16.1.2014

cross wedges

Ah niin ihania itselaukasimella otettuja kuvia pitkästä aikaa luvassa. Kävin eilen rajalassa ostamassa langattoman kaukolaukaisimen, joka ei tietenkään toimi mun kameran kanssa. Kysyin just nimenomaan ton mun kameran kanssa yhteensopivaa, mutta ei siellä tunnuttu tietävän noista yhtään sen enempää. Oisin tietysti voinu googlettaa ennen sinne menoa, että mun kamerasta puuttuu joku vastaanotin. Eli vaihtoehtona on, että ostan sellasen vastaanottimen tai sitten vaan tosi pitkällä johdolla varustetun kaukolaukaisimen. Tossa mun nykysessä on metrin pitunen johto, joka ei kyllä todellakaan riitä ton 50mm objektiivin kanssa. Voisin tietysti käyttää ihan perusobjektiivia, mutta 50mm objektiivilla tulee tietysti parempia kuvia:) Nyt päädyinkin sitten soveltamaan, ja käytin molempia objektiiveja. Tällasia ongelmia tällä kertaa!:D

Kengät ja paita mart of china, ristikoru cubus ja kello glitter

Helsinkiin tullessani mua ootti postissa paketti yhteistyökumppaniltani Mart of Chinalta. Tällä kertaa paketista kuoriutui risteillä varustetut korkkarit. I'm in love! Oon oikeesti maailman laiskin kävelee korkkareilla, joten suosin kiilakorkkareita. Niillä on paljon mukavampaa ja helpompaa kävellä:) Halusin myös tutustua vähän paremmin Mart of Chinan vaatepuoleen, joten valitsin tollasen kivan pitkän paidan itselleni. Yleensä hamuan tuolta kenkiä ja laukkuja, mutta täytynee jatkossakin tsekata myös vaatepuoli, on meinaan sen verran ihanan pehmeetä materiaalia toi paita. Eikä oo pahan hintainenkaan, 8,43 dollaria:)

Mitä tykkäätte uutuuksista?

Mun päivittäinen syöminen on jatkunut nyt melkein kaks viikkoa samaan tapaan: rahkaa ja mansikoita, kanasalaattia ja munakasta. En oo ainakaan vielä kyllästynyt, mutta jotain uusia ruokia olisi kiva kokeilla. Olisko teillä vinkkejä hyvistä, vähähiilihydraattisista ruuista? Salaattiakinhan voi muunnella vaikka millä tapaa, olisko jotain hyviä salaattivinkkejä?

Ihanaa päivänjatkoo! ♥

19 kommenttia:

  1. Jauhelihalla, sipulilla ja tuorejuustolla täytetyt keltaiset paprikat on kyllä hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tein jossain vaiheessa tosi usein täytettyjä paprikoita (tosin punaisia sellaisia) niin, että laitoin jauhelihaa, aurajuustoo ja juustoraastetta:) vois testata ton tuorejuuston kaa! onko joku tietty tuorejuustomaku, mikä sopis hyvin?

      Poista
    2. Varmasti monet sopii, mutta mun lemppari on ihan perus ruohosipuli :)

      Poista
    3. Minä olen tehnyt täytettyjä tomaatteja samaan tyyliin ja minusta paras tuorejuusto maku tähän on Violan Afrikan paprika. Minun mielestä tuorejuuston pitää olla aika vahvan makuista täytetyissä tomaateissa, sillä tomaatti jotenkin imee makua.

      Poista
  2. salaatti, kurkku, tomaatti, kananmuna ja lämminsavulohi. Tillikermaviilikastikkeella. Mums!! :)
    Tai sit lohi pois ja tilalle jotain juustonpaloja ja viinirypäleitä ja suolakurkkua (niitä altaas lilluvia irtokurkkuja, ne on parhaita ;)), ja joku erilainen kastike. :)

    näistä ainaki ite tykkään! :)
    ps. sun blogi on paras!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi kuulostaapa hyvältä, rakastan lohta ja tillikermaviilikastiketta! kiitos sulle ihana!<3

      Poista
  3. voi että noi sun hiukset on ihanat!:-) mikä on sun oma mielipide tässä vaiheessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alan jo tottuu:) tosin nyt nää otsikset on kasvanu jo vähän liian pitkiks ja pitäis lyhentää, hiukan hirvittää jos leikkaanki vahingossa liikaa;D

      Poista
  4. Miten musta tuntuu et nykyään noissa valokuvausliikkeissä ei osata yhtään mitään! :D mikäs kamera sulla oikeen on? ootko kattonu sellasesta kun digitarvike.fi? siellä on mun mielestä kaikenmaailman jatkojohtojakin kaukosäätimiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on canon 1100d :) en oo kattonu tuolta, mut jos rajalasta ei nyt ens kerralla löydy mitään sopivaa niin pitää tsekata!

      Poista
  5. Super ihanat nuo otsahiukset, käy ihan tosi hyvin!!! Ehdottomasti, näytät heti paljon vanhemmalta ja viisaammalta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha toi oliki uus juttu, että viisaammaltakin;D kiitti!

      Poista
  6. Ite olen kans alkanut katsomaan mitä syön ja olenkin löytänyt muutaman tosi hyvän korvikken.
    Quinoa on hyvä korvike riisin tai coucousin sijastata, kuitu- ja proteiinipitoinen, siitä voi myös tehdä myös puuroa tai käyttää lisuukkeena salaatissa :) Ja kannattaa välillä kokeilla kalkkunaa kanan sijaan, se on enemmän lihan makuista ja tuo sopivaa vaihtelua.
    Sitten suosittelen ettimään netistä reseptejä, aika hyvin löytyy esim. pinterestistä, jota itsekkin käytän. Siellä on kansio liikunta ja terveys ja sieltä löytyy sekä liikunta kuin myös resepti vinkkejä. Niissä on vielä yleensä merkitty kaloritkin, mutta ainoa huonopuoli on se että ohjeet ovat englanniksi ja jenkkien painoissä ja lämpötiloissa. Mutta netistä löytyy sellainen sivu josta löytyy muunnin noihin. Vähän joutuu nähdä vaivaa ohjeitten kanssa, mutta ainakin meillä ruoka on sitten monipuolista :)
    Ainiin ja suosittelen käymään kaupassa n. 1 viikossa kauppalistan kanssa niin ei tule ostettua mitään turhaa ;)
    P.s Tää on eka kerta kun kommentoin sun blogiin vaikka olen jo kauan tät lukenut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun pitäs kyllä satsata tohon kerran viikossa kaupassa käymiseen - käyn nyt vähintään joka toinen päivä ja aina tuntuu olevan hirmu painavat kantamukset:D ei mitään turhaa oo kuitenkaa onneks tarttunu vielä mukaan. kiitos kommentista, kommentoi ihmeessä useemminki!:)

      Poista
  7. Ite oon hulluna raejuustoon :D Näytät hoikistuneen näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla raejuusto menee vaan sillon, jos siihen sekaan laittaa vähän pestoo:D hui en usko et oon kuitenkaan ihan näin nopeesti hoikistunu, varmaan vaan joulun aiheuttama turvotus vähän laskenu:) kiitos!

      Poista
  8. Oletko kuullut sellaisesta ruokavaliosta/dietistä kun paleo. Ite hurahdin siihen parikuukautta sitten ja ole olult tyytyväinen. Ensimmäisen 30päivän aikana paino ei niinkään pudonnut, mutta vaatekokoni pieneni yhdellä koolla. Olen vielä sellainen ihiminen jota ei vois vähempää kiinnostaa kalorien laskeminen tai mitä numeroita vaaka näyttää. Tärkeintä se miltä itsestä tuntuu. Vois olla hyvä sulle. :)

    VastaaPoista