23.12.2013

me and my hair

Heippa! Nyt olis sitten aika esitellä mun uudet hiukset. Tilasin joskus alkusyksystä uudet pidennykset, jotka on oottanu tähän päivään asti käyttöään. Tilasin pitkät clip-in -hiusosiot hairtradelta, ja jouduin pettymään pahasti. Tilasin aluksi nämä pidennykset, sävynä tosiaan medium brown vaaleilla raidoilla. No sieltähän tulikin sitten vaaleen oranssit pidennykset, vaikka pakettien sävyt oli just samat ku noi nettisivujen. Tilasin kolme pakettia noita, ja palautin kaikki. Sain vain puolet rahoista takaisin, joten hieman kyllä kirpas. Katsastin sen jälkeen muitten pidennyssivustojen tarjontaa, mutta mistään ei löytyny mielestä väriä. Päätin siis koittaa onneani, ja tilasin hairtradelta nämä pidennykset (dark brown with blonde highligh) siinä toivossa, että sieltä tulisi sellaset vaaleenruskeet/keskiruskeet pidennykset. Ekan tilauksen perusteella osasin siis varautua siihen, että pidennykset tulevat paljon vaaleampana kuin kuvissa. Onnekseni sieltä tulikin sitten juuri sen väriset pidennykset, mitä olin hakenu. Tilasin noitakin kolme pakettia, ja eilen laitoin tilaukseen vielä yhden paketin. Tollanen yks pidennysosio on ihan jäätävän ohut, joten noita tarvii oikeesti useempia. Mutta en kyllä tosiaankaan suosittele tilaamaan hairtradelta ainakaan noita raitapidennyksiä, on niin iso ero värissä noihin kuviin verrattuna. Oon joskus aiemmin tilannu tuolta ihan perus tummanruskeet pidennykset, ja ne oli kyllä ihan sen väriset ku pitikin.

Mä tosiaan lykkäsin omien hiusten värjäämistä tosi pitkään, koska mulla on aina epäonnistunu värjääminen sillon, jos on pitäny vaalentaa omaa hiusta tai laittaa raitoja. Ostin keskiruskeen hiusvärin, joka vastas tota pidennysten tummaa pohjaväriä, sekä easy highlight -raitavärin. Mun aiemmat raitojen värjäilyt on tainnu mennä pieleen ihan vaan sillä, että en oo tajunnu, että noita raitavärejäkin on erilaisia:D Nyt siis katoin tarkkaan sellasen raitavärin, jolla ei pitäis tulla älyttömän vaaleita (oransseja) raitoja. Kuva ostamistani väreistä löytyy instagrammista.


Viimesestä kuvasta näkeekin, että mulle on jääny tollanen tumma kohta takaraivoon. Huomasin asian vasta näistä kuvista, eikä kukaan tietenkään voinu aiemmin huomauttaa:D Eli väriä täytyy vielä lisätä taakse. Mun omat hiukset taitaa noitten raitojen myötä olla hieman vaaleemmat kuin pidennykset, mutta noi sekottuu tonne joukkoon kuitenki aika hyvin. Otsiksia mä ajattelin vähän lyhentää, koska ne on latvoista melko huonossa kunnossa. Mietin kans suoria otsiksia, mutta musta ne vaan ei käy tähän väriin. Ehkä sitten, jos jossain vaiheessa palaan takasin tummiin hiuksiin. Näissä kuvissa ei siis näy vielä lopputulos, koska väriä ja pidennyksiä tulee vielä lisää:)

Mitä mieltä te ootte näistä?

Nyt mä lähden vielä viime hetken joululahjaostoksille (parempi myöhään kuin ei milloinkaan) ja paketoin lahjat huomista varten. Tän postauksen myötä toivottelenkin teille oikein hyvää joulua - little bit vain hiljenee nyt muutamaksi päiväksi! ♥

33 kommenttia:

  1. Ihanan väriset ! <3 mutta siis voi että mä en millään tajua miks pidät tuosta etujeejeestäs nii kovaa :| näyttää niin painavalle ja peittää sun kauniit kasvot :) MUTTA! jos johonki on omassa lookissaan tottunu nii vaikee päästää irti - tien kyl tunteen!

    -Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä on tullu vähän niinku mun suojapanssari:D haha

      Poista
  2. Kyllä ne suorat etuhiukset käyvät paljon paremmin! koska ne olivat sievät ja tuovat aikuisen naisen lookin esille :) Tottumiseen toki menee oma aikansa kuten kaikkeen muuhunkin uuteen! Mutta sekin antaisi kepeyttä jos etuhiuset olisi esim. vinosti leikattu ja lyhyemmät ettei tarvitsisi hiuslakalla saada etuhiukset pysymään edessä ja kasassa. (: Etu hiukset kyllä tekevät ihmeitä, jotkut tyylit näyttävät aikuisemmilta ja toiset teinimäisiltä. Mutta jokaisella on oma tyyli mistä pitää, mutta vaihtelu virkistää kummasti, Suosittelen siis kokeilemaan rohkeasti taas suoria etuhiuksia!! Aluksi toki on järkyttävää nähdä peilistä itsensä kun ei ole otsaa peittämässä mikään ''hiusläppä'' se todella vie aikansa, Nimittäin itsellänikin oli muutamia vuosia sitten samallainen hiustyyli ja mutta totuin uuteen kampaukseen ja olen tyytyväinen. Kyllähän sitä tulee vaihdeltua keskijakauksesta sivuun ja välillä on taas etuhiukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en vaan uskalla ottaa taas sitä riskiä, koska viimekski aloin vihaamaan niitä suoria otsiksia niin nopeesti:D sitten menee taas aikaa kasvattaa pitemmäks

      Poista
  3. miks sait vaan puolet rahoista takasi kun tilasit ?? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä, kai niillä vaan on sellanen käytäntö:D

      Poista
    2. Sulla on kyllä aina oikeus saada kaikki rahat takaisin.

      Poista
  4. Ihanat!! Tosi hyvin oot saanut pidennyksistä ja omista hiuksista saman väriset vaikka mua ihan oikeasti vähän jännitti sun puolesta haha :-D Mut sopii hyvin sulle toi vähän vaaleampikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvaa jännittikö mua, varsinki ku ekan värin jälkeen näytti tukka niin tummalta:D olin jo valmis ostaa värinpoiston ja jonkun vaaleenruskeen värin, mut onneks sit kuitenki testasin noita raitoja ja tuliki iha hyvät:) kiitos!

      Poista
  5. Tosi hyvän väriset! Ja kyllä tohon sopis suorat etuhiukset. :)

    VastaaPoista
  6. miks tilasit noita q&e hiuksia neljä kun samalla hinnalla oisit saanut ihan täyden paketin? Siinä vielä ne hiukset eivät ole kaikki ihan samanmittasia niin ois sulautunut sun omiin paremmin, nyt näkyy selvästi raja että mihin sun omat hiukset loppuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niissä oli kivempia värivaihtoehtoja, ja luulin aluks et pärjäisin vähemmällä määrällä (halvemmalla). ja saahan noita itekki leikattua:) mulla on aina uusien pidennysten kaa se ongelma, että aluks omat hiukset ei sulaudu niin hyvin sinne joukkoon ku pidennykset on niin paljon sileemmät.

      Poista
  7. Ai vitsi toi väri on upee! Mut heti tuli kans mieleen et suora otsis vois olla niin paljon parempi. Aikuismaisempi. :) ja näköjään moni muukin on sanonu samaa heh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää miettii vielä sitä:) kiitti!

      Poista
  8. On kyllä tosi hyvän väriset! :)

    VastaaPoista
  9. Joo suora otsis! Tonne sun omaan hukkuu sun silmät ja kaikenlisäks tosta tulee mieleen jotkut teini emo tytöt:(

    VastaaPoista
  10. Pakko sanoa myös että tuo otsatukka on aika törkeen näköinen. Vaikka se oiskin sun "suojamuuri" vois sen pitää kasvoilla ilman että näyttää 15-vuotiaalta emotytöltä. Vai kumpi näistä muistuttaa enemmän aikuisen nuoren naisen hiuksia?
    http://s3.favim.com/orig/42/blond-cute-scene-yhg-Favim.com-359103.jpg
    vai
    http://www.google.fi/imgres?espv=210&es_sm=93&biw=1241&bih=583&tbm=isch&tbnid=xBzJmPXJjW10IM:&imgrefurl=http://www.styleandmore.net/blair-waldorf-hairstyle&docid=qbynKfEDTtiwTM&imgurl=http://www.styleandmore.net/wp-content/uploads/2011/03/blair-waldorf.jpg&w=350&h=546&ei=jqq5Ur-LCOuk4ATj3IGwCg&zoom=1&ved=1t:3588,r:88,s:0,i:365&iact=rc&page=5&tbnh=179&tbnw=115&start=77&ndsp=21&tx=64&ty=47.

    kaikenlisäksi näytät huomattavan paljon kauniimmalta ja aikuisemmalta esim. tässä kuvassa http://farm4.static.flickr.com/3537/5793134789_7e792ddbe5_b.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, olen samaa mieltä edellisen anon kanssa. Olet todella kaunis nainen, mutta pukeudut ja laittaudut kuin 15-vuotias. Se saattaa vaikeuttaa tätä sinun urahaavettasi, sillä valitettavasti tuolla habituksella ei ole uskottavuutta työelämässä. Eli stailaa itsesi aikuiseksi, niin eiköhän ala työkuviotkin järjestyä !

      Poista
    2. toi eka kuva nyt on ehkä vähän liioteltua:D mutta ymmärrän kyllä pointin, jotain mä näille otsiksille aion kyllä tehdä. ja alempi anonyymi, tää postaus nyt keskittyy ehkä lähinnä mun hiuksiin eikä tyyliin. jos hameisiin pukeutuminen on 15-vuotiaan tyyliä, niin olkoon. hiuksien suhteen mä otan mielelläni vinkkejä vastaan, mut mun tyyliä en oo rupeemassa muuttamaan kenenkään muun maun mukaiseks:) jos se estää multa työpaikan saannin, nii sitten on kyllä ihan väärä työpaikka mulle.

      Poista
    3. voi katsoin tuota vimppaa kuvaa ja en meinannu tunnistaa samaks tytöks! :-) mä en suosittele sulle siis suoraa otsista enkä muutakaan, vaa oon sitä mieltä että kaikkein kauneimmalta näytät kun sun kauniita silmiä ei oo peittämässä mikään pehko!

      Niin ja toi väri on tosi nätti, ja vaikka noi sun omat hiukset tuolta aika nopsaa huomaakin, nii ymmärrän kyl ite pidennyksiä käyttävänä et siihen menee vähän aikaa ennenkö niitä ei enää huomaa :)

      Poista
    4. en mä usko, että voisin koskaan luopua otsiksista kokonaan. mun eriparikulmat on niin iso ongelma, että haluun niitten pysyvän piilossa:D ellei sit löytyis joku keino korjata se niitten erilaisuus

      Poista
  11. ihana väri!<3 mutta iha törkeen näkönen otsatukka ku menee tikkusuorana sivulle eikä sillee sievästi kerrostetusti tai muuten:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oonhan mä taivuttanu mun hiuksia suoristusraudalla, ei ne ihan tikkusuorat sentään oo:D mut ymmärrän pointtis! kiitos:)

      Poista
  12. siis toi sun otsis on nii jäätävä, tulee mieleen joku peikkotukka, anteeks. oot muuten niin kaunis, mut toi sun tukka on tommonen turake..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D alan ehkä pikkuhiljaa taipua niihin suoriin otsiksiin näitten kommenttien myötä...

      Poista
  13. Ihan oikeesti heivaa toi paksu otsapehko jo! Se peittää sun upeat kauniit kasvot. Ja pakko sanoa että saa sun naaman näyttämään myös jotenkin isommalta ja pulleemmalta. Muuten sulla on kyllä tyylitajua, joten ihmettelen miksi se tämän hiusasian kohdalla kuitenkin pettää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi vaan on niin tuttu ja turvallinen otsis:D suoraks voin jopa leikata, mut kokonaan en pysty luopumaan

      Poista
  14. Mun mielestä sulle kävis kevyehkö rikottu sivuotsis, joka ulottus pituudeltaan just kulmakarvojes korkeudelle:) tää nykynen tuo mieleen pottavaikutelman, hiukses näyttää vähä liianki suurelta ja raskaalta sun kasvoille:/ tykkään kovin hiuksistas muuten, mut näyttäsit nätimmältä kevyemmissä otsahiuksissa!:)

    VastaaPoista