20.1.2014

thank you for the music

Tällä hetkellä ootan malttamattomana lauantaita, kun saan Irinan ja Roopen tänne mun luokse. Kovasti oon neuvotellu, että Irina sais taas jäädä mun kanssa pariks viikoks. On se vaan niin erilaista, kun on koira seurana. Parin viikon yksin olemisen jälkeen on alkanu kaivata edes sitä karvaturria piristämään päiviä:) En oo vieläkään saanu itteeni käymään salilla, joten tulis edes lenkkeiltyä. Ruokavaliossa oon pysyny, mutta sinne salille lähteminen vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta. Siihen tulee kuitenkin toivottavasti muutos viimestään maaliskuussa, jollon saan Roopen tänne vähän pidemmäksikin aikaa. Alotan ite valmennuskurssin huippuvalmennuksen kautta huhtikuun alussa, ja sain Roopenkin suostuteltua valmennuskurssille. Sillä valmennuskurssi tosin alkaa jo maaliskuussa, ja kestää kuukauden pitempään ku mulla. Kerron sitten blogissa fiiliksiä valmennuskurssin aikana:)

Paita 6ks.com, jakku choeis, hame vero moda ja sormus glitter

Aloitin yhteistyön 6ks.com verkkokaupan kanssa, ja sain valita sieltä pari vaatetta itselleni. Oon viime aikoina lopettanu muutaman nettipuljun kanssa työskentelyn, mutta päätin antaa 6ks:lle mahdollisuuden - oli nimittäin sen verran kivan näkösiä vaatteita tarjolla. 6ks:llä on muuten vielä kuuden päivän ajan ilmainen toimitus, joten kannattaa tsekata jos sieltä löytyis jotain mieleistä:) Näitä yhteistyöpyyntöjä nettikauppojen kanssa tulee aina silloin tällöin, mutta ihan mitä tahansa sivustoa mä en kuitenkaan halua lähteä mainostamaan. Laatuhan ei tietenkään oo mikään paras missään näistä nettikaupoista, mutta näin nuorena ja köyhänä mä en siihen laatuun kyllä panostakaan. Mun mielestä enempi on parempi:) Muoti kuitenki muuttuu, enkä mä loputtomiin tule mitään vaatteita käyttämään.

Mulla on muuten alkanu nyt palaa hermot noitten otsisten kanssa. Sisätiloissa ollessa ne pysyy suht nätisti paikallaan, mutta heti ku astuu ulos niin helvetti on irti. Sitten vaan hirvee laittaminen uudestaan ja uudestaan. Sivuotsisten (tai sanoisinko panssarin) kanssa oli paljon helpompaa! Mut joo, ei pidä luovuttaa vielä tässä vaiheessa. Otsikset on kasvanu jo niin pitkiksi, että pitäisi vähän lyhentää niitä. Hiukan kyllä hirvittää tarttua saksiin, jos lopputuloksesta tuleekin liian lyhyt. Vai onko parempi, jos otsis on hieman ylikasvanut?

Mitä tykkäätte asusta?

30 kommenttia:

  1. Tosi kivannäkönen toi raitapaita! :) On kyllä totta että koiruleista on tosi paljon seuraa, mulla on vähä sama tilanne kun sulla että välillä joutuu oleen paljon erossa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onhan se paljon kivempaa nukkuakin, ku on ees se koira vieressä:) kiitos!

      Poista
  2. Mille valmennuskurssille oot menossa? Entäpä Roope? Saitteko valmennuskurssit ilmaiseksi blogin yhteistyön merkeissä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä meen viestintään ja roope kauppatieteisiin:) mä sain blogin kautta omani

      Poista
    2. Mikset kertonu tekstissä että sait valmennuksen ilmatteeksi?

      Poista
    3. oon maininnu siitä muistaakseni jo aiemmin, ja tää ei kuitenkaan ollu varsinainen postaus aiheesta. pahoittelut, muistan mainita ensi kerralla:)!

      Poista
    4. Okei asia selvä!:) ja oot jotenkin niin ihana ku jaksat aina vastata positiivisesti kaikille :-)

      Poista
  3. Kivannäkönen asu! Haha alko naurattaa toi et ku menee pihalle ja otsikset menee huonosti ni on helvetti irti :D

    VastaaPoista
  4. Mitä sä päivät teet jos ei oo töitä? Nyt sinne salille jos et kerta maksa itse siitä mitään, hyvin epäreilua lukkee tämmöstä et mahis on käydä ilmaseks mutta eeh.. Kyl mä ymmärrän et alku on vaikee,mut reippaasti vaa kohta tullee rutiiniks!:) tsemppiä! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikkee mahollista muuta, huomaan keksiväni tekosyitä salille menemiselle:D tiedän, oon huono ihminen. tänään meen salille, on jo salikassikin mukana!

      Poista
  5. Ehkäpä se salilla käynti ei oo oikee tapa sulle urheilla, jos et saa ittees siellä käymään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä todennäkösesti sais itteeni muuallekkaan. oon maailman laiskoin ihminen!

      Poista
    2. *laiskin

      Hyvä haluta journalistiks/toimittajaks......

      Poista
    3. ihan hirvee moka todellakin:)

      Poista
    4. siis argh! :DDD että mua ärsyttää saamattomat ihmiset!!!!

      sulla on mahdollisuus käydä ILMAISEKSI salilla! "mä oon laiska..." "ens sais itteeni muuallekkaa....", kuinka paljon haluat oikeasti laihtua jos et ole valmis edes tikkua ristiin pistämään? :D enkä sano että sinun pitää laihtua, itse olen sinua paljon paljon PALJON isompi ja minusta olet sopivan kokoinen mutta voi hyvä luoja, ota itseäs nainen niskasta kiinni jos jotain haluat. ei se paino tipu kotona kököttmällä ja valittamalla ja pepsi maxia juomalla ja niitä kavereita ei tule peukaloita pyörittelemällä, ei kukaan tule oven takaa hakemaan.

      Poista
    5. okei, oot ihana mut laihtua voi ilman liikuntaakin, liikunta toimii vaan lisänä ainaki mun osalta:) ja mitä tohon kaverijuttuun tulee, en ymmärrä miten toi nyt liittyy mihinkään? mulla on ihania kavereita, mutta mun menneisyyden takia oon vaan tosi huono tollasissa jutuissa. kokoajan kuitenkin menossa parempaan päin, ei mulla oo mitään tarvetta odottaa, että joku mua oven takaa tulis mihinkään hakemaan:)

      Poista
  6. Mihin kaupunkeihi meinasitte roopen kaa hakee kouluun?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vissiin helsinkiin ja jyväskylään:) tosin aika toivotonta varmaan päästä helsinkiin, mutta ainahan sitä saa yrittää!

      Poista
    2. Nii ja aina kannattaa yrittää! Ei siinä mitää häviä :) tsemppiä molemmille!

      Poista
  7. mikä sulla on nyt tää opiskelu tilanne täl hetkel? itellä aika pahasti viel hakusessa oma ala ni olis kiva kuulla millai sulla on selkiytyny ajatukset ja suunnitelmat et miten meet tästä eteenpäi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tajusin tossa lukion jälkeen, että haluan toimittajaksi. opiskelin alaa puol vuotta opistossa, ja nyt tosiaan koitan päästä yliopistoon opiskelee viestintää:) eli toimittajaksi tähtään

      Poista
  8. Nyt kannattaa panostaa siihen valmennuskurssiin, sillä Helsingin yliopistoon on v. 2013 päässyt viestintää opiskelemaan 3 % hakijoista, Jyväskylään journalistiikkaa opiskelemaan 1 %, yhteisöviestintää 4 % ja puheviestintää 4 %. Plan B:n voisi olla viisasta tehdä hyvissä ajoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti noin vaikeeta?? just ton takia oon aina ajatellu, että yliopisto ei oo mua varten:D mutta plan B on kyllä hahmottunu onneks jo aika hyvin!

      Poista
    2. kaikkiin oppiaineisiin on superalhaiset sisäänpääsyprosentit jos katsotaan hakijoiden suhteen, mut kun otetaan huomioon pääsykokeeseen oikeesti osallistuneet niin nousee se viestinnänkin sisäänpääsyprosentti helsingin yliopistossa 7 %:iin :-) ei se mahdotonta oo, riippuu miten paljon on valmis tekee töitä - kun on sisälle yliopistoon päässy niin kaikki helpottuu huomattavasti, muista se kun pänttäät!

      Poista
    3. Jyväskylän yliopiston viestinnän oppiaineisiin on kaikkiin todella vaikea päästä, koska tänne haluaa moni ja joka vuosi otetaan uusia opiskelijoita suhteellisen vähän, mutta täytyy sanoa että opetus täällä on myös sen arvoista!
      Aina voi myös kokeilla hakea pääaineopiskelijaksi johonkin muuhun oppiaineeseen, jossa on paremmat sisäänpääsymahikset, ja hakea sitten viestintätieteisiin sivuaineoikeutta -> niin minäkin pääsin yhteisöviestintää lukemaan, pääsykokeitten kautta ei olis ollu mitään mahdollisuuksia :D

      Poista
    4. Mut aina kannattaa ottaa se asenne, että: ''hei mähän voin olla siinä joukossa jotka pääsee sisään''! nimim. minunkin opiskelupaikkaan oli 5% mahdollisuus päästä sisään ja mähän pääsin! :)

      Poista
    5. toivotaan parasta ja pelätään pahinta! kiitos kommenteista:)

      Poista
  9. Tiesithän, että moni on päässyt toimittajahommiin myös opiskelemalla esim. suomen kieltä yliopistossa? Mahdollisuuksia on monia, jos yksi ovi ei aukenekaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää tutustua tohon vaihtoehtoon, kiitti vinkistä:)

      Poista