22.12.2013

vinkki iisalmelaisille lukijoille!

Heippa! Nyt olis luvassa vinkki iisalmelaisille, lähialueella asuville ja kaikille ketkä nyt iisalmessa sattuu lähiaikoina vierailemaan:) Teen tosiaan yhteistyötä kauneuskeskus Hymy.inin kanssa, ja nyt mulla oliskin teille pieni tarjous sinne. Eli käyttäessänne Hymy.inin palveluita, saatte -10e alennuskupongin kun mainitsette lukevanne mun blogia. Jos tarjouksen käyttää ripsenpidennyksiin, kuuluu tuohon alennukseen myös ripsiharja. Kuponkia voi käyttää toki muihinkin palveluihin, kuten vaikkapa kampaajalle, kynsien laittoon, hampaiden valkaisuun jne. Kaikki Hymy.inin tarjoamat palvelut löytyy nettisivuilta:)

Tarjous on voimassa tammikuun loppuun, ja ajan voi varata numerosta 044-2935100.

 Mun ripset ja liukuvärjätty tukka ovat tosiaan molemmat Hymy.inistä peräisin:) Suosittelen!

Aloitin muutes perjantaina vihdoin tukanvärjäämisoperaation. Mun edelliset pidennykset alkoi olla jo niin huonossa kunnossa, että vaihdoin uusiin. Ens kerralla siis luvassa kuvia uudesta tukasta (todennäköisesti huomenna)!

Tällä kertaa ei tän ihmeempää, kysykää ihmeessä jos tulee jotain kysyttävää tohon tarjoukseen/Hymy.iniin liittyen!

4 kommenttia:

  1. Aika huonosti laittavat noita ripsiä, ainaki kuvien perusteella mitä oli yrityksen nettisivuilla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö, mulle ainaki on aina laitettu tosi hyvin, ja on pysyneet hyvin vaikka huoltoväli ois venyny vähän pitemmäks:)

      Poista
  2. Paljon normaalihinta ripsenpidennyksille on Hymy.inissä? :)

    VastaaPoista