18.12.2013

outfits of 2013

Jälleen ois aika katsastaa vähän tämän vuoden asuja:) Vuoden 2012 asuja löytyy täältä, ja katsaus vuoteen 2011 täältä. Viimeks kokosin kollaaseihin koko vuodelta mun 30 lempiasua, mutta nyt päätin tehdä vähän laajemman katsauksen. Tässä postauksessa esittelen melkeinpä kaikki (jonkin verran karsin pois) alkuvuoden asut tammikuusta kesäkuuhun. Mun huomio kiinnitty näitä kootessani siihen, että mulla ei oo yhdessäkään kuvassa housuja:D Loppuvuoden suhteen tilanne on hieman toisenlainen, mutta siitä sitten seuraavassa osassa.

Vuoden alkupäässä mulla oli vielä koulua, tosin melkeinpä kokonaan kotoa käsin. Vaihdoin heti tammikuussa crossmediatoimittajalinjalta lehtilinjalle, joka tuntui ehkä enemmän omalta jutulta. Alkuvuodesta jännäsin myös harjottelupaikkaa, ja tammikuussa mulla olikin haastattelu Elleen. Haettiin mun kaverin kanssa molemmat sinne, joten pelättiin, että vaan toinen meistä pääsee. Onneks päästiin kuitenkin molemmat, ja mä alotinkin oman harjotteluni toukokuussa. Veikkaan, että näitä alkuvuoden asuja on enemmän kuin loppuvuoden. Varsinkin harjottelussa ollessa tuli panostettua asuun joka päivä, joten kuviakin tuli otettua enemmän. Mua häiritsee näissäkin vaan niin paljon se, että tosi moni kuva on otettu itse. Roope oli tosiaan koko ton ajan kesäkuuhun asti armeijassa, ja muutenkin kuvaajan saaminen oli vähän haasteellista, ku opiskelin pääasiassa kotona.

Kuvat on numeroitu, joten kertokaa ihmeessä lemppariasunne näistä!:)


34 kommenttia:

  1. 34. on mun suosikki, ihanan kesäinen :)

    VastaaPoista
  2. 11. ja 30. on mun mielestä parhaat :)

    VastaaPoista
  3. 27 kuvassa on toi haalari. Minkä kokonen se on? Ja ootko kiinnostunu myymään sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. s-koko, mut ikävä kyllä en oo myymässä sitä ainakaan nyt:)

      Poista
  4. Värien puolesta lemppari on 25, ihana yhdistelmä! Ja noi leoshortsit on upeet :-)

    VastaaPoista
  5. Mun lempparit on 4,19 ja 23! en osaa päättää yhtä :(

    VastaaPoista
  6. 18! Upeet noi shortsit ja hattu:) käy tosi hyvin sulle

    VastaaPoista
  7. 2, 24 ja 34 on mun lemppareita :)

    VastaaPoista
  8. Monia todella upeita asuja! :) 16 toi takki on hieno! 18 hieno ja tyylikäs kokonaisuus :) Toi hame 23 on hieno, et ole tainnut sitä paljoa käyttää kun ei ole näkynyt muissa kuvissa :o onko mistä ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on sheinsidelta saatu:) en tykkää oikein käyttää sitä ku se on niin lyhyt, saa olla kokoajan vetämässä alaspäin:D

      Poista
  9. 22,23 ja 30! Haluun ton 23 kuvan hameeen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin myydä sen:) laita mulle spostia jos haluut ostaa!

      Poista
    2. I want too! minkä kokone se on? :)

      Poista
    3. tais olla onesize mut veikkaanpa et vastaa suunnilleen s-kokoo:)

      Poista
  10. Millä asetuksilla yleensä otat kuvat sillä sun canonin kameralla? :) käytätkö yleensä automaattia, puoliautomaattia vai jotain muuta kuvaustilaa? :) Yleensä varmaan ilman salamaa..? Lempparein kuva on 34 :)

    VastaaPoista
  11. Paras asu tuo 34 :) Millä asetuksilal yleensä otat sillä canonin kameralla kuvia? :) automaatilla vai jollakin muulla ohjelmalla ja käytätkö koskaan samalaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käytän yleensä A:ta, missä voi siis ite määrittää sen aukon koon:) en käytä koskaan salamaa

      Poista
  12. 20, 22, 23, 30(!!!!) ja 35. Aivan ihana tuo sun tumma tukka näis kuvissa! <3

    VastaaPoista
  13. 29, ihanan rento ja kesäinen!

    VastaaPoista
  14. 22 ja 23 on kaikista noista ihanista ihanimmat!

    VastaaPoista
  15. 7. ja 29. näytti kivoimmilta, tykkään kyllä sun asuista muutenki lähes poikkeuksetta! :)

    VastaaPoista
  16. liikaa kivoja asuja nii ei voi valita, mut noihin leosortseihin ja 23.hameeseen oon edellee rakastunu<3 mistä noi on ostettu?

    VastaaPoista
  17. sulla on kyllä ihanan monipuolinen tyyli :)

    VastaaPoista