25.1.2014

the black jeans

En malttais millään pysyä aloillani, oon niin innoissani! Roope ja Irina on tälläkin hetkellä tulossa kohti Helsinkiä nimittäin:) Jippii! Ja mikä parasta, Irina jää tänne pariks viikoks mun kaveriks. Onki ollu ikävä sitä pientä! Joskus oli äitin kanssa puhetta siitä, että jos mun pitäis valita Irina tai Roope, niin kumman ottaisin. Oon ehkä kamala ihminen, ku sanon että valitsisin Irinan. Roope tietää tosta, eikä sitä edes haittaa:D Ollaan niin nuoria, että ei tässä vaiheessa sen toisen puoliskon pitäiskään mun mielestä välttämättä olla se kaikkein tärkein. Ja onneks sellasta tilannetta tuskin kuitenkaan tulis, jossa joutuisin valitsemaan jomman kumman. Mutta joo, vaikken pysy aloillani, niin tulin nyt kuitenkin postaamaan asukuvia. Postaan seuraavan kerran sitten vasta tiistaina, joten ei pidä pitää liian pitkää postaustaukoa:) Kirjoitan muuten tätä postausta nyt tällä toisella koneella - kyllä helpottaa ku ei tarvii käyttää enää copy+paste menetelmää! Muuten oon kyllä ihan hukassa tän kanssa, koska tää on paljon isompi ja tosiaan tässä ei oo tallella mitään mun juttuja. Just tappelin mun flickrin käyttäjän salasanan kanssa, ja lisää salasanatappeluita on varmasti vielä edessä. Mutta kyllä tää tästä lähtee rullaamaan! Hyvällä tuurilla saan oman läppärini (toivottavasti korjattuna) takaisin vasta sillon kahden viikon päästä.


Tadaa, ihme on tapahtunut! Mun päällä oli housut ja vieläpä farkut. Ihmeiden aika ei ole ohi:) Oon vältelly farkkuja jo monta vuotta, koska niitten yhdisteleminen vaan on niin vaikeeta. Eniten mua häiritsee kuitenkin se, että ne on niin ahdistavat päällä ja kutittaa. Mutta tästä tää lähtee, pikkuhiljaa. Aloitin turvallisesti mustilla farkuilla, korkeevyötäröisillä sellaisilla. Ei musta ihan farkkutyttöä vielä saa, mutta ehkä vielä joskus käytän farkkuja useemminkin.

Mikä teidän tuomio on: sopiiko mulle farkut vai onko parempi pysytellä jatkossakin hameissa?

46 kommenttia:

  1. öö tälleen vast sun blogiin tutustuneena niin keitä on irina ja roope? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo saattaa vähän mennä ohi mun jutut, jos ei tiedä:) roope on mun poikaystävä ja irina mun koira, joka asustaa iisalmessa mun vanhempien kanssa

      Poista
  2. Farkut sopii hyvin! Miten musta tuntuu, että näytät nykyään hoikemmalta kuin vähän aikaa sitten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olla, oonhan mä tässä jo kolme viikkoa kohta laihduttanut:) kiitos!

      Poista
  3. Ihan kauheen rumasti sanottu että otat rakin mielummin kuin pitkäaikaisen poikakaveris?? En koskaan pystyis sanomaan noin omasta avokista. Ollaan alotettu 16v seurustelee, ja edelleen ollaan näin 21v yhdessä. Itse en ainakaan seurustele semmosella ''ihan-sama-onhan-tää-ehkä-kaks-viikkoo-kivaa'' tyylillä, vaan että tosissaan haluan olla ihmisen kanssa ja mahdollisesti lopun elämää. Onpa teillä varmaan hirmu hyvä suhde kun rakki menee poikakaverin edelle.. huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rakki?????? oikeesti tosi ikävästi sanottu, et ehkä ite oo koiraihminen varsinkin ku käytät tollasta sanaa. me kyllä seurustellaan ihan tosissaan, ei mistään sellasesta ole kyse. irina vaan on mulle maailman tärkeintä, ja tietysti roope kanssa:)

      Poista
    2. Samaa mieltä anonyymin kanssa, ihan hiton törkeesti sanottu. Olisit vaikka valehdellut ennemmin, ei se Irinas sitä tajuais, toisin kuin Roope...

      Poista
    3. Senja et oo ainut! Kyllä mulla tulee ensin ikävä mun koiraa ja vasta sen jälkeen poikaystävää ja vaikka kihloissa ollaan ja naimisiin menossa niin kyllä se on ihan tuon miehenkin mielestä ok ja ei se tarkota sitä että se koira muuten välttämättä menis edelle tai olisin kamala tyttöystävä.. Anonyymit yrittää taas saaha sulle vaan pahan mielen:( Ollaan vaikka sitten yhdessä paskoja muijia jos koira valittas jos pitäis päättää!;D Ps. mun koira on ihan Irinan näkönen, musta turkkinen vaan ja poika:)

      Poista
    4. me itseasiassa vitsaillaan tästä asiasta roopen kanssa, ei se vois ikinä loukkaantua tollasesta:) eikä nää kommentit vaikuta muhun mitenkään, ihan kiva jos herättää keskustelua mut mä vaan oon tällanen, koira ennen miestä:)

      Poista
  4. Mistä oot ostanu noi farkut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cubuksesta:) samantapasia oli myös carlingsissa ja bikbokissa, mutta noi oli halvimmat;D

      Poista
  5. Toki parisuhteita yms on erilaisia mut mun on jotenkin vaikee kuvitella että oisin seurustellu kuus vuotta miehen kanssa ja siitä ei olis siinä ajassa tullu edelleenkään niin tärkee et ottaisin koiran mielummin, haha:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai on tullu tärkee, mutta samaten neljässä vuodessa irinasta on tullu se tärkein:) ihmisten kanssa on riitoja ja muuta tällasta kaiken hyvän lisäks, mutta koira on aina se, joka saa hyvälle tuulelle oli mikä oli. vaikee selittää:D

      Poista
  6. Jos mun mies sanois et joko koirat lähtee tai hän lähtee, niin pakkaisin jätkän kamat valmiiks ja osottaisin ovee. En ikinä vois luopuu koirista, nehän on kuin omia lapsia! Mut vaan koiraihmiset ymmärtää tän, ja varmaan itekkin oon joskus aatellu et ei koira voi mennä suhteen edelle. Mut omat koirat on kuin lapsia, ei niitäkään laiteta eteenpäin jos miestä ei miellytä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just tollasta tilannetta hain takaa! että poikaystävä vaikka sanois et joko se tai koira lähtee:D tietty koira jäis

      Poista
    2. Itsellä ei koiria ole, mutta muita lemmikeitä kyllä ja ymmärrän ihan täysin.

      Poista
  7. Itse ymmärrän koiraihmisenä ja seurustelevana tuon ajattelutapasi! Omasta mielestäni ihmisillä on nykyään ihan liiankin kiire muuttaa yhteen oman kumppaninsa kanssa. Eiköhän sitä aikaa ole asua vaikka koko loppuelämä sen toisen kanssa sitten myöhemmin, joten miksi kiirehtiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi vaikee ymmärtää jos ei ite oo koiraihminen tai omista ees koiraa:)

      Poista
    2. No mä olen koiraihminen ja paljon olenkin, ja löytyy omia rakkaita eläimiä myös. Mutta silti en tajua. Tai ainakaan sitä, että pitää vielä sanoa tuo ääneen

      Poista
    3. ei tässä oo mitään vakavaa:D se just roopessa on ihanaa et se tietää sanomattakin että irina on mulle tärkeintä maailmassa

      Poista
  8. Vau!! Tosi upealta, hoikalta ja kauniilta näytät, housutha sopii sulle tosi hyvin! Ihan sädehdit kauneutta! :3

    VastaaPoista
  9. Näytät tosi hyvältä noissa housuissa! Ihan turhaan huolehdit olevasi liian lihava, oot just sopivan muodokas ;)

    VastaaPoista
  10. Mullakin särähti korvaan toi "Ollaan niin nuoria, että ei tässä vaiheessa sen toisen puoliskon pitäiskään mun mielestä välttämättä olla se kaikkein tärkein." Mun mielestä, jos ajattelee valitsevansa koiran ennen poikaystäväänsä, ei se poikaystävä oo sillon kovin tärkeä ihminen elämässä. Ja onhan se vähän tyhmää seurustella ilman sellasta ihanaa, palavaa rakkautta. Oma rakkaani on elämäni mies, paras ystäväni, jota en vaihtais mihinkään. Kun tätä tunnetta vertaa edelliseen, ensirakkauteeni, niin ymmärsin, ettei rakkaus olekaan vaikeaa ja riitaisaa, rakkaus on voimavara ja onnenlähde. Toivon, että löydät sinäkin sen vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä löytäny jo:) mut mun tapauksessa koira tulee aina olemaan ykkönen, oli sitten millanen unelmien prinssi tahansa kyseessä

      Poista
    2. Blaah huku rakkautees. Koiria otetaan pitkän harkinnan tuloksena ja niistä on huolehdittava ja sitouduttava. Erittäin vastuutonta ois ottaa koira ja sit laittaa se menemään koska miestä ei miellytä. Myös koira on voimavara ja rakkaus, ei aina tarvii sitä miestä vierelleen. Oon täysin Senja sun puolellas tässä asiassa, karvakamut tulee ensin no matter what!

      Poista
  11. Hei jee sulla on housut!:D Mä oon jotenkin aina vihannut salaa farkkujen pitämistä, koska tuntuu etten koskaan löydä tarpeeksi mukavia ja ne painaa joka paikasta :D Kun oon vielä niin lyhyt, niin on vaikea löytää farkkuja joiden lahkeet eivät ole liian pitkät ja joiden vyötärö on sopivan kokoinen. Onneks nykyään on kuitenkin tehty tosi paljon stretch housuja :) Ja mitä tulee tohon poikaystävä juttuun, niin oon ihan samaa mieltä, että kun ollaan vielä nuoria niin poikaystävän ei kuulu olla se maailman tärkein asia jota ilman ei voi elää. On inhottavaa jos jompikumpi liimaantuu toiseen kiinni niin että toista alkaa ahdistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin totta, sekä toi farkku että poikaystävä juttu!:)

      Poista
  12. Joo kyllä särähti korvaan toi koira ennen poikaystävää.. oon itsekin koiraihmisiä ja parisuhteessa mutta kyllä mieheni on mulle kaikkein tärkein enkä voisi ikinä valita koiraa hänen sijastaan. Enkä kyllä oikein ymmärrä miten suhde voi toimia jos se toinen osapuoli ei ole parasta sun elämässä,eikö se sitten ole vaan sellasta huvikseen hengailua ilman isompaa merkitystä jonka rakkaus antaa. Noh kukin tyylillään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo mitään huvikseen hengailua:) tää on vaan tällanen asia, joka tuntuu jakavan mielipiteitä

      Poista
  13. Toi otsis sopii sulle kyl ihan super hyvin ja näytät upealta nois farkuis! :)

    VastaaPoista
  14. ehdottomasti enemmän farkkuja käyttämään hameiden sijaan, näyttää tosi hyvältä ja aikuisemmalta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon enemmän hameihminen mut voihan niitä välillä käyttää:) kiitos!

      Poista
  15. Sopii tosi hyvin! Ja farkut, etenkin mustat, sopii kaiken kans :) Mitkä housut noi muuten on? Ja ihana kans toi edellisen postauksen haalari, me wants :)

    http://storyofmylife-pepa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  16. Farkut käy sulle kyllä tosi hyvin! Käytä ihmeessä useemmin:)

    VastaaPoista
  17. oon aina kuvitellu sut paljon pulleemmaks! :D säähän oot suorastaan hoikka! varsinki tosta vyötäröseudulta näyttää niin. ehkä se on sit just nuo farkut mikä saa sen aikaan :D ja sehä on vaan hyvä asia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun vyötärö on aina ollu ohut, läski tuppaa sen sijaan kertymään jalkoihin ja käsiin:) käytän vielä aina löysiä yläosia, nii vyötärö ei koskaan pääse esiin mut jalat näkyy aina:D ne on mun ongelma!

      Poista
  18. Korosta ehdottomasti sun siroa vyötäröä useamminkin! :) Farkut passaa sulle tosi hyvin!:)

    VastaaPoista
  19. V A U!! Mikä mimmi! Visalisin, jos osaisin! Ala ihmeessä pitää enemmän farkkuja, upee oot :O! Ei sun hameissakaan mitään vikaa ole :D.. Mut noi on ihan VAU!

    Ja PS. Mäkin ymmärsin ton koirajutun, tyypit ottaa taas liian tosissaan nää jutut :D!

    VastaaPoista
  20. Oot tosi ihanan mallinen!

    VastaaPoista