28.11.2013

love my new bag

Ennen ku päästään aiheeseen, niin mun pakko vielä avautua tosta Instagrammista. Nyt tilanne on se, että en edes miljoonan yrityskerran jälkeen saa kuviini menemään tekstiä edes kommentoidessa. Koitin eilen ladata kahta eri kuvaa, mutta tekstit hävis samantien julkaistessa. Instagrammin help centeristä ei löydy mitään apua, enkä löydä mistään edes sähköpostiosoitetta, johon heille voisi lähettää asiasta viestiä. Tää on niin turhauttavaa oikeesti, oon halunnu Instagrammia niin pitkään, ja nyt ku mulla on se nii en pysty käyttää sitä! Ei siinä oo päätä eikä häntää, jos lataan kuvia ilman mitään tekstiä tai hashtageja. Onko siellä joku, joka tietäis edes Instagrammin sähköpostiosoitteen? Sori tästä, mua vaan ärsyttää niin paljon:D

Sitten siihen asiaan! Eli mun uuteen laukkuun, johon oon ihan rakastunu. Ostan todella harvoin laukkuja, sillä jotenki en vaan kiinnitä niihin niin paljon huomiota pukeutuessa. Nyt kuitenkin kun mun oli aika valita taas Mart of Chinasta tuotteita, päädyin selaamaan laukkuosastoa. Miks? No sen takia, että Mart of Chinan laukkuosastolta löytyy harvinaisen paljon mun silmää miellyttäviä laukkuja. Oikeesti voisin ottaa melkein kaikki itelleni! En oo niinkään selaillu kyseisen puljun vaatesivuja, mutta laukkujen lisäks voin ehdottomasti suositella kenkiä. Eikä muuten oo hinnalla pilattu, sivustolta löytyy esimerkiksi erillinen sivu kengille, jotka maksavat alle 15 dollaria. Kätevä sivusto siis meille köyhille tai vaikkapa vaan opiskelijoille:) Suosittelen tsekkaamaan!

Laukku Mart of China (saatu)

Mitä tykkäätte?

ps. Käykää tykkäämässä Chambordin Facebookissa mun tekemästä drinkistä! Tästä lisää ensi viikolla:)

23 kommenttia:

  1. onko sulla siinä ig:n "kuvauksessa" blogin osoite? luin että jollakin bloggaajalla se bugitti just sen osotteen takia... en tiedä, kannattaa kokeilla poistaa se siitä tai heittää siihen osotteeseen välejä esim :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos kiitos, oot mun pelastava enkeli! en tajuu mikä tässä mun blogin osotteessa on ku ei voi facebookkiinkaan linkittää :/

      Poista
  2. joo monella bloggarilla on ollu ihan sama ongelma ja kaikilla johtunut siitä että ovat pitäneet ign nettisivu kohdassa oman blogin osoitetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on menny ihan ohi, hyvä että syy löyty!:)

      Poista
  3. Ei liity postaukseen mitenkään, mutt HUHHUH toi ekakuva! Nyt alkaa näkyä salilla vietetyt tunnit ainakin pepussa, hyvä senja! Tästä sai kyllä hyvää puhtia itsellekin :D Taidanpa suunnata kyykkäämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha läskiä se vaan on:) mutta kiitos, ja kiva kuulla!

      Poista
  4. mäki katoin heti, et hyvä beba ;) ja housut näyttää hyvältä sun päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin kiinnitin ekana huomion peppuun! Upee!

      Mut laukkukin on kiva :D

      Poista
  5. Mulla ainakin näkyy sun tekstit ja hastagit sun ig kuvis :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis oon saanu ne aiemmin lopulta menee, ku oon vaan poistanu kuvan ja lisänny tekstit uudestaan niin monta kertaa et ne tulee näkyviin:) ja yhteen lisäsin nytte

      Poista
  6. Laukkua enemmän kiinnostaa sun housut? :D Mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. semmoselta nettisivustolta ku missguided:) noi on vaan melko isot mulle ja tippuu, pitäs ettii jostain jotkut uudet nahkapökät!

      Poista
  7. oii ihana laukku!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on kyllä uus lemppari ehdottomasti!:)

      Poista
  8. Eikös se oo sanonta, että opiskelijan tai köyhän ei kannata halpaa ostaa...? Tommonen halpa tavara menee nopeesti yleensä rikki tai huonoks, jos kantsii säästää pitempään ja ostaa jotain vähän parempi laatuista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta suurempi määrä korvaa laadun:D okei kuulostaa säälittävältä, mut niin se vaan on. mä kyllästyn kaikkeen niin nopeesti, että mieluummin uusin esimerkiks vaatekaapin sisältöä tietyn väliajoin ku pitäisin niitä laadukkaita vaatteita. en osaa panostaa kauan kestävään ja laadukkaaseen, enkä etenkään säästää sellaseen. mut en häpee sitä, koska tällanen mä olen!

      Poista