16.10.2013

you always put a pressure on my triggerfinger

Moikka! Oon tällä hetkellä pitkästä aikaa tosi onnellinen. Monta viikkoo oli tosiaan vähän surullisempi vaihe päällä, mutta nyt jaksaa taas hymyilyttää. Vietettiin muutama kiva päivä Roopen kanssa Helsingissä, ja nyt tulin taas hetkeks Iisalmeen. Viime kerrasta oliki jo kolme viikkoo, joten tuntuu ihan hyvältä olla välillä kotona:) Tää mun blogi painottuu muodin lisäks ehkä enemmän lifestyleen näitten mun avautumisten takia, joten oliski mahtavaa, jos voisitte käydä täällä Indiedaysin äänestyksessä äänestää mun blogia lifestyle-kategoriassa. Eiku vaan muutenkin lemppareita äänestämään!

Piipahdettiin sunnuntaina hulluilla päivillä, mikä oli mulle itseasiassa ensimmäinen kerta siellä. En tykkää muutenkaan oikein käydä stockmannilla, sillä siellä ei oo ihan mun tyyppisiä (tai hintasia) vaatteita. Hulluilla päivillä oli tietysti kaikkee kivaa kosmetiikkaa tarjolla, mut tällä kertaa ei ollu sellasillekkaan tarvetta. En siis ite löytäny mitään, pusseista löytyy Roopen ostokset:)

Haalari oasap (saatu), koru seppälä, laukku zara

Mä en oo sisäistäny enkä hyväksyny syksyn tuloa varsinkaan pukeutumisen suhteen, kuten kuvista näkyy:D Lämpötilat on laskenu sen verran nopeesti, etten oo pysyny yhtään perässä. En kyllä muutenkaan oo vielä lämmenny neuleille, joten jatkossakin tullaan todennäköisesti näkemään näitä vähän kesäisempiä asuja. Balleriinoja en oo sentään enää käyttäny, poikkeuksena toi sunnuntai ku mitkään muut kengät ei tuntunu miellyttävän. Aina ilmojen viiletessä mulle tulee asukuviin kommentteja, että enkö mä käytä takkia. Kyllä käytän, asut vaan näyttää yleensä kivemmalta ilman!:)

Shoppailun jälkeen oli tottakai pakko päästä syömään, ja paikaks valikoitui vanha tuttu amarillo. On se vaan niin hyvää! Jätettiin auto stockmannin parkkiin ton reissun ajaks, ja mua vähän pelotti, että miten me päästään takas sinne parkkihalliin enää kuuden jälkeen. Tossa muutama kuukaus taaksepäin oltiin shoppailureissulla, ja auto oli muistaakseni forumin parkkihallissa. No forumhan oli jo kiinni ku suunnattiin takas autolle, eikä me tiedetty yhtään, että miten muuten sinne pääsee. No lähdettiin sit fiksuina kävelee sitä ramppia alaspäin, josta ajetaan autolla siis sinne parkkihalliin. Kävelymatkaa alas asti oli ainaki kilometri, ja lopulta alhaalla asti selvis, että oltiin väärässä parkkihallissa. Onneks löydettiin kuitenki uloskäynti, ja viimein se oikee reitti oikeeseen parkkihalliin:D Tällä kertaa kysyttiin suosiolla neuvoa, että miten sinne pirun parkkihalliin pääsee. Maalaiset kaupungissa...

Lopuks vielä ripsiasiaa! Sain tänään vihdoin yli parin viikon tauon jälkeen ripsenpidennykset takasin. Paikka oli vanha tuttu Hymy.in, ja mulla olis teille taas tarjous! Tää nyt koskee lähinnä iisalmelaisia ja lähialueilla asuvia lukijoita:) Eli mun blogin lukijat saa Emmille varatuista uusista ripsenpidennyksistä -10% alennuksen, ja lisäks ensimmäisestä huollosta -10% alennuksen. Ajanvaraukset täytyy tehdä ennen kuun loppua, ja ne voi soittaa numeroon 044 2935100 :) Ripsenpidennysten normaali hinta Hymy.inissä on siis 85e, ja huollot maksaa huoltovälistä riippuen 50-60e. Mulle laitettiin tällä kertaa pituutta 8-14mm, paksuutta löytyy 0,20mm ja kaarevuus on D.

Mun omat ripset oli yllättävän hyvässä kunnossa ripsenpidennysten jäljiltä, kiitos ripsiseerumin! Muistatte varmaan, kun arvoin täällä Maylash -ripsiseerumin? Nyt mulla olis hyviä uutisia, nimittäin saatte -10% alennusta kyseisistä seerumeista koodilla littlebitvain. Heti viimestenkin pidennysten tiputtua mun omat ripset oli about puolta lyhyemmät ku ennen, mutta ton seerumin käytön jälkeen ne alko kasvaa hyvin normaaliin mittaansa. Eli suosittelen!

19 kommenttia:

  1. Ooot voivotellu painoas ja miten se on lähteny nousuu yms ni pakko huomauttaa ettei se taida olla mikään ihme koska tosi usein syöt vissiin ulkona kuvista päätellen ja tollasta rasvasta ruokaa hrrr. ja tuo kokis mua eniten yököttääD: vaikka se ois kuinka lightiä tai mitä lie ni ihan salee siinä sokeria ynnä muuita epäterveellisiä aineita on jotka lihottaa. ite juon limukkaa ehkä kerran pari vuodes ja sillonki vaikeuksia saada alas ja ku kuvittelee miten paljon sokeria se sisältää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööm syön ulkona ehkä pari kertaa kuukaudessa, välillä saa herkutella : ) kokista juon yleensä vaan sillon, joten mun mielestä en saa parista lasillisesta mitenkään hälyttävää määrää sokeria. kiitos kuitenkin huolenpidosta!:)

      Poista
    2. :DDD ekaa anoa oikein yököttää kun muut juo limukkaa?:D huh huh voi parkaa. uskoisin että tääkin välillä herkuttelee jollakin epäterveellisellä ruoalla tai juomalla, jotka ovat ihan yhtä täynnä kaikkea epäterveellistä kuin limukkakin. voi voi, toivottavasti tuo kommentin jättäminen kuitenkin nosti itsetuntoa:D

      Poista
    3. toi eka ano on varmaan joku ortorektikko :D älä välitä senja näistä urpoista kommenteista, oot aivan ihana :)

      Poista
  2. Laita nyt hyvä ihminen vaatetta päälles!!!! Ja värjää toi tukkas!! Ei mulla muuta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onpas täällä positiivista porukkaa liikenteessä:) mikäs vika tukan värissä nyt on? juurikasvua löytyy, mut muuten?

      Poista
    2. Sun hiuksissa ei oo kerta kaikkiaan mitään vikaa :) t.parturi-kampaajaopiskelija ps oot huisin kaunis!

      Poista
  3. voi kuinka upea oot :-) ja ihana kuulla että oot onnellinen!! hassuu miten voi tuntemattoman ihmisen onnesta tulla itelle näin hyvä mieli :-D hah

    VastaaPoista
  4. Minkä annoksen tilasit?? Näyttää nii hyvältä et pakko mennä itekki rilloo syömää toi annos. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. open chicken & beef burger, ihan tajuttoman hyvää:)

      Poista
  5. Asu on ihan hyvännäköinen. Kuvat on hieman koomisia, kun muilla ihmisillä on toppatakkeja ja kaiken maailman paksuja talvitamineita. Sulla sitten lyhyet hihat ja shortsit. Ja näin miehenä ainakin olettaisin, ettei tuon paksuiset sukkahousut oikeasti lämmitä mitään. Tosin ei ole tullut kokeiltua, niin ei voi tietää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe kyllä niillä lämpimänä pysyy sen lyhyen aikaa, minkä mä aina oon kerrallaan ulkona:)

      Poista
  6. Hei mielenkiinnolla kysyisin, että eikö sua ikinä ujostuta ottaa asukuvia noinkin keskeisellä paikalla helsingin keskustassa, missä ihmisiä kuitenkin pörräilee paljon? Varmasti herättää kuitenkin huomiota ohikulkijoissa tuollainen kuvaileminen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ihme kyllä ujostuta, vaikka muuten ujo oonki:) ainoo huono tollasella paikalla kuvaamisessa on se, että kameran eestä kävelee ihmisiä ja taustalla saattaa näkyä naamoja liian selvästi. iisalmessa en kyllä kehtais ottaa kuvia väkitungoksessa ku täällä niin moni tuntee/tietää mut:D

      Poista
  7. Jooo mutta tuon emmin tekemät ripset on ihan järkyttävät harakanvarpaat. Tällähän se yrittää itelleen asiakkaita hommata.. toivottavasti kukaan ei lankee. thank god vaihoin hannalle, tekee huollot huolellisesti ja ripset on mitä makeimmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö anteeks nyt vaan mut ainaki mun ripset on ollu joka kerralla tosi hyvät:D suosittelen emmiä!

      Poista