1.2.2014

campari design calendar

Mä en oo tänä vuonna saanu itteeni menemään vielä yhteenkään blogin kautta kutsun saamaani tilaisuuteen. Mun laskujen mukaan oon missannu tänä vuonna jo neljä tilaisuutta, jotka kyllä kaikki kuulosti ihan kivalta. En tiiä mikä megalaiskuus muhun on oikeesti iskeny, ku en vaan jaksa lähtee mihinkään. Okei monesti oon ennenkin jättänyt sellaisia tilaisuuksia väliin, mitkä järjestetään heti aamusta. Mä vihaan aikaisin heräämistä, enkä todellakaan nouse ylös ellei oo ihan pakko. Mun pitäis tosiaan ottaa itteeni niskasta kiinni! Ei tietenkään oo pakko mennä sellaisiin tilaisuuksiin, jotka ei kiinnosta niin kamalasti. Mutta tästä lähtien kyllä aion raahautua niihin, mitkä mua houkuttaa:) Niin tein torstaina, kun suuntasin Mildh Pressille tutustumaan tämän vuotiseen Camparin design kalenteriin. Campari on tehnyt kyseisiä kalentereita nyt 15 vuotta, ja kalentereita valmistetaan joka vuosi vain 9999 kappaletta. Kalenteria ei voi saada kuka tahansa, ja esimerkiksi Suomeen kalentereita tuodaan alle sata vuodessa. Kalenteria jaetaan valituille henkilöille vain muutaman kuukauden ajan. Teema kalenterissa vaihtuu tietysti joka vuosi, ja tällä kertaa teemana oli maailmankuulut festivaalit. Esimerkiksi tammikuun kuva kuvastaa kiinalaista uutta vuotta. Kuvia tähdittää Uma Thurman, ja jokaisessa kuvassa on tietysti panostettu näyttelijän asukokonaisuuteen. Kuvista löytyy esimerkiksi Versacen, Vivienne Westwoodin ja Stella McCartneyn luomuksia. Mä sain mukaan oman kalenterin, joka pääsikin heti seinälle roikkumaan:)

Noiden taulujen kuvaaminen oli hieman haastavaa, kuten varmaan kuvista huomaakin:D

 Tilaisuudessa oli tarjolla Camparin drinkkejä ja italialaista ruokaa. Mä maltoin pysytellä salaatissa ja salamissa. Itsekuri sen kun kehittyy!

Paita zlz.com (saatu) (toi sivu on ilmeisesti lopettanu?:D), housut missguided, kaulakoru oasap (saatu)

Asua en jaksanut (kerrankin) sen kummemmin miettiä, joten ihan simppelillä linjalla mentiin. Oon tykästyny kovasti tuon paidan väriin, mitä mieltä te ootte?

10 kommenttia:

  1. Toi lila väri käy sulle tosi hyvin !

    VastaaPoista
  2. Vau, mielettömän hyvännäkönen asu ja sä! Tosi kivat nuo nahkahousut ja huomaa kyllä nyt ku sulla on normaalii tiukemmat vaatteet että oot kiinteytyny :) Vaikka näytät hyvältä nyt jo niin paljon tsemppiä silti painonpudotusprosessiin!!

    - Jansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noita housuja tosin ei voi sanoo tiukiks, ne tippu jo ennestään ja nyt vielä enemmän:D kokoajan saa olla nostamassa... kiitos!:)

      Poista
  3. Täytyy sanoa, että sun hiukset on kyllä tosi kivan väriset! :)

    VastaaPoista
  4. Nyt on kyllä pakko sanoa, että nää on parhaimmat kuvat susta mitä oon sun blogissa nähnyt, siis susta! Tosi nätti sun hiusten väri (en olis uskonut et kaiken sen kriiseilyn jälkeen vielä näyttää noin hyvältä :D) ja näyttää niin kiiltäviltä ja hyvä kuntosilta! :) oot kyllä tosi kaunis ja selvästi hoikostunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi tosi paljon, ihanaa kuulla!:)

      Poista
  5. Ihana asu ja hiukset,oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista