyttömän upee ja nää sun asut on valehtelematta AINA niin ihania! :)

    VastaaPoista
  10. Asuuko roope tossa lähellä vai miks ootte just tossa ottanu kuvii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuollapäin joo:) otetaan yleensä vähän missä sattuu

      Poista
  11. mistä noi kengät on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. dinskon lastenpuolelta:) noi on vaan niin huiput!

      Poista