3.2.2014

opposites attract

Edellisen postauksen violetin neuleen innoittamana päätin leikkiä vähän vastaväreillä meikin suhteen. Mulla on ollu jo monta vuotta tismalleen samanlainen meikkirutiini, enkä juuri koskaan kokeile mitään uutta. Luomivärien suhteenhan voisi leikkiä vaikka millä tavalla, mutta mä oon pysyny suosiolla tutussa ja turvallisessa ruskeassa luomivärissä. Välillä oon kokeillu harmaata ja mustaa, mutta värikkäitä värejä olen vältellyt aina. Koska mulla on ruskeet silmät, sopii mulle ainakin naistenlehtien mukaan hyvin violetit värit myös luomivärin suhteen. Päätin poistua hieman mukavuusalueelta, ja testasin violettia luomiväriä. Jos vastavärien kokeilu omaan meikkiin kiinnostaa, niin esimerkiksi täältä löytyy vinkkejä.

Päätin kuvata samalla meikit, jotka mulla on tällä hetkellä käytössä. En edes muista, että millon viimeksi olisin tehny meikkipostauksen:)

Meikin pohjustuksessa mulla on ollu jo pitkään suosikkina Lumenen CC-voide. Ihanan kevyt ja kuultava, mutta peittää kuitenkin tarpeeksi. Silmänalusiin oon käyttäny tota samaista Max Factorin Pan Stikiä jo ainakin kolme vuotta, eli riittoisaa on. Valokynistä oon havainnu parhaaks Lumenen valokynän. Koitin vähän havainnollistaa ton kuvan avulla, että mihin kohtiin mä laitan valokynää:D Kaikille eri kasvonpiirteille on omat tapansa, ja mä opin noi Make Up Bible -kirjan avulla. Joskus oon koittanu myös varjostuksia, mutta ne ei ehkä oo ihan se mun juttu. Näytänpäs albiinolta ilman kulmaväriä...

 Oon yleensä käyttäny Goshin puutereita, mutta viimeksi puuteria hankkiessani ei sitä merkkiä ollut saatavilla, joten päädyin tuohon Maybellinen Fit Me -puuteriin. Ihan ok, mutta vannon edelleen Goshin nimeen. En vois oikeesti elää ilman puuteria, koska mun naama on sen verran kiiltävää sorttia, että kokoajan saa olla lisäilemässä puuteria. Poskipunana mulla on jo pitkään toiminut Max Factorin poskipuna. Koska en osaa käyttää vieläkään kulmakynää, oon käyttäny melkeinpä koko meikkausikäni Wet 'n' Wildin kulmaväriä. Suosittelen! 

Kivasti kulunu noi meikit:D Eyeliner lempparini on merkiltään Lumene: siinä on ehdottomasti paras suti. Ripsarina oon aina käyttäny Max Factorin False Lash Effectiä, mutta ripsenpidennysten takia tarvitsen nykyään ripsaria pelkästään alaripsiin. Sen takia ripsivärimerkillä ei enää ole niin väliä:) Tällä hetkellä mulla on käytössä L'orealin Volume Million Lashes excess, joka sekin on ihan hyväksi havaittu ripsari. Kajaalissa mulle on tärkeintä se, ettei sitä tarvitse teroittaa. Tällä hetkellä käytössä on Rimmelin kajaali. Violetin värin päädyin luomia varten valkkaamaan tosta Paesen luomiväripaletista. Mulla ei oo mitään hajua, että mistä toi on mulle tullu:D

Lopputulos! Toi luomiväri osottautukin yllättävän neutraaliksi, eikä sitä tavan meikistä erota oikeastaan muuten, kun katsomalla alaspäin. Voisin siis hyvinkin käyttää tota myös jatkossa:)

Ootteko te kokeillu vastavärejä meikissä?

19 kommenttia:

  1. näytät paljon paremmalta tossa ekassa kuvassa missä sulla ei ole vielä rajauksia jne. luonnollisuus kunniaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle ei sovi luonnollisuus:D oon kade niille, jotka näyttää upeelta ilman meikkiäkin!

      Poista
    2. Täysin samaa ajattelin, luonnollisuus sopii sulle paremmin ku huomaatkaan!

      Poista
    3. Joo samaa mieltä, että paljon parempi vähemmällä meikillä!
      Kauniit silmäsi tulee paremmin esiin vähemmällä puunaamisella.
      Ole rohkeasti oma itsesi :))

      -Laura

      Poista
  2. aivan ihanat silmät! olet upea ilmestys ♥

    VastaaPoista
  3. Mä sain tollasen samanlaisen Paesen luomiväritrion viime vuonna Livboxista, joten oiskohan toi sunkin sitä kautta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no sitten todennäkösesti sieltä!:)

      Poista
  4. hui kauhee ku noi ripsienpidennykset on tollaset puskat joissaki kuvissa :D oisko vähän vähempi ollu parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kävin täällä helsingissä huoltaa (yleensä oon huollattanu iisalmessa), joten vähän erilaiset ripset kyllä on ku ennen:)

      Poista
    2. On kyllä karmeet, käy jatkossakin iisalmessa :DD Ihan liikaa noita ripsiä, kunnon tuherot

      Poista
    3. tietysti käyn aina iisalmessa huoltaa ku vaan on mahdollista:) oon ollu nyt jo kuukauden putkeen vaan helsingissä, joten jotain oli keksittävä

      Poista
  5. Musta sulle sopii kyllä vähän tummempikin silmämeikki, niinku tuosta lopputuloksesta tulikin. :) Itellä ei varmaan ikinä näyttäs violetti luomiväri hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) et voi tietää kokeilematta;)

      Poista
  6. sulla on niin kauniit silmät!!:) <3 ja tosi hyvin sopii toi liila luomiväri :)

    VastaaPoista
  7. Oot kyllä hurjan kaunis luonnollisena, ehkä sä itekin sen huomaat joskus!! :) Mutta tietysti oot upee tolla vähän tummemmallakin meikillä, ihanan väristä toi luomiväri :)

    VastaaPoista