18.10.2013

you don't know about me but I bet you want to

Tänään on sellanen päivä, että en tiedä yhtään, mitä kirjottaa. Asukuvat löytyy postausta varten, mutta tekstiäkin pitäisi kehitellä. Joskus on sellasia postauksia, mitä varten oon miettiny tekstiä parikin päivää kun asiaa on ollut niin paljon. Välillä mietin, että pitäis päivittää vaan sillon, kun on niin paljon asiaa. Jotenkin mulle tulee vaan huono omatunto, jos postaustahti on liian harva. Kirjotan tätä blogia itseni takia, mutta tuntuu, että oon teille velkaa sen, että päivitän tarpeeks useesti. Kun opiskelin, postasin melkeinpä joka päivä. Nyt tahti on vähentynyt joka toiseen päivään, enkä nyt viime aikoina oo onnistunu pitämään sitäkään tahtia yllä. Mulla on ihan hirveen kova himo tähän blogin kirjottamiseen, mutta mun elämä on sellasessa vaiheessa, että ei tapahdu niin paljon asioita, joista kirjottaa. Haluaisin päivittää tätä blogia vaikka joka päivä, jos vaan pystyisin. Välillä mulle tulee huono omatunto siitäkin, jos oon monessa postauksessa putkeen esitelly vaan asukuvat. En oo siinä mielessä luova, että keksisin kaikkee erilaisia postausideoita. Tää nyt oli vaan tällasta pähkäilyä, mutta yks pointti mulla olisi. Mistä haluaisitte mun postaavan?

 Liivi nelly.com, toppi bikbok, hame oasap (saatu) ja laukku glitter

Tänne sato viime yönä jo kunnon lumihanki, mutta nää kuvat on maanantailta, ku olin vielä Helsingissä. Käytiin vähän shoppailemassa Roopelle vaatteita:) Mä rakastan sitä varten shoppailua, harmi vaan et se ei kelpuuta juuri mitään, mitä mä ehdotan... Tekee muuten ihan pahaa kattoo noita mun hiuksia näissä kuvissa, on meinaan sen verran jäätävä juurikasvu päässy tulemaan. En oo näitten hiusten liukuvärjäyksen jälkeen kertaakaan värjänny juurikasvua:D Syy on niinki yksinkertanen, että en uskalla. Pelkään pilaavani ton värjäyksen, ku en osaa kuitenkaan laittaa väriä pelkästään tyveen. Oisko jollain jotain vinkkiä, että miten saisin turvallisesti vaan juurikasvun värjättyä?

Nyt mä meenki tästä sitten näpertämään pientä purtavaa huomista varten, ku tarkotus olis viettää Roopen tupareita. Se muutti tossa pari viikkoa sitten omaan kämppään täällä Iisalmessa:) Mä näin sen kämpän vasta tiistaina ku tultiin, ja se osottautuki sitten ihan positiiviseks yllätykseks. Ei ollu mikään perus poikamiesboksi, luojan kiitos.

10 kommenttia:

  1. Ihana asu! Onko nää millon otettu vai onko siellä muka noin lämmin vieläki?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) maanantaina otettu, oli muistaakseni joku 13 astetta lämmintä:D mulla oli takki tossa vielä lisäks, puuttuu vaan kuvista

      Poista
  2. Minusta on tosi helppo värjätä tyvikasvu... Oon iisalmelainen, jos tunnettas paremmin ja luottasit mun värjäystaitoon voisin värjätä hiukses :D ja joo olis kiva saada pitkästä aikaa videoo.... :) kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luotan varmaan kaikkien muitten värjäystaitoon paitsi omaani, eli saat kyllä värjätä jos haluut:D pitääpä tehdä videoo!

      Poista
  3. Juurikasvun värjäys on helppo juttu! Varot vaan, ettei sitä tummaa väriä mene noihin vaaleampiin kohtiin. :) Hyvin se menee! Otat vaikka Roopen avuks. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se siinä just pelottaa, että menee:/ mut toivotaan että onnistuu!

      Poista
  4. Kirjoita vaikkapa ihan omasta asunnostasi, miten olet sitä järjestellyt, mistä yleensä saat inspistä pukeutumiseen, sisustamiseen ja ihan vain olemiseen. Kirjoita mistä olet kiitollinen yms! sellaista on aina piristävä lukea! tai kerro miten sinä ja roope olette tavanneet? Tai helsinki vs. iisalmi post.. kyllähän näitä ideoita on :)

    VastaaPoista
  5. Minäkin haluaisin nähdä asuntopostauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon esitelly kämpän jo kuvina ja videollakin:) millasta asuntopostausta ajattelit? mun kämpässä ei oo oikein muuttunu mikään:/

      Poista