12.11.2013

oldies

Oh no ajattelin tulla naurattamaan teitä, ja järkyttämään itteeni vanhoilla kuvilla. Kovin vanhoja kuvia mulla ei ees oo tallella, vaan ne on hävinny edellisten tietokoneitten mukana jonnekkin teille tietämättömille. Harmi sinänsä, olis ollu hauskaa näyttää teille esimerkiks mun seiskalla ottamia poseerauskuvia. Joskus ala-asteella tuli varsinki harrastettua pärstäkuvien räpsimistä, mutta suurimmaks osaks kuitenki kavereitten kanssa eikä yksin. Sit jossain vaiheessa yläastetta (niinku näissäkin kuvissa) se muuttu siihen, että kamera kulki mukana lähinnä vaan bilettäessä. Mutta niin, here we go! Kuvat on sekalaisessa järjestyksessä, ja otettu about 2008-2010 ku olin yläasteella ja lukion ekalla. Ei siis mitään järin vanhoja kuvia vielä tässä vaiheessa, mutta olin kyllä aikalailla eri näkönen, mitä nykyään. Järkeä on onneks tullu päähän, ja hiustyylikään ei muutu ihan noin usein.

Juoma ainakin näyttää tosi herkulliselta (not). Tohon aikaan tuli juotua lähinnä liköörejä, mitä hittoo?

Tää on ehkäpä kamalin kuva, ja todennäkösesti vanhin näistä:D

Ysiluokan päättärit, ei herrajestas. Tosi söpösti näkyy rintsikoitten olkaimet:)

Perus duckface ja vessassa tottakai...

Rakastin tota vyötä! Äiti kävi ostaa ton mulle, ja osti tietysti liian pitkän. Kuroin ton aina sellasella pompulaviritelmällä tiukemmaks:D Mulla oli jo tuolloin kauhee lentopelko, eikä se kyllä oo helpottanu yhtään tähän päivään mennessä. Pahentunu vaan entisestään, kiitos lentoturmatutkinnan! Nykyään oon alkanu pelkää jopa sitä, että lentokone tippuu mun päälle. Niitä nimittäin lentää tosta yli ihan kokoajan, ja heti jos kuuluu vähän kovempaa lentokoneen ääni niin oon varma, että nyt se tippuu tänne. Miten todennäköstä:D

Ysiluokan pukeutumisviikko, en todellakaan tiedä, että mitä oon tolla lookilla hakenu...:D

Lukion ekalla tuli pidennykset kehiin... Mun ekat pidennykset oli sentään ihan maltilliset, mutta sitten piti tietysti saada pitemmät. Järkyttävää:D

Tekoripset oli aika perus, ehkä olis pitäny kuitenki jättää ne alaripsistä pois:D

Noi otsikset näyttää itseasiassa ihan kivalta!

Erittäin tyylikäs asu:D Mulla on itseassa toi panta vieläki tallella.

Tosi tasasesti leikattu otsis hei...

Mä en kestä noita pidennyksiä, noi näyttää ihan madoilta:D Meikki vois olla ehkä hiukan tummempi.. Muistan ku tosta meikistä tuli sanomista kommenteissa, en nyt vaan muista, että oliko noi kuvat mun entisessä blogissa vai tässä nykysessä.

Ensimmäisiä järkkärikokeiluja:D

Joskus nous vielä jalka:) Oon aina ollu ihan kanki, mutta jollain kumman keinolla onnistuin saamaan edes oikeen jalan spagaatin. Hyvä minä!

Ei vois hame paljon lyhyemmäks muuttua...

Muistaako kukaan vanha lukija tätä? Tää oli mun edellisen blogin ensimmäisiä kuvia:)

Loppukevennyksenä tosi tyylikäs lapsuuskuva:)

Sellasia ne siis oli, ei mistään kauheimmasta päästä, mutta aika noloja ainakin omaan makuuni. Mitäpä tykkäsitte?

29 kommenttia:

  1. Kiva erilainen postaus! Eikä ainuttakaan huonoa kuvaa vaikka ehkä tossa yhdessä näytät hieman kalpealta... Syytetään salamaa ;D ois muuten huippu juttu jos voisit tehä postauksen sheinsidesta ja sieltä vaatteiden tilaamisesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta osa on ihan kauheita, kehtaa julkasta vaan tälleen jälkikäteen, ku noista on jo aikaa;) mä oon vähän huono tekee tosta sheinsidelta tilaamisesta postausta, ku tosiaan yhteistyön myötä laitan heille vaan sähköpostilla ne tuotteet, mitä valitsen. eli en siitä tilaamisesta osaa niinkään sanoo:s

      Poista
  2. Mun mielestä sun otsikset näyttää joissain kuvissa paremmilta kuin nykyään. Jotenkin kevyemmiltä. :D Ja ei nää kuvat nyt niin pahoja ollut, luulen että kaikilta löytyy näitä arkistojen aarteita...:D Kaunis oot ollut ja koko ajan kaunistut vaan lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en käyttäny joskus lakkaa otsiksissa ollenkaan, se tekee varmaan paljon:) sit ne hiukset ei vaan meinaa pysyy millään aloillaan. kiitos!:)

      Poista
  3. Seurasin sun edellistä blogia jo, joten tuttuja kuvia on ;)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä kaikki oli hyvii! Ja asut muuttuu ku muoti muutuu :D mietin, että miltähän nää meijän kaikkien tän päivän asut näyttää vuonna 2023! Pillifarkkut, pitsiä pitsiä ja paljon mustaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, esimerkiks just paljettijakut oli tohon aikaan kova juttu:) ja tollaset niittivyöt, muistan ku kaikilla oli tollanen kiitos sinkkuelämää -elokuvan, jossa carriella oli sellanen:D

      Poista
  5. Muistan peltokuvan :) Ja vitsit, miten ihanaa itseironiaa :D Oikein!

    VastaaPoista
  6. hei tee joskus postaus tosta new lookista tilaamisesta ! haluisin tilata sieltä mutta en osaa :( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihan helppoo!:) klikkaat eka tilauksen ostoskoriin, rekisteröidyt samalla ku meet sinne ostoskoriin ja maksat esimerkiks pankkikortilla (visa electron käy!) :)

      Poista
  7. Mäkin muistan osan näistä kuvista :D Hauskoja noi sun kuvatekstit!

    VastaaPoista
  8. ei vitsi nää on aina niin parhaita! :D

    VastaaPoista
  9. Täällä kans ilmoittautuu yksi vanha lukija, oon seurannut sua jo ihan ekasta blogista asti! Tutun näköistä :)

    VastaaPoista
  10. haha eikä toi vika kuva! meillä on ihan samanlainen kuva samassa laitteessa ja samanlainen pipo päässä! :D Taisi olla muotia silloin... :P

    VastaaPoista
  11. mun mielestä noi on tosi hyviä kuvia :) ja tosi monessa sun hiukset näyttää paremmalta mitä nytte!

    VastaaPoista
  12. Haha mua nauratti noi sun omat kommentit noista kuvista:-D
    Musta noi jotkut oli tosi kivojakin kuvia eikä yhtään niin hirveitä mitä esim. mun arkistoista löytys haha
    Ja toi kuva missä sanoit et sun kasvojen meikki vois olla tummempi, niin toi sun otsis on siinä musta tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. löytyy multa pahempiaki, ne ei vaan oo julkasukelposia;D kiitti!

      Poista
  13. musta kans noi hiukset on tosi kivoja noissa vanhoissa kuvissa! :) ja toi tollanen tasasempi otsis näyttää kyl oikeesti paremmalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua saatte mun pään ihan sekasin, nyt mietin taas leikkaamista:D sit jos leikkaisin niin haluisin kuitenki taas kasvattaa ja äääh... mutta kiitos!:)

      Poista
  14. MULLAKIN OLI TOMMONEN MANSIKKAPIPO!! :D ihanaa <3

    VastaaPoista