25.2.2014

it’s a yes or no, no maybe

Heippa! En tiiä miten usein oon maininnu siitä, miten kova oon rikkomaan kännyköitä, kameroita ja läppäreitä. Harkitsin tosi tarkkaan esimerkiksi järkkärin ostamista, koska pelkäsin, että rikon sen kuitenkin. En edes muista, että miten iso saldo mulla on rikottujen kameroiden suhteen. Nyt viimesimpänä mulla on menny läppäri rikki. Osa varmaan muistaakin sen postauksen, jossa kirjotin ilman toimivaa p:tä, huutomerkkiä jne. No vika paljastui tekniseksi viaksi, jota ei voi korjata. Pahinta on se, että mulla ei oo mitään hajua siitä, että miten onnistuin saamaan läppärin siihen kuntoon. Synttäreitä ja uutta läppäriä siis odotellessa... Järkkärit mulla on ihme kyllä pysyneet ehjinä, mutta entäs puhelin sitten. Mulla on aina ollu joku halpa peruspuhelin, koska ne menee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin rikki. No viime syksynä en malttanut enää olla ostamatta iphonea, ja oon kohdellu sitä siitä alkaen kuin kukkaa kämmenellä. Kunnes sitten tuossa reilu viikko sitten onnistuin pudottamaan sen kylpyammeeseen... Oikeesti! Poimin sen tietysti äkkiä ja kuivailin, ja puhelin tuntui toimivan normaalisti. Pidin kuitenkin varuilta sitä about vuorokauden riisipaketissa, jotta kosteus imeytyisi pois. Puhelin on toiminu ihme kyllä normaalisti sen jälkeen, paitsi että kaiuttimen äänet lakkaa aina välillä toimimasta. Ei se nyt sisänsä mikään iso ongelma ole, mutta ärsyttäähän se, että jos haluaa katsoa vaikka jonkun videon, niin ei voi tietää toimiiko äänet. Voisin tietysti koittaa saada vakuutuksen kautta uuden puhelimen, mutta mulla ei oo mitään hajua esimerkiksi omavastuun suuruudesta. Tällasta tällä kertaa:D En tajua, että miten onnistun oikeesti aina rikkomaan kaiken! Pliis kertokaa, että joku muukin on yhtä tunari kaiken elektroniikan kanssa?

Mutta sitten varsinaiseen asiaan, eli tän päivän asukuviin:)


Päällä oli pariltakin kantilta mulle epätyypillinen asu: neuletakki ja pipo nimittäin. Mä en itse edes omista pahemmin neuletakkeja, joten siirryin penkomaan äitin vaatekaappia. Teinkin yllättävän kivan löydön, nimittäin keltaisen neuletakin. Mä käytän aina jakkuja, joten toi neuletakki oli kyllä kivaa vaihtelua. Pitäis varmaan alkaa satsaamaan varsinkin värikkäisiin neuletakkeihin:) Pipon vetäisin päähän pakon uhalla, koska en saanu mun otsiksia asettumaan en sitten millään. Pahinta on se, että en voi edes käydä suihkussa pariin päivään tänään olleen ripsihuollon vuoksi. Pipopäänä siis mennään!

Mitä mieltä ootte asusta?

32 kommenttia:

  1. sulle sopii hyvin ton neuletakin väri!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan rento asu! :) Missä päin Iisalmea nää kuvat on otettu? Näyttää jotenkin niiin paljon siltä seudulta missä mun isovanhemmat asuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. semmosella tiellä mikä vie pitkäkoskelle, en oikein osaa selittää:D kiitos!

      Poista
  3. Täällä ilmottautuu yksi samanlainen kaiken rikkoja! :D melkeempä joka vuos uusi puhelin, nyt ollu parin vuoden sisällä pari läppäriä.. Lahjaks saatu järkkärikin meni rikki ;D järkkäri,puhelin ja tietokone meni kerran samana vuonna rikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei!:D mullaki on varmaan menny just tyyliin vuoden sisällä kaikki rikki

      Poista
  4. Mistä tuo pipo on? :) Niin kauniina jälleen!!!

    VastaaPoista
  5. Hah mä en ite onneks oo hajottaja, vaikka vahinkoja mulle sattuu ihan kauheesti. Ekaa rikkoontumista odotellessa.. Mutta siis ihana asu, sopii sulle tosi hyvin! Etenki toi pipo näyttää hyvältä sun päässä!

    VastaaPoista
  6. Upea asu! Sopii sulle loistavasti :)
    Ja mitä tavaroiden rikkomiseen tulee niin toinen toivoton tunari täällä moi :D Puhelimet, kodinkoneet, tietokoneet, kamerat, hiustenkuivaajat, suoristusraudat, poikaystävän läppärit, puhelimet, partakoneet ja pleikkarit - check. Kaikkea mahdollista on tullut rikottua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho voi eii, miten sä oot onnistunu edes!:D kiitos:)

      Poista
  7. Pese hiukset lavuaarissa? :) ei tarvii siis naamaa kastella ollenkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon koittanu sitäki mut onnistun aina jollain keinolla kastelee samalla myös naaman:D

      Poista
  8. Liityin lukijaks kun blogis vaikuttaa hyvältä! :) toi asu on tosi kiva ja sopii sulle hyvin, oot kaunis :)

    http://twistedbigmind.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Näyttää ihanalta! Toi keltanen väri sopii sulle ihan hirmuhyvin :)

    VastaaPoista
  10. pipohan sopii sulle hyvin!:) muutenkin kiva asu! värit sopii yhteen tosi hyvin!

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva asu! Oot kaunis :)

    VastaaPoista
  12. Tsau! Mä oon saanut vakuutukselta korvaukset rikkoutuneesta läppäristä ja kännykästä.. justiinsa vähän aika sitten iPhonen näyttö meni rikki, mutta koska puhelin oli jo pari vuotta vanha, niin sain vähennyksien jälkeen n. 100e. Parempi kuin ei mitään! En tiedä mikä vakuutus sulla on, mutta mulla OP:n Easy.. ne vähentää siitä omavastuun (100€) ja tekee ikävähennyksen. Joten kannattaa ainakin yrittää, auttaahan se pienikin rahasumma jo uuden hankinnassa/korjauttamisessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut en tiiä onko toi sit niin paha ongelma kuitenkaan:) mut pitää ainakin ottaa selvää noista summista!

      Poista
  13. Et bloggaa enää indiedayssilla?:o justhan puhuit ettet vaihda vaik rahaa enemmän saisitkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täh? kyllä bloggaan edelleen indiedayssilla, mistä sä tollasta sait päähäs?:D

      Poista
  14. Sulle sopii pipo äly hyvin! Ja toi hame on kans tosi kiva :)

    VastaaPoista
  15. kiva asu :) tie on mullekin kovin tutun näköinen, olisiko koukunjoentie?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en osaa sen tarkemmin kuvailla, joskus yritin ku joku kysy mut siitä syttyki sit kunnon sota et mikä ton paikan nimi oikeesti on:D kiitos!

      Poista
  16. Oot tosi freesin näkönen näissä kuvissa!! Ihanaa viikonloppua :)

    VastaaPoista