17.11.2013

Bloggers Inspiration Day

Eilen oli kokonaisuudessaan ihan mahtava päivä! Päivä alkoi ravintola Kiltakellarissa Indiedayssin järkkäämän Bloggers Inspiration Dayn myötä. Paikan päällä oli ihan super paljon bloggaajia, mä ihan yllätyin miten paljon bloggaajia Suomessa oikeesti onkaan :) Tilaisuudessa pääsi halutessaan osallistumaan drinkkikouluun, blogitunnille ja olympuksen valokuvauskouluun. Lisäks paikalla pääs tapaamaan yhteistyökumppaneita ja tietysti muita bloggaajia. 

 Paikalla oli niin paljon porukkaa, että sisälle pääsyä piti jonottaa:D

Viiniä ja cocktailpaloja keskellä päivää, kelpas!

 Mun oma päivä alkoi heti aamusta drinkkikoululla - ei yhtään hullumpi alotus päivälle. Meille annettiin vinkkejä erilaisten drinkkien ja koristeiden tekemiseen. Hauskin koriste oli ehdottomasti toi banaanista tehty delfiini:D Päästiin tietysti myös maistamaan jokaista drinkkiä, hyviä oli!

Paikalla oli ihanat ruotsalaisbloggaajat Angelica Blick ja Andreas Wijk :) Yhteiskuvat vähän epäonnistu ku mulla ei ollu salamaa mukana.

Asukuvat musta otti ihana Noora, kiitos vielä sulle!:) Mulla ei ollu mitään hajua mitä laittaa päälle, joten kirjaimellisesti nappasin kaapista vaan jotakin. En vaan jaksanu alkaa asukriiseilemään, eikä mulla ollu oikeestaan aikaakaan:D Ei se aina oo niin justiinsa!

Ens kerralla sitten postausta illan Indiedays Inspiration Awardseista!:)

4 kommenttia:

  1. Seisoit jossain vaiheessa mun takana, mutta ujoilin enkä kehdannu moikata. :D Mutta aww miten pikkunen olit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, oisit vaan tullu juttelee!:) en mä ees oo niin pieni, 160cm;)

      Poista
  2. Pystytkö heittää minkään noiden drinkkien reseptiä?:) tai ohjetta siis, että kuinka tehtiin, mitä sisälty ym.
    Ois kyllä ollu ihan sairaan upeeta nähtä Angelicaa, mutta ehkä joskus vielä! Ja tykkään sun hameesta niiiin paljon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en muista noista silleen selkeesti ku yhen drinkin:/ mutta siis se tehtiin tollaseen isoon lasiin, joka täytettiin ihan ekana jäillä. sitten puristettiin sellasella puristimella puolikkaan limen mehu lasiin, lisättiin 4cl vodkaa ja lopuks inkivääriolutta:) kiitos!

      Poista