23.1.2014

you're out of your mind

Eilen oli mun postauspäivä (suunnittelen aina vähän etukäteen millon postaan), mutta jostain syystä mun läppäri päätti tehdä tepposet, ja kaikki näppäimet ei toimi. Jotkut noista yläosan numeroista toimii, mutta nelonen ei toimi ees sivunumeroissa, p ei toimi, huutomerkki ei toimi jne. Hankalinta on kuitenkin se, että edes tekstin pyyhkimisnappi ei toimi. Ihanaa! Voitte vaan kuvitella, että miten hankalaa kirjoittaminen on tällä hetkellä. Mutta copy+pastella mennään! Mulla ei oo mitään hajua, että mikä tätä konetta vaivaa. Muitakin ongelmia on ollu, viimesimpänä ennen tätä sattu sellanen juttu, että mun koneen akku meni jostain syystä paskaks ja nyt voin käyttää tätä vaan niin, että johto on kokoajan koneessa kiinni ja kone sammuu, jos sen ottaa pois. Sitten on ollu kans sellasia juttuja, että näyttö on pimeenä käynnistäessä ja menee päälle vasta sisäänkirjautuessa. Tolle näppäinongelmalle en voi tähän hätään ees ite ettiä ratkastua, vaan kone lähtee ens viikolla Iisalmeen veljen katottavaks (en kuulemma ite saa koskee tähän ku laitan todennäkösesti koneen vaan enemmän sekasin). Onneks mulla on kuitenkin Roopen läppäri täällä, niin voin ottaa sen käyttööni (mun koneella ei pysty pelaamaan simssiä, joten sitä varten mulla on Roopen läppäri. Tiiän, oon nolo ja nolife:D). Kuvat mulla on kuitenkin tällä omalla läppärillä, mutta uudet tästä eteenpäin saan tietysti sille toiselle koneelle siirrettyä. Ärsyttää vaan rueta asentamaan kaikki kuvanmuokkausohjelmat jne. En varmaan ees muista mun salasanoja joka paikkaan, koska oon aina laittanu ne niin, että kone muistaa ne. Tällasta siis tällä kertaa! Jospa toi näppäinongelma olis kuitenkin korjattavissa, sillä ei mulla oo varaa uuteen läppäriin. Joulua odotellessa...

 Haalari forever21, kaulakoru ja sormus oasap.com

Mun forever21:n tilauksesta kuoriutui jo esittelemieni juttujen lisäksi tollanen tekonahkahaalari. En oikein osannu päättää, että rakastanko vai vihaanko mä tota, mutta päätin sit kuitenkin tilata sen. Toi on ihan jees, mutta ton yhdisteleminen on melko hankalaa. Mulla itseasiassa oli toi päällä maanantaina ja sain sillon ihan kunnon kuvat toi päällä, mutta näytin niissä niin lihavalta, että päätin ottaa kotona uudet kuvat. Löysä yläosa ei ehkä sopinu parhaiten ton kanssa, varsinkin kun on suht pulleet jalat... Mulla ei oo varsinaisesti mahan kanssa mitään ongelmaa, mutta sen sijaan läski kertyy jalkoihin ja käsiin. Päärynä mikä päärynä (tässä vaiheessa mun piti kirjottaa googleen iso p jotta sain ton alkukirjaimen:D). Mutta asiasta kolmanteen, oon viime aikoina oasapin tilauksia tehdessäni ruennu hamuamaan sieltä koruja. Oon tosi nirso korujen(kin) suhteen, mutta siellä on näkyny viime aikoina paljon mun silmää miellyttäviä koruja. Suosittelen tsekkaamaan! Tässä asussa sieltä on tosiaan toi kaulakoru ja sormus. Oikeestaan kaikki mun korut on hopeisia, mutta koska monista vaatteista ja laukuista löytyy kultasia yksityiskohtia, oon nyt ruennu hamstraamaan niihin mätsääviä koruja.

Mikä teidän tuomio on mun haalarille - hot or not? 

Huhhuh mikä homma tässä kirjottamisessa, ihme että sain näinkin paljon tekstiä aikaan ongelmista huolimatta!

28 kommenttia:

  1. haha sims on paras!:D ja kiva haalari tuo musta on:)

    VastaaPoista
  2. Ööäää eikös sulla oo se ipad? Miks et sillä kirjottele? :) toi haalari on upee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mut se on iisalmessa ku mulla ei oo nettiä siihen:) kiitos!

      Poista
    2. Jaa puhelimen netti siihen!

      Poista
    3. Eiks siihen voi käyttää samaa nettiä mitä käytät läppäriinkin?

      Poista
    4. Etkö saa siihen puhelimesta wifiä? :o

      Poista
    5. mulla on läppäriä varten mokkula:) puhelimen kautta tietty onnistuis, mut ois se postaaminen silti aika haastavaa ipadilla

      Poista
  3. Eikä voin niin kuvitella miten hankalaa on varmaa ollu kirjottaa! :DD Sulle sopii ihan tosi hyvin toi otsis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kieltämättä tosi haastavaa:D kiitos!♥

      Poista
  4. Kivaltahan toi haalari näyttää! :)

    VastaaPoista
  5. en voi sanoo muutako et sun blogi on paras, oot niin ihanan rehellinen!! :) :D ♥

    VastaaPoista
  6. tosi kiva toi hiusten väri!:)

    VastaaPoista
  7. Ihana toi haalari! :) minkä kokoisia vaatteita tilaat forever21:lta? oon niin monta kertaa meinannu tilata mutta koot ovat mietityttäneet..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä on aina size chart- painike kokovalikon vieressä, siitä kun painaa niin voit katsoa että mitä eu:n kokoa niiden us-koot vastaa

      Poista
    2. siinäpä se vastaus tulikin:) vai tarkotitko ihan ylipäätään että missä koossa mä tilaan?

      Poista
    3. Joo oon nähnyt sen taulukon mut lähinnä tarkoitin että "pitävätkö koot paikkansa" jos vaikka H&M:ään vertaa.. :)

      Poista
    4. kyllä mun mielestä vastaa aika hyvin:)

      Poista
  8. ää mul kans samoja ongelmii läppärin kans :D a-kirjain ei toimi eikä ykkönen yms ja kone pysyy päällä vaan kun johto on kiinni.... tähän on jo yllättävän hyvin tottunu et a kirjaimen joutuu aina kopioimaan :D mut kauniina olet ja tosi kiva toi haalari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui mä en kyllä pystyis tottumaan, ehkä jos vaan yks kirjain ois rikki nii sitten:D kiitos!

      Poista
  9. Voi kun edes yks lause ois jossain postauksessa positiivinen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm en kyllä nyt ihan ymmärtäny sun pointtia, tää nyt oli tällanen vähän negatiivisempi postaus ja ymmärtäähän sen, ku on ongelmia kirjottamisen kanssa. en mä omasta mielestäni kuitenkaan joka postauksessa oo pelkästään negatiivinen:) mut jos ei oo mitään positiivista sanottavaa, niin en mä rupee väkisin sellasta vääntämään. pääasia on kirjottaa omana ittenään - oli se sitten negatiivista tai positiivista asiaa:)

      Poista
  10. tosi kiva toi haalari ja tukka fresh! koko olemus heti erilainen :)

    VastaaPoista