8.12.2013

#ootd

Heippa! Eilen vietin pikkujouluja ravien ja juhlimisen merkeissä, mutta siitä tulossa postausta myöhemmin. Ajattelin tulla esittelee mun tän päiväsen asun:) Roope tuli tosiaan eilen Helsinkiin ja käytiin tänään itiksessä syömässä. Mun olympuksen minijärkkärin laturi on hukassa, joten kävin viemässä akun lataukseen rajalaan syönnin ajaksi:D Huomenna suuntana saattaa olla Iisalmi ja joululoma, ellei vielä ilmaannu jotain hommaa täällä päässä. Saan huomenna tietää, että pääsenkö mä sinne harjotteluun, mistä oonki puhunu aina välillä! Edessä saattaa olla myös lääkärikäynti, sillä onnistuin eilen satuttamaan mun pikkurillin johonki. En saa sitä kunnolla liikutettua, ja se on mustelmilla. Vähän vaan pelottaa, että mitä lääkärit tekee tällasissa tilanteissa:D Onko kellään kokemusta?

Takki oasap (saatu), housut missguided, ruutupaita h&m

Mitä tykkäätte asusta?

En tällä kertaa pysty kirjottaa tän enempää, on sen verran hankalaa kirjottaa ilman pikkurilliä!:D Nyt joulutorttujen tekoon:)

27 kommenttia:

  1. tosi kiva asu, sopii sulle hyvin :-) paranemisia rillille!

    VastaaPoista
  2. tyylikäs asu! :)
    Sormelle ei luultavasti tehdä oikein mitään, voidaan kuvauttaa jos koetaan aiheelliseksi.. mutta sormien murtuma- tms.tapauksissa ei tosiaan yleensä tehdä mitään suurempia toimenpiteitä, sitä täytyy vain varoa :( t. lääkisopiskelija-lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eli se vois parantuu ihan itestään?:) kiitti!

      Poista
    2. Minun kaveri mursi muinoin sormensa. Hän ainakin sai lääkäristä lastan siihen sormeen ja ilmoituksen, ettei ilman lastaa sormi tule luutumaan.

      Poista
  3. Mulla murtu vuos sitten varvas, kävin lääkärillä ja sano vaan että teippaa se vieressä olevaan varpaaseen ja piti varoa ettei potkassu sitä mihikään. Eli sormissa luultavasti vaan sama homma, jos nyt sattuis olee murtunut :) särkylääketta nassuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä taida teipata kuitenkaa, olis vähän hankalaa olla sitten:D mulla ei koske siihen sormeen niinku muuten, mut sit ku kosken vaikka johonki nii sattuu. eli menee varmaan ohi jossain vaiheessa!

      Poista
  4. Ootpas ollu nättinä liikenteessä! :) Tosi kivan näkönen asu, sopii sulle paremmin kun hyvin!

    VastaaPoista
  5. Upea asu, yks ihanimmista vähään aikaan!! :)

    VastaaPoista
  6. Täys kymppi toi asu! :)

    VastaaPoista
  7. Ite oon pelannu koripalloo tosi kauan ja sen lajin parissa melkein joka sormi on ainakin kerran mennyt palasiksi (venähdys, hiusmurtuma, murtuma....). Mä en oo ikinä käyny lääkärissä sen takia, vaikka just pikkurillit on ollu pariin kertaan kolminkertasia ja lilansinertäviä. Eli siis kannattaa vaan varoa, ettei kolhi sitä (ainaka hirveen paljoo) ja jos sietää kipuu ni eipä sitä tarvi varoo ollenkaa! :D Toivottavasti se paranee sullaki nopsaa! :) ps. tykkään sun blogista ihan hirmusesti :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo eiköhän se tosta parane:) ei siihen satu silleen jos sitä pitää vaan paikallaan, mut just jos vaikka näppäimistöö painaa sillä nii kyllä tuntuu. toivotaan! kiitos paljon:)

      Poista
  8. Saitko sen paikan?:) Kun en oo mitään kirjotellu siitä... Oisit ainakin ansainnu sen ehottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en saanu, mun harjottelun luonne ei sovi uudelle muotiharjottelijalle, se haluu pitää vähän lyhyempiä aikoja harjottelijoita:) plus et mä en opiskele niin se vaikeuttaa

      Poista
  9. Et vissii päässy cosmoon xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en päässy ikävä kyllä:) mut ei se mitään, uutta matoo koukkuun vaan

      Poista
  10. Tämä sinun tekstisi on kamalan raskasta luettavaa. Lähinnä siksi että et osaa ilmeisesti kirjoittaa kovin hyvin(tai no se kyllä tulee ihan selvästi esiin) , vaan toistat samoja ilmaisuja jotka jättävät minulle sellaisen mielikuvan ,että yrität vaikuttaa jotenkin älykkäältä. Älykäs taas on sana jolla en sinua aivan äkkiseltään lähtisi kuvailemaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt on kyllä pakko ihmetellä kommenttiasi. luin nyt esimerkiks tän postauksen, ja mun mielestä tää oli ihan normaalia tekstiä? mä en todellakaan yritä vaikuttaa älykkäältä koska sellasena en itseäni pidä. kiinnostais kuulla joku esimerkkipätkä sellasesta kohdasta, mikä saa sut kuvittelee niin? ei tollasessa "kritiikin" antamisessa oo mitään järkeä, jos et perustele edes vähän ajatuksias. varsinki ku kukaan muu ei oo sanonu mitään tollasta.

      Poista