9.2.2014

I know that we are upside down

Pahoittelut pienestä hiljaiselosta! Mun vanhemmat oli pikavisiitillä täällä, joten keskityin vähän muihin juttuihin kun postaamiseen. Tänään ne sitten lähti ja vei Irinan (täytyy nyt vielä selventää niille, jotka ei tiedä: Irina on mun koira, joka asuu mun vanhempien luona Iisalmessa), joka kerkesikin viettää täällä jo kaks viikkoo. Itkuhan siinä pääsi, koska kerkesin kuitenkin taas niin hyvin tottua siihen, että se nukku mun kainalossa. Mulla oli vähän suunnitelmissa lähtee samalla kyydillä käymään Iisalmessa, mutta sitten ilmaantuki ohjelmaa tässä päässä, enkä päässy vielä lähtemään. Alkaa olla aika lailla ennätys, että en oo yli kuukauteen ollu Iisalmessa. Nyt ku en oo opiskelija, niin mun on paljon hankalampaa käydä siellä. Junalla kulkeminen on kallista, ja onnibus kulkee vaan viikonloppusin. Joskus tässä lähiaikoina sinne on kuitenki päästävä, koska alkaahan tässä olla ikävä jo Roopeekin:)

Otatin äitillä asukuvat, kun käytiin vierailemassa mun isotädin luona Espoossa. Samaisessa asunnossa, jossa mä vietin pari ensimmäistä kuukautta koulun Helsingissä aloitettuani. Kieltämättä tuli muistot mieleen, mutta lähinnä siinä mielessä, että mulla onneks on jo oma kämppä:) Kauheeta edes muistella niitä aikoja, ku päivät oli täynnä pelkkää asuntonäytöissä kierelyä.

Hame ja laukku mart of china (saatu), takki ja paita h&m

Laihduttamista on nyt tasan kuukausi takana, enkä oo vieläkään päässy pahemmin lipsumaan ruokavalion suhteen. Aina välillä tulee kommentteja, että enhän mä oo ees laihtunu. Just sen takia en meinannu aluks kertoo, että laihdutan, koska sitten tunnun olevan enemmän tarkkailun alla mun painon suhteen. En tietenkään ite osaa nähdä sitä muutosta, mutta oon kyllä myös kuullu, että olisin laihtunut. Se mua kuitenki ihmetyttää, että miten kukaan blogin välityksellä mua tarkkaileva voi mitään eroa huomata. Jostain syystä mulla lähtee läski helpommin kaikkialta muualta, paitsi jaloista. Ja kuten ootte varmaan huomannu, niin mulla on aina löysät vaatteet, joista näkee vaan jalat. Mä toivon oikeesti tosi useesti, että olisin mielummin omenalihava. Eli laihat kädet ja jalat, mutta iso maha (jos siis pääsisin lihomaan). Toisaalta oon tyytyväinen mun kropan malliin, mutta just toi ärsyttää, että se läski sitten kertyy sinne jalkoihin. Se kyllä lohduttaa, että oon kuullu monien miespuolisten henkilöiden sanovan, että parempi silleen, että naisella on laiha maha vaikka siellä jaloissa sitten oliskin vähän ylimäärästä. Voisin tietysti koittaa pukeutua enemmän vyötäröä ja mahaa korostaen, mutta se taas menis mulle liian hankalaks. Että tällasta tällä kertaa:D Onneks tähän laihduttamiseen pitäis nyt tulla vauhtia, kun sain kuntopyörän tänne. Hiukan tilaa vievä yksiössä, mutta tosi kätevä! Siinä kaikki tältä erää, nyt mä lähden pyörittelemään lihapullia (jauhottomia sellaisia)!

Mitä tykkäätte asusta?

27 kommenttia:

  1. Ihana asu ja huomaa kyllä, että olet laihtunut!:) jos Irina on siis sun koira, niin miksei se asu sun luona koko aikaa, vaan käy vain vierailuilla?

    -minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on siis mun vanhempien koira, hankittiin se ku asuin vielä kotona:) sanon sitä tietysti myös omaks koirakseni. en saa sitä pysyvästi itelleni, koska mun vanhemmat tykkää siitä ihan yhtä paljon ku minäki:)

      Poista
  2. Ootko harkinnu keskijakausta? :) Näyttäis huomattavasti järkevämmältä ton otsiksen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyh, mun mielestä näyttää hyvältä noinkin :)

      Poista
    2. oon leikannu noi otsikset ton jakauksen mukaan, joten ois aika vaikeeta mennä muuttelee:)

      Poista
  3. tuli mieleen että kui useat sukkikset sulla on oikee menny vaikka jo tän vuode puolella? :DD ku sä aina käytät niitä! ja voisitko suositella jotain kestäviä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo menny ku vissiin kahet:D käytän aina norlynin sellasia about 7-10e sukkahousuja, maksaa vähän enemmän mut kestää kyllä hyvin:)

      Poista
  4. Et varmasti olisi mielummin omenavartaloinen.. Vaikka en itse ole tällä hetkellä kovin pahassa kunnossa niin silloin kun olin niin laihduttaminen juuri mahasta/selästä oli huomattavasti vaikeampaa kuin esim. Jaloista :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Ja vaikka mä oon ollu joskus tosi laiha, niin että kaikki on ihan huomatelleet, niin mulla on aina ja ikuisesti pömppis. Se ei vaan lähde vaikka miten laihduttais. Että oo vaan tyytyväinen sun litteään mahaan! :)

      Poista
    2. mut mahan saa niin paljon helpommin piiloon ku jalat!:D

      Poista
    3. Littee maha ei tuu pelkällä laihuttamisella, vaan siihen tarvitaan hirveesti keskivartalotreeniä ja lihaksia, sekä syviä että päällimmäisiä :)

      Poista
    4. + ihan aerobista liikuntaakin jotta se rasva palaa, pelkkä vatstreeni ei tuo litteetä vatsaa.. ellei oo todella laiha jo valkmiiks!

      Poista
  5. niin mitä sä siis teet tällä hetkellä ku et oo opiskelemassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koitan ettii töitä ja luen pääsykokeisiin:) vähän tällanen paska vaihe meneillään

      Poista
  6. mietin samaa,mitä siis teet helsingissä ja miten sun päivät kuluu jos et opiskele etkä oo töissä?:) ja vaikka ei muilke kuulu niin eikö helsingissä vuokrat oo tosi kovia niin miten sulla on varaa siellä asustella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuossa ylhäällä oliki jo vastaus:) en haluu sen tarkemmin raha-asioista puhua, ehkä sitten joskus kun tää vaihe on selätetty

      Poista
  7. voisitko tehä jonkun postauksen, missä kertoisit miten laihdutat (syöt ja liikut) yms? tai ees vähän et millanen ruokavalio sulla on ollu:) mulla on sama vartalotyyppi ja yritän kans laihduttaa niin vois olla vinkiks...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä sen kummemmin oo laihduttanu ku vältelly pahimpia hiilareita:) syön esimerkiks rahkaa ja salaattia. pelkästään ruokavaliollakin voi laihtua, mutta liikunta tietysti edistää sitä. siks mulla on nyt kuntopyörä:D tarkotuksena ois polkee sillä joka päivä vähintään 20 minuuttia

      Poista
  8. Tuo on totta ettei lukijat voi kuvien perusteella sanoa ootko laihtunut vai et (meinaan et livenä eron huomaa). mut sun tyyli on sellanen et se saa sut näyttään isolta tai ei kaikki asut mut esim tää kuvissa oleva. sulla on ollur tiukkoja toppeja joista näkee et sun keskikroppa on iha ok kunnossa, ei oo pömpistä yms. mut sit nää asut missä yläosa saa sut näyttää lihavalta aiheuttaa ne kommentit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut en tajuu miten ihmiset ei älyä sitä, että löysät vaatteet ei kerro mitä siellä alla on:D

      Poista
    2. Kyllä se porukka saattaa älytä, vaatteet voivat vaan luoda sellaisen 'leventävän' illuusion sinusta, niinkuin huijaavat tavallaan ihmissilmää.

      Poista
    3. Joo mutta sulla on sen mallinen kroppa (rintaa+muodokas) et se illuusio on aika todellisen näkönen.. :D mieti nyt jos vertaat johonkin laihaan ja rinnattomaan, se on aika erinnökönen ja sillon löysätkään vaatteet ei saa näyttää isokokoselta.

      Poista
  9. Tsemppiä laihdutus-projektiisi, oot vaan kärsivällinen niin hyvää tulee :) Eikö se vaa'an lukema ole se paras kertomaan toimiiko dieetti vai ei, eikä kavereiden/poikaystävän kommentit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ees muista millon viimeks olisin käyny vaa'alla, koska en omista sellaista:) musta on tärkeempää se miltä näyttää, kun että minkä verran painaa

      Poista
    2. Täysin samaa mieltä! Kyllä se peili kertoo enemmän ku puntarin näyttämät kilot :)

      Poista