26.11.2013

your words don't burn me anymore

Helsingissä taas ollaan! Olis ollu kiva olla kotona vähän pidempäänkin, mutta täällä päässä riittää taas hommaa ainakin parin viikon ajaksi. Mut ei se haittaa, sillä sain jälleen Irinan mukaani tänne:) Irina pelkää junassa olemista tosi paljon, joten hirvitti et miten sitten bussissa menee. Ihme kyllä matkasta selvittiin hyvin, ja nukuttiin sylikkäin melkein koko matka. Nyt ajattelin tulla esittelee teille yhden asun viime viikolta, joka vilahtikin jo vähän edellisessä postauksessa. Otettiin kuvat mun vanhan yläasteen pihassa, sillä halusin vähän kertoo teille mun yläaste-ajoista samaan tapaan kuin ala-asteesta tässä postauksessa. En mä tiedä kiinnostaako teitä, mutta ite tykkään kyllä muistella vanhoja aikoja.

Mulla oli tosiaan ala-asteella hammasraudat, ja taisin lopullisesti päästä niistä eroon kutosella. Mun tyyli ja ulkonäkö muuttui jonkin verran yläasteelle mennessä, ja aloin saada pojilta huomiota. Jälkikäteen oon kuullu, että puhkesin kuulemma kukkaan kutosen ja seiskan välissä:D Siitä en tiiä, mutta poikien huomio kelpas mulle paremmin ku hyvin. Seurustelin seiskaluokan aikana vissiin viiden eri pojan kanssa, kaikki tietysti jotain parin viikon suhteita. Muistan ku jouduin ekan kerran jätetyks - menin itkemään mun pikkuseen huoneeseen (mun huoneena toimi sillon vielä vaatehuone) ja kuuntelin pikku g:tä. Onneks tosta on niin pitkä aika, että tolle ei voi tässä vaiheessa muuta ku nauraa:D Sain aluks paljon uusia kavereita, ja hengailin vähän vaikka kenen kanssa. Yleisin paikka oli jäähalli, siks varmaan päädyinki seurustelee lähinnä lätkänpelaajien kanssa. Kasiluokkaa edeltävänä kesänä kuvioihin tuli Roope, ja meki erottiin ja palattiin yhteen vähän väliä. Ysiluokan potkiaisissa äänestettiin vuoden pari, ja tosi moni tuntui veikkaavan meitä voittajiksi. Kuultiin kuitenki etukäteen, että yks tyttö oli sanonu oppilaskunnan hallitukselle, että meistä ei voi tulla vuoden paria ku ollaan niin on-off. Kun vuoden pari julkastiin, niin monet käänty kattoo heti meitä, mut me vaan hymyiltiin ku tiedettiin ettei voittoa tule. Eikä se kyllä haitannutkaan! Seurustelun myötä en loppupeleissä hengannu oikein kenenkään muun ku Roopen kanssa. Ton jos vois muuttaa, niin asiat vois olla nykyään niin toisin. 

Mä ostin mun ekat korkkarit jossain vaiheessa yläastetta, enkä tietenkään osannu kävellä niillä. Mulla oli muutenki vähän oma joukosta erottuva tyyli, ja sen takia varmaan päädyin hetkellisesti kiusattavaks. Olin tyttöjen silmissä aika pitkälti silmätikkuna. Ei mitään vakavaa, mutta ei tietenkään kauheen kivaa. Yläasteella tuli juhlittua aika rankalla kädellä, ja jälkikäteen lähinnä vaan hävettää sen aikaset toilailut. Tupakkaa mä en kuitenkaan polttanut sillonkaan, mutta yks hassu muisto mulla on tupakan suhteen. Käytiin jostain syystä kaverin kanssa koulun ulkopuolella röökillä, ja jäätiin tietysti kiinni. Saatiin jotenki valehdeltua ja päästiin pälkähästä, mutta jälkikäteen mentiin sitten tunnustaa. Mitä hittoo oikeesti:D Yläasteelta olis vaikka mitä muistoja, mutta en viitti kirjottaa tän pitempää romaania. Laitoin just blogin facebookkiin kuvan mun ala-asteen päiväkirjakirjotuksesta. Mietin, että kiinnostaisko teitä sellanen postaus, jossa olisi vähän enemmänki otteita mun päiväkirjoista?

Paita zlz.com (saatu), kaulakoru glitter (r.i.p, onnistuin viikonloppuna hävittää ton ristin!)

Sain vihdoin talvitakin käyttöön! Sen alle pukeuduin oikein lämpimästi (not) zlz.comista saatuun paitaan/mekkoon. Kuvaksessa luki että mekko, mutta aika lyhythän toi on:D Sen takia laitoin suosiolla hameen vielä tonne alle.

Siivottiin äsken Irinan kanssa (mä imuroin, Irina räyhäs imurille). Tää kämppä oli taas ku pommin jäljiltä, vaikka siivosin tän ihan muutama päivä ennen Iisalmeen menoa. Siivoon itseasiassa joka viikko, mutta onnistun sotkee parissa päivässä. Miks varsinki ruuanlaitto on niin sotkusta??

Mitä tykkäätte asusta? Niin ja kiinnostaako sellanen postaus, missä näytän otteita mun ala-asteen päiväkirjoista?

ps. Mikä mun Instagrammia vaivaa! Lähes aina, ku lataan sinne kuvan, niin mun laittamat tekstit ja hashtagit häviää, ku kuva on julkastu. Aina ku niin käy, niin mä poistan sen kuvan ja koitan miljoona kertaa uudestaan. Yleensä lopulta onnistuu, mutta ei aina. Oon kans koittanu lisätä kommentilla hashtagit perään, mutta nekään ei tahdo lähtee liikkeelle. Netissä ei pitäis olla vikaa, sillä mun kännykässä on tosi nopee netti. Ihan sika ärsyttävää:( Muilla samanlaisia ongelmia?

17 kommenttia:

  1. Hahah voi ei, mulle tuli ihan empatian kyyneleet kun kuvittelin sut pikkutyttönä itkemässä ja kuuntelemassa pikku G:tä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos vain voisin oli kova biisi;D samoin romeo ja julia!

      Poista
  2. Itteeni ainaki harmitti ku tämä bloggaus jäi näin lyhyeen... Joten todellakin sellanen roomani kirjotus sun päiväkirjoista yms!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ajattelin ettei kukaan jaksa/haluu lukee enemmän:D onneks en oo kirjottanu päiväkirjoja muuten ku ala-asteella... olis varmaan melkosta matskua

      Poista
  3. Tee vaan päiväkirjapostaus! Oon syntynyt sun kanssa samana vuonna joten hauskaa lukea noita vanhoja juttuja kun ne on ihan samaa aikakautta mun lapsuuden kans :) Esim. Antti Tuisku ja Pikku G, voi kyllä! :-D

    Asun paita on tosi kiva :) Oon ihan hurahtanut tohon army-vihreään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas välttelin tota väriä koko sen ajan ku roope oli intissä:D nyt ei onneks tuu enää ikäviä mielikuvia! kiitos:)

      Poista
  4. Ehottomasti lisää otteita päiväkirjasta, niille saa aina nauraa:):D

    VastaaPoista
  5. Tää oli just kiva ja erilainen postaus! Päiväkirjapostausta odotellessa ;D :)

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! Samaa mieltä tokan anon kanssa, että ois voinu olla pidempikin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, luulin et tuli jo nyt liian pitkä:) kiitti!

      Poista
  7. Miksi vietit sitten kaiken aikasi vain Roopen kanssa? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. viihdyn sen kaa niin hyvin:D no joo, mut enemmän tais olla se ku oli vastarakastunu nii ei halunnu olla yhtää erossa

      Poista
  8. Tää nyt ei oikeestaan liity tähän postaukseen,mut oli pakko vinkata kun uudessa cosmossa pisti silmään heti alussa että ne hakee muotiharjoittelijaa :) ois ihan sun juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii tässä vaiheessa voin varmaan jo myöntää, et se harjottelupaikka mistä oon koko syksyn puhunu, on just nimenomaan cosmo:) nyt vaan tietoa odotellessa!

      Poista
  9. Huomasin just että en oo vielä face tykkäjäs ja liityin justiin :) Tämmöset postaukset on kivoja! :) Nätti asu, mutta mekkona voisi ola vähän liian lyhyt :D

    VastaaPoista