6.11.2013

hiukset Hollywoodin tyyliin

Pääsin mukaan Sunsilkin Hollywood -haasteeseen, jossa ideana on toteuttaa kampaus Hollywoodin tyyliin käyttämällä uusia Sunsilk Smooth & Shiny -tuotteita. Mä en oo kovinkaan taitava käsistäni hiustenlaiton suhteen, ja tosi harvoin jaksan mitään erityisempää kampausta viritelläkkään. Oon arkisin oikeestaan aina hiukset auki ja kiharalla. Juhlimaan lähtiessä koitan aina välillä keksiä jotain piristystä tavan kampaukseen, ja sellaisessa tilanteessa tulee yleensä päädyttyä letteihin. Letit on aina in, ja ne tuovat helposti eloa kampaukseen kuin kampaukseen. En nyt puhu mistään saparoleteistä, vaan sellasista pienistä leteistä, joita saa kivasti viriteltyä hiusten sekaan. Lähdin siis miettimään vähän rennompaa Hollywood-tyylistä kampausta, ja päädyin tekemään mulle ihan uudenlaisen kampauksen.

Käytössä oli tosiaan kiiltoa antavat shampoo, hoitoaine sekä hoitosuihke. Plussaa tosi hyvästä tuoksusta!

Yllä vielä laittamattomat hiukset Sunsilk-tuotteiden käytön jälkeen (hiukset vähän kosteina suihkun jäljiltä, hups).

Ja tadaa, valmista! Olin yllättävän tyytyväinen lopputulokseen, sillä musta toi kampaus sopii jotenkin erityisen hyvin näille liukuvärjätyille hiuksille. Parhaalta toi kampaus näyttäis kuitenkin täysin vaaleissa hiuksissa, sillä sillon letit erottuu parhaiten. Lopputuloksesta tuli ainakin mun näkönen jos ei muuta:) Olisin tietysti voinu tehdä tyypillisen juhlakampauksen kuten nutturan, mutta halusin kokeilla jotain ei niin tyypillistä. En muutenkaan tykkää pitää hiuksia kiinni, ja pidennysten kanssa kampausten tekeminen on yllättävän haastavaa.

Mitä te tykkäätte mun viritelmästä?

Jos joku taitaa kampausten teon ja haluaisi päästä näpertämään itselleen kampauksen Hollywoodin tyyliin, suosittelen osallistumaan kilpailuun Sunsilkin sivuilla. Tarkoituksena on siis kuvata oma kampauksensa ja ladata kuva Sunsilkin nettisivuille. Palkintona on mikäs muukaan, kuin palkintomatka Hollywoodiin viiden kaverin kanssa:) Osallistua ehtii vielä maanantaihin (11.11) asti!

10 kommenttia:

  1. vau! musta toi on tosi hieno :-)

    tuossa alhaalla oli noita sun vanhoja postauksia ja eksyin tähän : http://littlebitvain.blogspot.fi/2012/04/pound-alarm.html
    Ja musta toi tossa oleva hiusten väri sopii sulle tosi hyvin :) mulla oli joku pakottava tarve tulla kertomaan tää tänne haha! mut eipäs sillä, tykkään tosta nykyisestäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei, mä en tykänny noista hiuksista yhtään!:D kiitos!

      Poista
  2. Nykyään sun postaukset on tosi huonosti toteutettuja :/ tässäkin valmiista kampauksesta kaksi kuvaa, joissa ei edes näy kasvot tai miltä kampaus ylipäätään edestä näyttää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Komppaan. Ja aika tylsä kampaus, jos oli tarkotus toteuttaa Hollywood-tyyliin niin se tyyli on sitten muuttunu aika paljon viime näkemästäni...

      Poista
    2. harmi, jos ootte sitä mieltä:/ otin kyllä varmaan 30 kuvaa edestä, mutta yksikään niistä ei ollu hyvä. en tiiä oonko liian kriittinen, mut kyllä mäki vähän mietin, että millasia kuvia tänne viitsii laittaa:) kampauksen juju oli muutenki tuolla takana. ja mitä mä oon hollywoodin tyylejä nähny, nii kyllä sielläki suositaan myös rentoja kampauksia letteineen:) tää oli mun oma tulkinta kyseisestä tyylistä, ku tosiaan mitkään nutturat ei oo se mun juttu.

      Poista
  3. https://www.google.fi/search?q=hollywood+lettikampaus&rlz=1C1CHHJ_fiFI466FI466&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tJ97UsbwIenY4QTTiIGoCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=709#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Z3mRWdKQFLkxCM%3A%3BZfOFLLE82UyJrM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lily.fi%252Fsites%252Flily%252Ffiles%252Fuser%252F45%252F2013%252F01%252Fkstewart27_gl_9dec10_pa_b.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lily.fi%252Fblogit%252Fsaara-sarvas%252Fsignature-style-kristen-stewart-metallic-smoky-eyes%3B592%3B888 siinä teille vähän päivitystä ! kerran kelpaa itse parhaiten pukeutuvalle näyttelijälle niin kai se on sit hei anot päivittyny se tyyli ? ;)

    VastaaPoista
  4. http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/signature-style-kristen-stewart-metallic-smoky-eyes tuossa vois itseasiassa olla toimivampi kuvalinkki ! ^ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww oot ihana!:) arvasin, että joku marisee ettei toi mun kampaus oo tarpeeks hollywoodia. mut hain just tota, että sielläkin kyllä nähdään tollasia rennompia hiustyylejä, hyvänä esimerkkinä kristen steward:)

      Poista
  5. Mun mielestä toi on just kiva!!:)

    VastaaPoista