20.11.2013

Hiushaasteen palkinto

Moikka! Muistatteko vähän ajan takaa tämän postauksen, jossa osallistuin Sunsilk Hollywood -haasteeseen? Päästiin muiden bloggaajien kanssa palkintona haasteesta hiustenlaittoon Dynastia-kampaamoon pari viikkoa sitten. Paikan päälle pääs mun lisäks mahtavat Heidi ja Anna-Maria, oli kiva rupatella! Meille tehtiin tosiaan haluamamme kampaukset ja vielä just sopivasti perjantai-iltana. Harmi vaan, että mulla ei ollu sillon mitään menoo:D Mutta ei se mitään, sillä mulle tehtiin kiharat, jotka oli tosi hyvät vielä seuraavanakin päivänä. En tosiaankaan tykkää itselläni mistään sen erityisemmistä kampauksista, kiharat sopii mulle vaan niin hyvin. Enpä olis muutama vuosi sitten vielä uskonut sanovani tuota, sillä joskus mä vielä vihasin kiharoita itelläni. Jotain uutta kampauksessa kuitenkin oli, nimittäin ylläripylläri mut otsiksia ei laitettu ihan siihen tapaan, mihin mä ne yleensä laitan. Kampaus vilahtaa alla yhdessä kuvassa, mutta paremman kuvan voitte katsoa mun Instagrammista. Ei tosiaan mitään tavallisesta poikkeavaa otsiksia lukuunottamatta:)

Palkintoon kuului myös Sunsilkin tuotteita. Vasemmalla ensinäki kuivashampoo, jollaiselle tulee kyllä aina käyttöä:) Violetit shampoo- ja hoitoainepurnukat on tarkotettu ohuille ja hennoille hiuksille, vihreet normaaleille hiuksille sekä noi haasteessakin jo nähdyt keltaset kuiville hiuksille. Sattu muuten hyvään saumaan nää, sillä mun shampoo- ja hoitoainevarastot oli just loppumassa!

Yllä vielä pari asukuvaa samaiselta päivältä. Mulla oli päällä seppälästä ostettu punainen kauluspaita, joka oliki yllättävän vaikee yhdistellä. Mä kerkesin kuolata ton paidan perään muutaman viikon (aika petollista, että pitää kävellä salille aina seppälän ohi) ennen ku vihdoin ostin sen. Näissä kuvissa näkyy muuten parhaiten, että millanen hamppukasa tää mun tukka (pidennykset) on. Ero oli kyllä huomattava ton Dynastiassa käynnin jälkeen, kiitos kuuluu siis Taaville! Oon nyt tosissaan alkanu suunnittelemaan värjäystä ens viikolla, ku meen takas Helsinkiin. Mua vaan pelottaa että, miten saan värin saman väriseks ku ne raitapidennykset. Onko se tyhmän näköstä, jos värjään hiukset niitten pidennysten pohjavärin mukaan, mutta ilman niitä raitoja? Kauppojen raitaväreihin en nimittäin mielellään koske, sillä jostain kumman syystä lopputulos raidoilla on aina ollu oranssi. Vinkkejä värjäykseen otetaan siis vastaan!

Mitä tykkäätte asusta?

20 kommenttia:

  1. vitsit miten hyvän näkönen asu! pukee sua tosi hyvin<:

    VastaaPoista
  2. moikka! kokeile sitä blonden raitaväriä! se toimi mulla tummanruskeisiin ihan superhyvin! maxista iisalmesta sen saa vähä alle 13€ :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä uskallanko ottaa riskiä!:D mutta kiitti vinkistä!

      Poista
    2. Entä jos koklaisit joihinki vanhoihin pidennyksiin aluks? :)

      Poista
    3. pidennykset reagoi väreihin eri tavalla ku hiukset, ainaki mulla :) eli se ei oikein onnistu

      Poista
  3. Moikka! Musta tuntuu, että et saa kotona kovin helposti kivaa/luontevaa lopputulosta :( paras olis vain etsiä kampaaja käsiin. Ehkä voisit tehdä yhteistyötä jonkun kanssa? Tai sitten oppilastyöt! Tiedän, että kuulostaa pelottavalta, mutta esimerkiksi keväällä valmistuva kampaaja osaisi varmasti hommansa. Ne voi tehdä kampaamoissa -30% esimerkiks tai sit koulussa 20-50 e. Ne raidat voi esimerkiksi taittaa siellä niin ettei ne ole keltaisia. Jos et suoraan tyrmää ajatusta ni voin kertoo lisää vinkkejä paikoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon miettiny just jotain tollasta, että pääsis vähän halvemmalla:) voisin värjätä ite sen pohjavärin mut sit jossain tollasessa paikassa ne raidat. eli laita vaan ihmeessä vinkkejä tulemaan!:)

      Poista
    2. kannattaa käydä ammattikoulujen kampaamossa jossa opiskelijat tekevät, huomattavasti halvemmat hinnat kuin "oikeissa" kampaamoissa ja laadukasta jälkeä kun opettajat ovat tarkistamassa että kaikki menee oikein :)

      Poista
    3. oisko sulla vinkkejä jostain hyvistä paikoista?:)

      Poista
    4. en itse ole helsingistä kotoisin mutta olen kuullut paljon hyvää tästä paikasta http://www.hel.fi/hki/ammatillinen/fi/Asiakasty_t/Parturi_muut_palvelut :) tässä vielä muutama arvostelu jonka löysin kyseisestä paikasta! http://fi.yelp.fi/biz/helpan-parturi-kampaamo-ja-kosmetologipalvelut-helsinki

      Poista
    5. suosittelen kans helpaa! varmasti saat ihan yhtä hyvän tuloksen kun kampaamossakin ja paljon halvemmalla. ite ei tosiaan kannata lähtee värjäilee kun ei sitä ikinä kaupan väreistä tiedä mitä tulee...

      Poista
  4. hei lueskelin sun vanhoja postauksia ja muistin että sulla oli noin vuosi sitten vähän taukoa blogista ja lupasit kertoa että miksi niin kerroitko lopulta ikinä että mitä oli tapahtunut? ku ite en ainakaan muista että olisin lukenut siitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sillon oli vähän draamaa meneillään, mutten haluu kertoo sen tarkemmin:)

      Poista
  5. ihana asu <3 ja tuo otsis näyttää tuossa kuvassa missä istutte kolmestaan aivan superhyvältä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mulla vaan ei oo hyvä olo ilman et on otsa piilossa : D

      Poista
  6. Ihana asu! <3

    Muuten, oon viime aikoina alkanu kiinnittää sun asukuvissa huomiota sun asentoon :D Seisot aina jotenkin vinossa, toinen olkapää on paljon paljon korkeammalla kun toinen! En tiedä onko kukaan aikasemmin huomauttanut asiasta vai oletko itsekin tietoinen, onko sulla jokin selkävaiva kuten skolioosi tms vai onko sulla muuten vaan tapana olla asukuvissa vinossa? :D Enkä sano tätä pahalla, pisti vain silmään! Sulla on ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana ku huolehdit! mutta en usko että on mistään selkävaivasta kyse, mulla on vissiin vaan outo tapa poseerata:) kiitos!<3

      Poista
  7. Tuossa kuvassa missä vilahtaa noi sun hiukset laitettuina, ihan mieletön!! Hullun kivan näköset, laittaisit niitä noin! Näytät tosi aikuismaiselle ja kauniille tollaisilla hiuksilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en omasta mielestäni, siinä se ongelma onkin:D kiitti!

      Poista