1.12.2013

old (and embarrassing) stuff

Noniin nyt niihin ala-asteen päiväkirjaotteisiin! Löysin jotain muutakin, nimittäin vanhoja kuvia. Paperiversioina tosin, ärsyttää ku noi on ainoo mitä mulla on jäljellä noilta ajoilta. Mulla on sellanen kansio, johon oon keränny kaiken maailman lippusia ja lappusia. Ihanaa ku on jäljellä edes jotain muistoja, ilman tota kaikkee en muistais juuri mitään ala-asteen loppuajoilta ja yläasteen alusta. Tallessa on myös esimerkiks Espanjan reissulla uima-altaasta irrotettuja pikkulaattoja, jep. En voinu nyt ottaa joistain kohista ekojen luokkien päiväkirjasta kuvia, koska sivut oli täynnä lähinnä hehkutusta mun sen aikasta suurta ihastusta kohtaan. Olin kirjottanu esimerkiks siitä, miten tää poika oli juossu mun ohi ja hipassu mua. Voi luoja:D Ärsyttää niin paljon, että toi päiväkirjojen kirjoittelu jäi lähinnä ala-asteelle ja sillonki tuli kirjotettua vaan aina välillä.

Tää on mun eka kirjotus ikinä. Lisäks luettelin tässä mun perheenjäsenten nimet, ja kerroin että oon ollu ekalla ja tokalla luokalla ja joutunu jälki-istuntoon. Harmi, etten kirjottanu jälki-istunnon syytä. Olis varmaan ihan mielenkiintosta tietää:D

Badass!

Huhhuh mitä kauhun hetkiä! Toi varsinki oli tärkee tieto, että mihin suuntaan juostiin...

Anteeks mitä, ''sixs''?? Muistan ton meikkijutun ihme kyllä vieläki:D

Tänki muistan! Joku tiputti tupakantumpin parvekkeelta maahan ja mitä me tehdään, mennään polttamaan sitä! Kolmosluokalla, c'mon...

Tästä alkaa monen sivun sepostus siitä jutusta, jonka kerroinki jo tässä ala-asteen muistelupostauksessa. Vai että ihan rakkauskipuu!

Bändipäivä:D Meidän bändin nimi oli Nilen Blue johdettuna Nylon Beatista....

Tällanen helmiki sieltä löytyi. Tää on otettu vitosluokalla tanssiesityksessä. Missä mun kulmakarvat on? Ja mitkä noi olkaimet on:D

Tää kans joko neljänneltä tai viidenneltä luokalta. Meillä oli aina tanssiryhmän kanssa pikkujoulut (ennen ku olin kristalleissa) ja siellä jokanen kirjotti jokaisen lappuun jotakin. Mulla on ilmeisesti ollu perus ''oon niin läski'' -vaihe meneillään:D

Tosi upee kuvakollaasi, teippiä ei oo säästelty! Tässä on tosiaan kaikki kuvat mitä mulla on tallessa seiskaluokalta. Sovituskoppiin, hienot vaatteet päälle ja kuvia peilin kautta - perus!

Tää myös seiskaluokalta. Melko lyhyet hiukset!

Tällaista sieltä tosiaan löytyi, piti vähän karsia ettei tulis ihan kilometripostausta.  
Mitäpä tykkäsitte?

19 kommenttia:

  1. ihan kun mun päiväkirjasta olis! :D niin samantyyppisiä tekstejä! oon kanssa joskus naureskellu omille noille kirjoituksille, oivoi mitä sitä purkikaan niihin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä:D mut ainaki noille on kiva nauraa jälkikäteen!

      Poista
  2. Hah aivan huikee, vanhat päiväkirjat on parhautta :D Muistan tuon sun ja Emilian bändin, Nylon Beat oli joskus kova juttu....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi luoja:D no mut sulla oli ala-asteella aina parhaat synttärit, muistan ku saatiin karkkia mukaan!

      Poista
  3. Ahahaa ihana toi rakkauskipu :-DDD multa löytyy just sellasii menin kouluun ja siellä söin makaronilaatikkoa ja tulin kotiin ja nyt kirjotan tätä -tekstejä vanhoista päiväkirjoista, voi jestas niit aikoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ihan perus et pitää aina kertoo mitä on syöny:D

      Poista
  4. voi kauheeta noita kuvia, onneks ei paremmin näy :D:D -kaisu

    VastaaPoista
  5. Hahah, aivan loistavia :D Mullakin on tallessa päiväkirjoja siltä ajalta, kun olin jotain 10v. ja niitä on kyllä oikeen rattosaa lueskella, suuret on ollu huolet ja sitä rataa :---D

    VastaaPoista
  6. siis minkä ikäsii olitte noissa jutuissa?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi päiväkirjajutut on vuosilta 01-04 eli mun tapauksesta eka luokasta nelosluokkaan:) 7-10v about

      Poista
  7. hahah, ihania :D
    Tuli tosta mieleen kun joskus ala-asteella sytytettiin salaa sytkärillä (!!) kynttilä jollekin kuolleelle linnulle, ja oltiin niin pahoja! Kyllä siinä pelättiin jos jäädään kiinni :P

    VastaaPoista
  8. Ai että, noi on parhaita ku pienenä on ollu pakko aina kertoo päiväkirjalle, että mitä on ollu koulussa/kotona ruokana ja kaikki kellonajat mahdollisimman tarkasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo, tärkeimmät jutut tottakai!:D

      Poista
  9. voih, välillä sitä toivoo olevansa vielä yhtä pieni, sillon kaikki pienet huolet tuntu niin suurilta vaikka ne on vain murto-osa siitä mitä aikuisiällä joutuu huolehtimaan :/

    VastaaPoista
  10. Hahah eikä!! Aivan ihania nää :D Just parasta aina naureskella kaikille vanhemmille jutuille!!

    VastaaPoista
  11. Haha ihana, vitsit mitä juttuja :D:D Mulla oli muuten pienenä tollainen samanlainen koirapäiväkirja! :D

    VastaaPoista