13.11.2013

don’t need to shake my ass for you ‘cuz I got a brain

Heippa ihanat! En tiiä mikä muhun on menny, mutta mun mietintämyssystä löytyy nyt tavallista enemmän postausideoita. Ehkä mulla vaan on niin huono omatunto siitä, että en pysty päivittää tätä blogia enää joka päivä. Mua ärsyttää ihan sikana se, etten saa esimerkiks kunnon asukuvia otettua. Aina tilaisuuden tullen koitan saada siis kuvaajan, ja tänään onneks koitti sellanen tilaisuus:) Kävin tyttöjen kanssa kokomossa syömässä, jonka jälkeen siirryttiin Saijan kanssa kamppiin ihan vaan ottamaan asukuvat. Jee! Mikä parasta, nää kuvat onnistu mun mielestä hyvin. Ainoo mikä oli vialla, oli mun hiukset. Sen takia siis vaan neljä kuvaa:D Mulla on tällä hetkellä yhteistyöjuttujen myötä Olympuksen Pen Mini E-PM2 -kamera lainassa, jolla nää kuvat on siis otettu. En tiiä mikä siinä on, että osaan käyttää tota pikkukameraa paremmin ku mun canonin järkkäriä. Säädöt on ihan samat ku järkkärissä, mutta kuvat paljon parempia. Okei ehkä objektiivilla on vaikutusta asiaan, sillä nyt käytössä oli 45mm objektiivi. Mulla on toiveissa saada joululahjaks mun canoniin ef 50mm f/1.8 objektiivi (äiti laitahan ylös), jonka myötä saisin järkkärilläkin parempia kuvia otettua. Mutta niin, tosta Pen Ministä on tulossa ens viikolla ihan kunnon postausta:) Varmaan kivaa siansaksaa nää kamerajutut niille, jotka ei tiedä näistä objektiiveista sun muista kamerajutuista mitään:D

Toppi ja liivi cubus, hame oasap, laukku glitter

Kuten sanottua, mun hiukset ei asettunu tänään sitten millään. Oon nyt koittanu opetella välttämään hiusten jokapäivästä pesemistä. Ongelmana on vaan se, että ku en pese mun hiuksia, ne on ihan hamppua eikä varsinkaan otsisten laitto suju yhtään. Asiaa ei auta yhtään toi jumalaton tuuli tuolla ulkona:D Mun pidennykset on päässy ihan järkyttävään kuntoon, ja nyt mietinki, että pitäiskö vaihtaa pidennyksiä. Mulla olis jemmassa ihan uudet pidennykset, jotka tosin ei oo liukuvärjätyt. Tästä aiheesta koitan kertoo enemmän tällä viikolla, toivottavasti videon välityksellä:)

Mitä tykkäätte asusta?

ps. Joko ootte kuullu Lily Allenin uuden biisin? Otsikon sanat siitä:)

6 kommenttia:

  1. Tottakai objektiivi vaikuttaa kuvien laatuun, varsinkin näin hämärään vuodenaikaan valovoimasuus näyttelee aika isoa roolia :) Jos oot kuvaillu kittiputkella tähän mennessä, niin tuo Canonin viiskytmillinen on kyllä kiva lisä, eikä onneks oo kalliskaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sepä! en tajuu, että miksen aiemmin oo ajatellu sen objektiivin hommaamista:D oon vaan kuvitellu, että ne olis kauheen kalliita kaikki

      Poista
  2. Hei! Toi Canonin 50mm f/1.4 on tosi ihana - toivottavasti saat sen lahjaksi! ;)

    Voita ilmaiset ripsenpidennykset!

    VastaaPoista
  3. Kävitkö jo kysymässä äikän YO-tulosta ? Tulokset on tulleet tänään !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo käyny:D pitää varmaan soittaa tänään ja kysyä niitä:) en nyt mitenkää kauheen innoissani oota niitä tuloksia, ku arvosana ei kuitenkaa oo muuttunu

      Poista