29.11.2013

koruja valkkaamassa

Moikka! Keskiviikkona koitti kauan odotetut Glitterin bloggaajapikkujoulut. No sehän tarkoitti sitä, että päästiin valitsemaan koko Glitterin valikoimasta kaks tuotetta itellemme. Toi on oikeesti niin kamala tilanne, ku tekis mieli valita vähintään kymmenen tuotetta, mutta pitää osata päättää vain kaksi. Niin kivaa, että tällasia tilasuuksia tulee:) Varsinki, ku oon niin laiska shoppailemaan koruja. Tosi harvoin esimerkiks vaatekaupoissa kierrellessäni suuntaan sinne koruhyllylle. Pitäis opetella, kuka noita nyt voi vastustaa!

Tarjoilut oli taas kerran mahtavat:) Luomulimppari oli kiva vaihtoehto ainaiselle skumpalle! Mä en tykkää kinkusta (en edes joulukinkusta), mutta jostain syystä tolleen ilmakuivattuna versiona se menee. Myöskään fetajuusto ei oo mun suuri suosikki (ne neliönmuotoset) mut toi oli kyllä parempaa ku hyvää.

Joulu oli saapunu myös Glitteriin! Noi tonttulakit oli niin söpöjä, jos ois ollu rahaa nii oisin kyllä ostanu Irinalle tollasen:)

 Toinen toistaan ihanempia koruja:) Noi kaulakorut, ah! Koitin ettiä mun hävinneelle lemppari ristikorulle korviketta, mutta ihan samantapasta en kuitenkaan löytäny.

Myös kännykänkuoria oli riittävästi, nää kuvassa olevat taitaa olla iphone 5:selle. 

Myös laukkuja oli kivasti tarjolla. Mähän oon kahdella edellisellä kerralla tollasessa tilaisuudessa ollessani valkannu toiseks tuotteeks laukun:)

Pari asukuvaa, kiitos Anniinalle näistä! Ulkona oli taas sen verran ihana tuuli, että mun hiukset kerkes mennä Forumiin kävellessä ihan päin pyllyä (nätisti sanottuna).

Ohjelmana tuolla tilaisuudessa oli tollasen korin arvonta, ja what, mä voitin? Mä en koskaan oikeesti voita mitään, joten olin ihan rauhallisin mielin mussuttamassa noita tarjoiluja ku mun nimi sanottiin. Todellinen yllätys siis!

Korin sisältä paljastui Schwarzkopfin (kauhee mikä sanahirviö!) ja Lumenen tuotepaketit sekä 50e lahjakortti Granitiin. Jippii! Erityisesti noi kynsilakat näyttää hyvältä:)

Goodie bagista paljastui tällaista:)

Tällaset tuotteet mä sitten lopulta valkkasin, eli vähän lyhyemmän mallinen ristikoru sekä kello. Muistaakseni viime kerralla valkkasin kanssa kellon (mustalla hihnalla), mutta se on hävinny jonnekki teille tietämättömille. Uus kello tuli siis tarpeeseen:)

Kiitos Glitter!

19 kommenttia:

  1. Kiva palkinto, onnea :) Ja olen ehkä vähän kateellinen, miksi me saatiin Turun vastaavissa pikkujouluissa valita vaan yksi tuote :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) höh, ompas tyhmää. oliko teillä kans arvonta siellä?:)

      Poista
    2. Juu oli, harmitti kun en voittanut ;)

      Poista
  2. Ihana toi kello! ♥ Muistaks sä paljon sillä oli hintaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun muisti pätkii;D mut katoin paketista nii 34,90e! noita oli kans kultasena ja vähän eri mallisina:)

      Poista
  3. Oi onnea! :) noi kynsilakat on törrrkeen hyviä!

    VastaaPoista
  4. Oi vähän kiva, että voitit!!

    VastaaPoista
  5. hei tosi kivan näköset vaatteet näissä kuvissa! jotenki vähän sulle epätyypilliset mutta näyttää hyvältä :) ja kelpais kyllä tommonen arpavoitto mullekki :)

    Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon alkanu pikkuhiljaa lämmetä tollasille nahkaleggareille:) kiitos!

      Poista
  6. Taisit syödä ihan oikeaa fetajuustoa tuolla, etkä mitään lehmämaidosta tehtyä salaattijuusto härpäkettä. Se salaattijuusto on todellakin aivan eri asia, kuin fetajuusto. Minun lähikaupasta löytyy hyllystä ainakin kymmentä erillaista salaattijuustoa ja vaan yhtä fetaa. Yleensä ihmiset väittää sitä salaattijuustoa fetajuustoksi vaikka nehän on aivan eri makuisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää koittaa metsästää tollasta ihan oikeeta fetajuustoa ens kerralla:)

      Poista
  7. Toi sun tukka on aivan ihana!! Miten oot laittanut sen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pidennyksiin oon tehny kiharat piipparilla ja omiin hiuksiin suoristusraudalla:) kätevää ku pidennyksissä noi kiharat pysyy hyvinä ainaki kaks viikkoo!

      Poista
  8. Säpäs oot saanu kauheesti kaikkee kivaa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, on ku ois joulu vähän etukäteen!:)

      Poista
  9. Voi oot niin upea! :)
    Tuo kello on mahtava, osaatko sanoa yhtään että lähteeköhän siitä heti kulumaan väri pois (hopeisesta tai kultaisesta)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) en osaa sanoo kyllä yhtään, mut varmasti glitterissä käydessäs saat myyjiltä parempaa tietoo:)

      Poista