7.1.2014

you know how I feel

Selvisin eilen just ja just puuduttavan pitkästä bussimatkasta ja kotona ollaan! Olin Iisalmessa vissiin lähemmäs kuukauden, joten oli ihan kiva tulla tänne vaihteeks. Vaikka läheiset on iisalmessa, koti on silti koti. Hiukan mua kyllä jännitti, että onko mua oottamassa olleet paketit pysyneet vielä postissa. Mulla oli posti käännettynä ennen joulua Iisalmeen, mutta silti yksi paketti oli tullu tänne. Viimenen säilytyspäivä oli 3.1, joten paniikki meinas jos iskee. Onneks kuitenkin soitin eilen postiin, sillä se paketti olis muuten lähteny tänään takasin. Tänään mulla on ollu ihan liikaa ravaamista ympäriinsä, eikä päivän alkua helpottanu yhtään naapurissa oleva remontti. Vielä pitäis siivota ja tehdä koneella juttuja - good to be home.

Sunnuntaina meillä oli kotona mun veljen kihlajaiset. Mun sisko meni naimisiin viime kesänä, ja nyt on veljen vuoro. Onneks oon niin paljon nuorempi, että kukaan ei (toivottavasti) vielä odota multa häitä ihan lähivuosina:D Käväsin kesken juhlien otattamassa Roopella asukuvat, nyt ku se oli vielä mahdollista. Hiukan kyllä kauhistuttaa ottaa täällä kaukolaukasimella kuvia, koska siinä laukaisimessa on niin lyhyt johto, että kuvaaminen 50mm objektiivilla saattaa olla melko haastavaa. Onko kellään teistä tietoa, että löytyiskö esimerkiks ebaysta vähän pitemmällä johdolla varustettuja kaukolaukaisimia?


Päällä mulla oli siskolta joululahjaks saatu mekko Saksasta. Ei ehkä ihan mun tyypillistä tyyliä, mutta yhdistelemällä sain siitä mieleisen. Oon huomannu käyttäväni tota valkoista tekonahkaliiviä ihan liikaa, mutta oikeesti toi on vaan niin kätevä. Nyt hakusessa oliskin tollanen samanlainen mustana, sekä tollanen pitemmän mallinen farkkuliivi. Onko kellään näköhavaintoja kummastakaan?

Nyt mä tosiaan suuntaan imurin varteen. Voi ku siivoominen oliskin niin helppoa, että vois vaan suoraan alkaa imuroimaan. Mulla on vähän paha tapa levitellä kaiken maailman tavaroita ympäriinsä, ja niitten järjesteleminen paikalleen vie huomattavan paljon enemmän aikaa kun muu siivoominen:D

Mitä tykkäätte asusta?

19 kommenttia:

  1. bikbokissa oli ainakin alessa vähä aikaa sitten musta nahkaliivi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä käydä tsekkaa, kiitti vinkistä!:)

      Poista
  2. Nuo sun otsahiukset on todella upeat ja saa sun kasvot näyttämään sirommilta! :) <3

    VastaaPoista
  3. Ebaysta löytyy ihan sellainen kaukosäädin, joka toimii patterilla :) En nyt muista kuinka pitkä se kantoetäisyys on, mutta varmasti pidempi kuin piuhallisessa! ja maksaa sen pari dollaria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tilasin sellasen ihan alunperin, mut se ei toiminu ton mun kameran kanssa:/ eli pitää olla johdollinen

      Poista
  4. Voi noi hiukset on kyllä niin hyvät! Ja virkistävää nähä myös vähä erilaisia vaatteita sun päällä, toi mekkoki on tosi kiva :)

    VastaaPoista
  5. Onko toi vyö kiinni mekossa vai irrallinen? Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. irrallinen, h&m:ltä vähän aikaa sitten ostettu eli varmaan on vielä myynnissä noita:) kiitos!

      Poista
    2. Okei no hyvä! :) Tosi onnistunut asu muuten ja hiukset on tosi kivat :>

      Poista
  6. Oikein kiva asu! Se on kyl justiinsa sun tyylinen. :>

    VastaaPoista
  7. voi että miten sun kasvot muuttui kertaheitolla jotenkin sirommaksi! hiukset tekee ihmeitä :-)

    mulla on myös ollut pidennykset nyt varmaan lähemmäs viis vuotta, ja kaikki painostaa mua leikkaamaan polkkatukan. Tiiän että se sopisi mulle, mutta kun on niin pitkään ollut ruskea pitkä tukka niin vähän pelottaa tommonen muutos :/ vaihtelu virkistää mutta tykkään ite niin paljon myös tästä pitkästä.. Kumpa olisinkin yhtä rohkee kun sä :-D mä kun oon tätä nyt jahkaillut lähemmäs vuoden hah

    VastaaPoista
  8. asusta en oikeen tykkää mut toi tukka näyttää tosi hyvältä noin! ja totta, saa sun kasvot näyttämään sirommilta :)

    VastaaPoista
  9. mikä mikä kaukolaukasimen johto?? :D osta sellanen, missä on kaukosäädin. Niitä saa ainakin verkkokauppa.com:ista.

    VastaaPoista
  10. Kyllä tuohonkin langattoman saa. Kannattaa käydä verkkokaupassa tai rajalassa henkilökohtaisesti, koska liittimien, johtojen tms. kirjo on suuri.

    VastaaPoista
  11. Mä en ainakaan viitsisi kesken työpäivän omaa taukoa käyttää kuvien ottamiseen tyttöystävälle:D

    VastaaPoista