13.12.2013

I'll be the one you won't forget

Moikka! Mä tulin kuin tulinkin maanantaina Iisalmeen. Sain samana päivänä tietää, etten saanu sitä harjottelupaikkaa. Ärsyttää kyllä kieltämättä ihan älyttömän paljon, koska kuitenki tuhlasin sen paikan metsästämiseen koko syksyn. Kyse ei ollu mistään, että olisin liian huono. Yksinkertasesti mun ottaminen harjotteluun on vaan vaikeempaa, ku en oo opiskelija. Alko vaikuttaa jo siltä, että sieltä näytettäis vihreetä valoo, mutta lopulta sinne valittu uus toimittaja (jonka kanssa olisin työskennelly) päätti, että mun harjottelun luonne ei vaan sovi. Tosi harmittavaa oikeesti:/ Mutta ei pidä lannistua, vaan jatkaa vaan paikan ettimistä. Hain syksyllä kahteen paikkaan, ja nyt olis kaks muuta paikkaa mielessä. Tosin tällä kertaa en aio tuhlata paikan ettimiseen niin kauaa, vaan sitten rupeen kattelee muita töitä, jos harjottelupaikkaa ei löydy. Mua vähän harmittaa, että ilmeisesti joku/jotkut on saanu sellasen käsityksen, että mä luulisin noin vaan pääseväni töihin minne tahansa. En todellakaan luule. Tiedän tasan tarkkaan, että toimittajaks pääseminen on ihan pirun vaikeeta. Mutta kirjottaminen on oikeesti ainoo juttu, missä mä oon hyvä. Tarkotuksena olis päästä opiskelee viestintää, minkä kautta voin mahdollisesti suuntautua johonkin muihinkin töihin, jos toimittajaksi en pääse. Noita väärinkäsityksiä enemmän harmittaa se, että mun kirjotustaitoo/tyyliä on arvosteltu. Eiköhän se oo ihan selvää, että en kirjota tänne blogiin samalla tyylillä kuin virallisissa jutuissa. Mun makuun tällasen blogin pitämiseen ei vaan sovi kirjakieli. On väärin, että toisen kirjotustaitoja lähdetään arvioimaan niin rankasti vain blogin perusteella. Loppujen lopuks pääasia on, että mä itse tiedän, että osaan oikeasti kirjoittaa hyvin. Olen saanut siitä hyvää palautetta niin koulussa, kuin siellä Ellen harjoittelussakin. Joten eiköhän kaikki vois nyt keskittyä omaan elämäänsä, ja jättää mun elämästä huolehtimisen:) Mä kyllä pärjään, ja tiedän mitä teen.

Hame mart of china (saatu), paita h&m, liivi cubus, kaulakoru oasap (saatu) ja kello glitter (saatu)

Yllä eilisen asua:) Meni vähän tiukille ton kuvien ottamisen kanssa, ku jo kahden aikaan ulkona oli vähän hämärää. Käytiin eilen kattomassa elokuvateatterissa Hobitin toinen osa, joka kestiki sitten kivat 2h 45min. Oli kyllä yhtä kidutusta, ku olis kokoajan tehny mieli kysyy Roopelta, että mitä tapahtu, kuka toi on jne. Tipun kärryiltä ihan liian helposti, joten kotona leffojen kattominen on paljon helpompaa, ku voi kesken leffanki kysellä. Tuli muuten tosta otsikosta mieleen, että laulan tota biisiä aina ihan omalla tavallani. Kyseessä on siis Pitbullin ja Keshan Timber, jossa lauletaan näin: ''It's going down, I'm yelling timber''. No mun mielestähän ton pitäis mennä niin, että ''It's going down, I'm going under''. Sopii musta paljon paremmin:D Sit toinen biisi, jonka puolestaan kuulen omalla tavallani, on JVG:n Voitolla yöhön. Mun mielestä se nainen laulaa siinä ihan selvästi, että ''arse arse arse, voitolla...'' jne. Oikeesti siinä kuulemma lauletaan että taas, mut musta se on just noin ku mä sen ajattelen:D Oon ehkä vähän hankala tapaus... Onko teillä tällasia tapauksia, että joku biisi menee ihan eri tavalla teidän päässä?

http://www.martofchina.com/discount-zone-vc-9.html?utm_source=fashionblog&utm_medium=littlebitvain&utm_campaign=discount
Loppuun vielä pieni vinkkaus, nimittäin Mart of Chinalla on joulualet meneillään! Tuotteita löytyy jopa 62% alennuksella, eikä ne kyllä alunperinkään oo hinnoilla pilattu:) Pääsette tsekkaamaan aletuotteet tästä, tai klikkaamalla kuvaa.

Täytyy muuten varottaa, että mun läppärin johto on taas rikki. Oisko viides kerta? Nyt se toimii ku sen laittaa tiettyyn asentoon, mutta maanantaina täytyy kyllä viedä se huoltoon. Toivottavasti pääsen vielä sitä ennen postailemaan:)

13 kommenttia:

  1. mihin haet viestintää? Ja ihana asu!:) äläkä välitä jostaki vauva.fi keskusteluista pääasia että ite tietää mikälainen on!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jyväskylään ja helsinkiin:) kiitos!

      Poista
  2. Koita olla välittämättä tollasesta mollaamisesta! Hyvä että ite arvostat osaamistas ja luotat itsees! Varmasti se harjottelu/työpaikka löytyy kun haet motivoituneena :)

    Haha mulla on vaikka kuinka monia biisejä jotka kuulen aina omien sanotusteni mukaan, ja noihin biiseihin sisältyy itseasiassa melkein kaikki joululaulut :D Mä sekotan niitä päässäni ihan miten sattuu, jos alan laulaa yhtä niin mun mielestä se vaihtuu kertosäkeessä johonkin ihan toiseen :D Kummallista koska mä rakastan joulua ja joululauluja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mua haittais jos mun tyyliä haukuttais tms, mut toi et vääristellään mun juttuja ja annetaan muutenki väärä kuva:D joo mullaki on toi, et laulan ihan mistä sattuu kohdasta.. tulee aina hauskoja tilanteita autossa, ku rupeen laulaa jonkun biisin mukana mutta ihan väärää kohtaa:D

      Poista
  3. joo et sitten tota paitaa yhtää ylemmäs voi nostaa? :D säälittävää herutella tissejä tollatavalla :D toivottavasti et oo julkisella paikalla oo ollu ton näkösenä.........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo eiköhän ne tissiherutusajat oo mun osalta jo ohi:) jos olis tarvetta esitellä tissejä, nii ehkä ne olis sitten useemminki esillä? mä en voi sille mitään, että tossa paidassa on niin iso v-aukko. sopis tietysti paremmin pienempirintasille, mutta enpä nyt tähän hätään mistään taikonu toista harmaata paitaa tilalle. kysyin roopelta kokoajan kuviakin ottaessa, että eihän näy liikaa:) mutta joo, ei todellakaan oo tarvetta herutella. kivaa viikonloppua sulle!

      Poista
    2. miks pitäis tahallaan yrittää piilotella omia hyviä puolia ei huhhuh :DD vielä ku sun asu on muuten melko peittävä nii en voi ymmärtää mikä ongelma tossakin on :DD jos ihmisellä on isot tissit niin kai ne nyt näkyy.se ei ole mitään vitun heruttamista. oikeesti argh sori, menee hermo ihmisiin :D tsemppii sulle, kannattaa hakee harjottelupaikkoja kaikkialta, mihin ei esim haettais ketään atm, koska mäki syksyllä lähetin vaan kaikkien sähköpostien kautta meiliii että tartteeks assarii tai harjottelijaa joku ja pääsin ihan huikeeseen paikkaan, vaikkei siellä haettu netissä ketään, ja vietin siellä 2 kk nyt syksyllä :) älä lannistu!!

      Poista
    3. Senjalla onkin hyvät muhkeat tissit joten mitäs niitä piilottelemaan :) ole sinä inhottava anonyymi hiljaa.

      Poista
    4. ylempi ano: toi on kyllä totta, että jos on kokoo rintavarustuksella nii väkisinhän se näkyy:D mä en tiiä haetaanko mihinkää lehteen mitenkään virallisesti harjottelijaa, oon vaan lähettäny sähköpostii ja kysyny:) se toinen paikka tyssäs vaan siihen, että siellä on yt:t niin ei voi ottaa muita ku opiskelijoita harjottelee:/ jospa mä jonnekki pääsisin!

      alempi ano: haha kiitos:D

      Poista
    5. onhan toi nyt selkeesti vähä liian herutuspaita. itteä ainaki hävettäs hirveesti olla tollanen päällä ilman toppia siinä alla. oot nii nätti että saat kyllä huomioo ilman tyrkytystä:)

      Poista
    6. ei mulla ole tarvetta hakee huomioo - toi vaan yksinkertasesti on ainoo harmaa t-paita mikä mulla on:) mutta kiitos!

      Poista
  4. Ja mä laulan aina "It's going down, I'm gathering timber...." :D

    VastaaPoista