20.12.2013

you're all I see in all these faces

Kylläpä joulukuu on taas vierähtäny nopsaa! Kohta koittaa vihdoin se kauan odotettu joulu:) Joko te ootte joulufiiliksissä? Mä aloin kuuntelee joululauluja vissiin kuukausi sitten, ja osaan varmaan ulkoo kaikki jouluradio.fi -sivuston lasten joululaulut. Musta ne on vaan niin paljon parempia ku aikuisten:D Tänä vuonna mä en odota niin kovasti lahjojen saamista kuin yleensä, koska nyt en keksiny ees kovin paljoo sellasia asioita, mitä tarvitsisin. Ykkösenä mä kuitenki odotan uutta objektiivia sekä valopeiliä meikkaamista varten. Jotenki tykkään vaan siitä koko joulufiiliksestä, siitä tunteesta, mikä on koko jouluaaton. Jouluaatto taitaa olla ainoo päivä vuodessa, ku herään vapaaehtosesti ennen kahdeksaa aamulla (joulupukin kuumalinja täytyy aina nähdä). Tänään tosin oli poikkeus, sillä heräsin ihan täysin vapaaehtosesti 6.30. Halusin nimittäin käydä Kuopiossa vähän ostoksilla, ja koska Roopella alkoi työt kahdelta, niin piti keretä käydä ennen sitä (täältä on tunnin ajomatka sinne). Mä oon tänä vuonna jotenki innostunu lahjojen antamisesta, ja mulla onki tällä kertaa Roopelle kaks lahjaa. Oikeestaan kolme, koska mun oli pakko ostaa sille yks pipo. Se on halunnu vielä enemmän neonvihreetä pipoo ku mä, joten en malttanu oottaa sen antamista jouluun asti:) Yks juttu tässä joulussa, tai no tarkemmin joulupäivässä harmittaa. Toi parempi puolisko nimittäin lähtee etelän lämpöön just joulupäivänä, jota oon oottanu melkeinpä yhtä paljon ku jouluaattoa. En tiiä miten muualla Suomessa, mutta täällä on joulupäivänä aina baarit pullollaan porukkaa. No nyt ku Roope ei oo paikalla, niin en tiedä mitä mä teen. Tosiasia on, että mulla ei ole iisalmessa kavereita, eikä sen takia oikein ketään kenen kanssa mennä. Mut jotain on pakko keksiä, koska vietän kuitenki uudenvuoden kotona ja seki on jo liikaa. Se niistä mietteistä, nyt eilisen asuun!

Oon ihan rakastunu tohon mun Glitterin kelloon, harmi vaan että toi kello ei käy. Ku säädän sen oikeeseen aikaan niin se tikittää jonkun aikaa, mutta sitten jossain vaiheessa taas pysähtyy:/

Ripset huollettu, kiitos Hymy.in ja Emmi!

Huomaatteko mussa mitään poikkeuksellista näissä kuvissa? Mulla ei oo nimittäin rajauksia! Oikeesti todella harvinaista mulle, en vaan osaa olla ilman rajauksia. No jos totta puhutaan, niin oon ilman rajauksia aina sellasina päivinä, ku tiedän ettei oteta asukuvia. Sitten ku on kuvienottopäivä, niin tykkään panostaa vähän enemmän. Tällä kertaa päädyin pitkästä aikaa tohon mun viininpunaseen tekonahkahameeseen, joka on aivan mahtava. Siinä on vaan se ongelma, että sitä on tosi vaikeeta yhdistää muiden vaatteitten kanssa.

Mitä tykkäätte asusta?

ps. Tänään ajattelin vihdoin repästä ja värjätä mun hiukset! Mä oon niin kyllästyny harjailemaan näitä nykysiä takkupidennyksiä kokoajan. Haluun äkkiä uudet ja sileet pidennykset päähän! Oon lykänny värjäämistä tosiaan kokoajan, koska mä niin pelkään, että tuun epäonnistuu. Toivottavasti kaikki menis tällä kertaa kuitenki nappiin. Wish me luck!

29 kommenttia:

  1. ootko kokeillu vaihtaa patterit tohon kelloon? mulla ainaskin autto !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo koittanu:) mut toi kello on tosiaan ihan uus ja noi ongelmat alko heti, nii en tiiä onko sit patteri se ongelma. pitää koittaa vaihtaa!

      Poista
  2. Miks oot uv:n kotona?:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo mitään muuta paikkaa mihin mennä:) tekis kyllä mieli johonki rukalle tai tahkolle, mut ilman roopee vähän hankalaa

      Poista
    2. miks ilman roopee oon vaikee mennnä? vai eikö siis oo muita kenen kanssa menisit? :o vietätkö uvtä iisalmessa vai hki? :)

      Poista
    3. ei oo muita kenen kanssa mennä:) iisalmessa oon porukoitten kanssa, ei se nyt sinänsä haittaa, mut tää on jo toinen uv putkeen ihan vaan kotona

      Poista
    4. Ootko edes kysynyt keltään? Ja johan sulle viime jussina ja jokaisena edellisenä juhlana on täälläkin seuraa tarjottu, niin ei ole koskaan kelvannut. Voit kyllä syyttää ihan itseäs, etkä "iisalmelaisia" tai Roopea... Ujous ei ole mikään syy, itekkin olen sairaan ujo, mutta eikun vaan itsensä likoon pistämällä olen tutustunut uusiin tyyppeihin.

      Poista
    5. on kyllä suunnitelmia, enkä mä todellakaan ole ketään syyttäny! herrajumala sentään:D sanoin vaan et mikä tilanne, ku roope luuli eka et se lähtee vasta 27. päivä niin ihan vasta sain tietää et se lähteeki jo joulupäivänä. ei tässä mitään hätää ole, suunnitelmat vaan meni uusiks:) ja tiedän et baarista löytyy aina juttuseuraa, enemmän tässä on se et missä alottelee

      Poista
  3. En kyllä huomannu yhtään ettei sulla oo rajauksia :D mutta tosi kiva asu! Eikö sulla oo jotai kavereita helisingissa, mitä ne tekee?

    Ja leikkaa taas ne tasaset otsikset ne oli niiin hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki on jossain, helsingissäkään ei taida olla ketään uv:na:) oon kyllä miettiny suoria otsiksia, mut pitää nyt kattoo!

      Poista
  4. niin luminen maisema! Vois vaihtaa rauman iisalmeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänään sato vielä lisää, kelpaa!:)

      Poista
  5. ihana asu ja sinä :) tää blogi on yks mun suosikeista, oot jotenki niin aidon olonen tyyppi ja postaukset aina mielenkiintosia. Hyvää joulun odotusta sulle <3

    VastaaPoista
  6. glitterin kelloissahan on vuoden takuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiiä, mut koitan nyt eka sitä patterien vaihtamista:)

      Poista
  7. Ihana tuo sun paita :) Mulla on joku ihme, ettei jaksais tehä oikee mittää uv :D Mutta ehkä sitä jottai sit keksii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jospa sä jotain keksit, uv on just kiva! kiitos:)

      Poista
  8. Kenen kanssa roope lähtee ulkomaille ja minneppäi? :-) kumpa pääsis itekki :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. inglesiin lähtee vanhempiensa kanssa:) ja joo todellakin, jos mulla olis rahaa nii lähtisin niitten mukaan!

      Poista
  9. mistä toi ihana hame on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on joskus h&m:n alesta ostettu, se oli alunperin pitemmän mallinen mut äiti lyhens sitä mulle:)

      Poista
  10. Sullako ei ole muka iisalmessa kavereita? :o

    VastaaPoista
  11. Ei liity postaukseen, mutta tilasin sillon sen shain eikä se vieläkään ole ilmaantunut postissa. Onko mulla mennyt jotakin ohi, saiko sen vain yksi henkilö joka voitti arvonnan vai oliko kaikilla mahdollisuus tilata se?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulee kaikille se testipaketti, jotka on tilannu sen:) mä en osaa sanoo miksei sulle oo tullu se, kannattaa ottaa shain asiakaspalveluun yhteyttä ja kysäistä!

      Poista
  12. Vie ihmeessä kello takaisin Glitteriin niin saat uuden tilalle:) Ei haittaa, vaikka oot saanut sen lahjana eikä sulla ole kuittia.

    VastaaPoista