28.10.2013

training @ fitness24seven

Heippa! Ajattelin tulla kertoo teille vähän treeniin liittyvistä jutuista, tarkemmin ottaen salista, jolla mä käyn. Aloitin syyskuussa yhteistyön fitness24sevenin kanssa, ja treenailen siellä maaliskuun puoleenväliin asti (ja varmasti jatkan vielä sen jälkeenkin!). Fitness24seveniltä löytyy tällä hetkellä peräti viisi salia ympäri Helsinkiä. Oon ite käyny Malmilla, sillä se sijaitsee mua lähimpänä. Oon tykästyny tosi paljon siellä käymiseen erityisesti erillisen naisten salin takia. Siellä onkin tullu tehtyä suurin osa treenistä, sillä sieltä löytyy oikeestaan kaikki mitä mä tarviin. Mä oon jakanu mun treeniohjelman kolmelle päivälle, sillä se tuntuu mulle sopivalta viikkotahdilta. En tosiaan oo mikään salihirmu, mutta nyt viime aikoina treenaaminen on kyllä jaksanu innostaa. Syy, miks päädyin just fitness24seveniin on sekä ympäri vuorokauden olevat aukioloajat että halvat hinnat. Kuukausimaksu on 19,90e ja sitoutumisaikaa ei ole. Täydellistä tällaselle köyhälle, ja tietysti myös opiskelijoille:)

Kävin tossa pari viikkoo sitten yöllä salilla vähän kuvailemassa, sillä ajattelin, että sillon ei välttämättä oo ketään paikalla. Ylläripylläri siellä olikin sitten muutama mies, mut ne treenas siellä ns. ''miesten osastolla'', eli missä vapaat painot sijaitsee (tää nyt on vaan tällanen kärjistys, ku yleensä siellä on vaan miehiä). Sain siis kuvailla paikkoja rauhassa:)

Ensin kuvia sieltä naisten puolelta, missä tosiaan itse viihdyn parhaiten.

Tää oli eka kerta, ku olin tuolla pidennykset päässä:D Paljon kivempaa treenata ihan vaan hiukset nutturalla!
Sisälle tonne naisten puolelle pääsee piipauttamalla jäsenkorttia lukijassa.
Plussaa kätevistä ''klipseistä'' painoissa! Olin ekalla kerralla ihan ihmeissään noista, sillä en mä ennen ollu tollasta systeemiä nähny:D
Kaikenlaisia laitteita löytyy:)
Lämmittelylaitteita kutakin kaks kappaletta, ite oon käyttäny lähinnä juoksumattoo.
Tosi paljon plussaa siitä, että naisten puolella on toi tankojuttu! Mä oon tykästyny kyykkäämiseen, mut en usko et kehtaisin kyykätä ihan kaikkien nähden:D
Koitin saada juoksukuvaa, ei ihan onnistunu ku toi ei kerenny kiihtyä tarpeeks nopeesti:D
Paljon plussaa kans tuulettimesta juoksumatoissa!
Sitten vielä muutama kuva sieltä ihan yleiseltä puolelta salia:


Kiteytettynä voisin sanoa, että mahtava sali ja tykkään paljon! En voi muuta ku suositella, varsinki jos ei oo varaa käyttää montaa kymppiä kuussa salimaksuihin:)

Käykö teistä moni fitness24sevenillä, ja mitä ootte tykänny?

29 kommenttia:

  1. Voitko kertoa onko tuolla salilla erillisiä tankoja joihin saa painoja? Ja missä kaikkialla noita saleja on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä on tankoja:) kuntokeskuksia löytyy helsingistä, espoosta ja vantaalta. ens vuonna avataan poriin kans:)

      Poista
  2. kivalta näyttää :) mutta jos naisten salin puolella on laitteet ja miesten salin puolella vapaapainot niin kai toisellakin puolella voi käydä vaikka ei oiskaan mies? :D koska just vapaapainot on parempia treenamiseen kunhan ne eka vaan händlää kunnolla :) kehittää samalla useampi lihaksia. mutta harmittaa joo ku täällä pohjosessa päin ei oo nuita fitness24seven saleja kun ne ovat nuin edullisia :/ oon tottunu että 40€/kk menee saliin.. ja löytyypä niitä paljon kalliimpiakin vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä reenaan miesten puolella lähes pelkästään, ko en tykkää niinkään naisten puolesta ;) Samaiseen lafkaan ollut kortti sen 1,5 vuotta :>

      Poista
    2. voi tottakai, mä en ite uskalla vaan mennä sinne palloilee:D sieltä isommalta puolelta löytyy kans kaikki noi samat laitteet + niitä, mitä ei oo naisten puolella. mä oon treenannu vapailla vaan roopen kanssa, oon sen verran tunari etten yksin oikein hallitse niitä:)

      Poista
  3. onpas halpa! meikäläinen maksaa kuukaudessa 68 euroa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huhhuh, mulla ei ois ikinä varaa noin paljoon!:D

      Poista
  4. On kyllä kiva tuollanen naisten puoli! :)

    VastaaPoista
  5. Onpas halpa! täytyy pitää mielessä jos joskus asuu lähellä noita saleja!

    VastaaPoista
  6. Malmilla törmäillään ;) Tosin käyn enemmän Pitskussa, ja yöpunteilla, joten harvaan törmää :D Just parasta ko voi vaihdella saleja ja saa reenata halvalla mihin aikaan tahansa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkäisin käydä öisin mieluummin, mut ei oo autoo ja julkiset ei oikein yöllä kulje:/ meen tonne malmille aina kahdella eri bussilla, nii sit illemmalla joutuu aina oottaa miljoona vuotta sitä toista bussia:D

      Poista
  7. Kiitos tästä postauksesta, tästä oli kyllä hyötyä! :) Oon nimittäin keväällä itekin muuttamassa Helsinkiin ja tarkotuksena ois alottaa salilla käyminen. :)

    VastaaPoista
  8. Tää ei nyt liity asiaan mitenkään mutta.. ootko tietonen näistä? :D > http://ylilauta.org/paikkakunnat/21461362 .. mietin vaan että kellä on noinkin hyvä elämä ja käy täältä kopioimassa jotain kuvia ylilautaan :l huhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiva, jos ei muuta tekemistä ole:D

      Poista
  9. Senkku! mistä toi toppi? mäkin tahdon

    VastaaPoista
  10. Jaksaaha sitä treenata ku ei töitä oo tai opiskele, tää on niin epäreilua! Nauti vapaa-ajasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei todellakaan ole! tekisin mitä vaan että olisin opiskelemassa:) ei tää todellakaan kovin nautinnollista ole

      Poista
    2. mä niin tiedän ton "tyhjänpanttina" olemisen tunteen.. kivahan se toisaalta on vaan olla ja tehä mitä lystää, mut kokoajan jäytää semmonen vähä huono omatunto siitä, ettei tee "mitään" :D ja varsinkin kun osa kuvittelee, ettei aiokaan tehä :p
      Mutta oikeestihan se on niin, ettei sille mitään voi, jos yrittämisestä huolimatta ei töitä/opiskelupaikkaa löydy. Sit kun toisilta saa usein viel arvostelua, et "vähät rahas käytät johonki saliin (tms)" - niinku työttömillä ei muka ois lupa harrastuksiin tai syödä joskus ulkona tai ostaa uus paita jne. :D
      Tsemppiä Senja kauheesti! :) ♥

      Poista
  11. Oivoi, tulipa ikävä tuota salia! Keväällä treenasin ahkeraan tuolla pitkin öitä :)
    Pakko kyllä mainita, että tolla salikortilla on 2kk irtisanomisaika. Itelleni oli vähän huono ku jouduin tosi hätäseen muuttaa pois Helsingistä, niin sain jälkikäteen maksella sitä ns. "turhaan"..
    Mutta muuten tosi huippu sali! Oispa nykyselläki paikkakunnalla samanlainen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm mut sitähän mainostetaan niin, ettei oo irtisanoutumisaikaa?:o mutta joo, kiva että säki tykkäät!

      Poista
  12. Moikka! Löysin sun blogiin vasta nyt.. :) olen ajatellut tuota salia oman salini korvaajaksi juurikin noiden aukioloaikojen takia. En vain ole saanut vielä aikaiseksi läydä edes testaamassa. Onko siellä Malmilla todellakin noin vähän laitteita, kun on aika "tyhjän" näköstä..? Ja tuo naistenpuolikin houkuttaa. Vieläkö olet siellä käynyt?

    VastaaPoista