19.11.2013

Indiedays Inspiration Awards

Kotona Iisalmessa ollaan! Juna oli ylläripylläri myöhässä, joten olo alko olla loppumatkasta jo aika malttamaton. Oli niin ihanaa päästä pitkästä aikaa Roopen ja Irinan väliin nukkumaan :) Tosin en meinannu saada millään unta, koska mua harmitti niin paljon ku multa jää perjantaina yks niiiiin huipulta kuulostava tapahtuma väliin. Mut toisaalta pitää vaan osata laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, kemuja kuitenki tulee ja menee. Nyt pitää vaan nauttia siitä, että kerkeen olla edes viikon kotona:)

Mutta sitten itse asiaan, eli lauantai tosiaan jatkui illalla Indiedaysin Inspiration Awardseilla. Tilaisuus järjestettiin Klaus K:ssa, ja jos päivällä oli jonot niin entäs nyt sitten! Aveccina mulla oli ihana ja erittäin puhelias Loviisa, jota ilman en olis kyllä oikeesti pärjänny siellä yhtään:)

Heti ensimmäisenä tarjoilujen kimpussa... Oli muuten tosi hyvät tarjoilut!

Mulla oli päällä tollanen kivoilla yksityiskohdilla varustettu maximekko h&m:ltä, ja sen kaverina unohduksiin jäänyt ginan neonvihree clutch. Mulle kävi se kaikista pahin juttu mitä vaan voi käydä, nimittäin jollain oli toi tismalleen sama mekko:D Eikä siinä vielä kaikki, kengätki oli vielä ihan samanlaiset (kiilakorot). Awkward! No ei, kyllä mä osasin etukäteen varautua siihen, että jollain on sama mekko. Sellasta se vaan on, varsinki ku ostopaikkana toimi tosiaan h&m.

Myös juomapuoli oli kunnossa, vai mitä Loviisa:D

Porukkaa riitti!

Enni ja Loviisa, meidän ihanat avecit:)

Bloggaajakollegat Mikaela ja Noora :)

Oli kyllä tosi onnistuneet juhlat! Niin onnistuneet, etten muistanu edes räpsiä kuvia tuon enempää. Jatkettiin tosta porukalla iltaa vielä dtm:ään, joka oliki mulle uus tuttavuus. En muista, että millon viimeks mulla olis ollu noin hauskaa! Mainittakoon vielä se, että olin kerrankin menossa mukana tappiin asti. Jopa tapin jälkeen jäin suustani niin pahasti kiinni, että missasin viimeset bussit. Illan kruunas taksikuski, joka houkutteli mua muuttamaan sen kanssa Vuosaareen:D Lisää tällasia iltoja kiitos!

Oliko teistä kukaan tuolla juhlissa? Niin, ja mitä tykkäätte mun asusta? :)

16 kommenttia:

  1. http://dreamingg-girl.blogspot.fi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkotat ilmeisesti tota mekkoa? en löytäny tuolta ku yhen kuvan missä näky saman näkönen:) mut ei sillä tosiaan oo mitään väliä!:D

      Poista
    2. hahaha joo katoin ihan samaa siel juhlissa, että sulla oli ihan samanlainen mekko kun mulla ja melkeen samanlaiset kengät :---D noo eihän sille voi mitään, että kummallaki on erittäin hyvä maku C;

      Poista
    3. no äläpä, maku on ainaki kohdillaan!;)

      Poista
  2. Kiiiitosss! Oli huippu kivaa ♥ Harmi, että mulla ja Ennillä oli niin kova nälkä ja jalat kipeinä, että lähdettiin kotiin jo vähän aikaisemmin. Oli kuitenkin tosi kiva ilta, puss!

    VastaaPoista
  3. Saitko sä sen työpaikan mitä hait? :)

    VastaaPoista
  4. Mekin taidettiin törmätä :D Ainakin Loviisan kanssa tuli hetki juteltua, tosiaankin puhelias tyyppi ;) Kiva ilta oli kyllä:)

    VastaaPoista
  5. Hhaha, juomapuoli todellakin oli kunnossa! :D Ihana ilta! <3

    VastaaPoista
  6. Se perjantain Madden homma vai? Mulle tuli kutsu sellaseen ja oon itekki ihan kahden vaiheilla. Ei jaksa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just se, kuulostaa vaan niin mahtavalta!:) meet tottakai! munki puolesta kato;D

      Poista
  7. olihan tuolla vaikka kuinka monella lähes samanlainen mekko ja mustat kiilakorkkarit on aika perus. jotenkin vähän tyhmän kuulonen toi sun kappale tuolla missä sanot noista kengistäkin, kuulostaa lähinnä siltä et sulla oli toi mekko ensin ja muut jolla oli samanlainen matki sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tajuu miten pystyit ees ymmärtää ton tolleen?:D tottakai monella oli maksi ja kiilat, mut puhuinki nyt siitä et siis tismalleen sama mekko ja tosi samanlaiset kengät:) se et niinku sattu silleen et sekä kengät ja mekko oli samat. enkä todellakaan oo tarkottanu mitään matkimista herrajumala:D en tajuu miten te jotkut teette nyt tosta noin ison asian ku mullekkaa tolla ei ollu mitään väliä, mainitsin vaan tosta sattumasta!

      Poista