23.2.2014

say something I'm giving up on you

Iltaa! Unohdinkin mainita täällä blogin puolella, että tulin torstaina kotiin Iisalmeen. Yleensä oon käyny täällä vähintään kolmen viikon välein, mutta nyt tauko venyikin peräti puolentoista kuukauden mittaiseksi. Monesti oon kyllä jo suunnitellu tulemista, mutta aina on ilmaantunut joku este. Tälläkin kertaa missaan pari juttua Helsingin päässä, mutta pakkohan mun oli kotiin välilä päästä. Suunnitelmissa olisi lähteä takaisinpäin viikon päästä maanantaina. Helsingissä ollessani Irina oli tosiaan mun luona kaks viikkoa putkeen. No sen jälkeen se oli ollu ihan apeana ja ikävissään, joten nyt kun vihdoin taas nähtiin, niin itkuhan siltä vauvelilta pääsi. Nyt se on seurannu mua ku hai laivaa, enkä oo voinu poistua meidän kodista minnekkään ilman sitä. Mitään ihmeellistä ei olla vielä tän mun Iisalmessa olon aikana ehditty puuhata. Katsottiin tietysti jääkiekkoa, jonka olisi kyllä voinut jättää ainakin Suomi-Ruotsi ottelun osalta väliin. Mua oikeesti masenti kattoo sitä:D Muuten mua ei olympialaiset kiinnostanu, mutta jääkiekkoo pitää tietysti aina katsoa. Käytiin erätauolla ottamassa nopsaa asukuvat, eikä kyllä hirveesti hymyilyttäny!

Paita zlz.com (saatu), hame forever21, takki h&m.

Mulla on aina sama ongelma tänne tullessani, että pakkaan ihan sekalaisesti vaatteita mukaan, enkä mieti yhtään, että mitkä voisi sopia yhteen. No tällä kertaa suunnittelin asuja jo etukäteen ja kirjoitin listan, että mitä vaatteita otan mukaan. Näissä kuvissa oleva asu ei kyllä ollu suunnitelmissa, mutta ihan hyvin tää toimi mun mielestä ilman suunnitteluakin. Oon nyt koittanu vähän bongailla tollasia vaaleenvioletteja vaatteita, sillä toi väri tuntuu sopivan sen verran hyvin mulle. Lisäks etsinnässä on ollu joku sellanen baby pinkin värinen neule, mutta toistaiseksi en oo bongannu sitä väriä mistään. Onko kellään teistä havaintoja?

Mitä mun hiuksiin tulee, niin oon nyt varsinkin noita vanhoja kuvia selaillessani alkanut kaipaamaan tummia hiuksia takaisin. Tuota väriä, mikä bannerin keskimmäisessä kuvassakin näkyy. Toisaalta en haluais värjätä hiuksia vielä lähiaikoina, koska oon just pitkän työn jälkeen saanu tän nykyisen värin aikaiseksi. Tummiin palatessa pitäisi tietysti värjätä pidennyksetkin, mikä tietysti huonontaisi niitten laatua huomattavasti. Mutta katsotaan nyt, että miten tässä käy. Se on ainakin varmaa, että vielä en oo värjäämässä:) 

Mitä mieltä te ootte, pitäiskö mun palata tummiin hiuksiin vai pysytellä tässä nykyisessä värissä?

27 kommenttia:

  1. Koitahan nyt jo päättää.. koko ajan pitää olla tekemässä jottaii noille hiuksille!!!!!!!! Etkö osaa yhtään olla tyytyväinen. Hyvät ne on !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kyllä kieltämättä kyllästyn ihan liian nopeesti:D mutta niinku sanoin, niin en nyt ainakaan lähiaikoina oo vielä värjäämässä. kiitos!:)

      Poista
    2. Miks pitäis osata päättää? Eiköhän sitä voi tehdä omille hiuksilleen mitä haluaa - niin monta kertaa kuin haluaa. Tulee mukavaa vaihtelua eikä ole perus hiirenharmaan värinen suomalainen tukka vuodesta yksi saakka.

      Poista
    3. Samaa mieltä! Kyllä Senja saa ite päättää minkä värin haluu hiuksiinsa,eikä siinä oo mitään väärää jos haluu kokeilla välillä jotain erilaista.Mun mielestä noi nykyset on kuitenki ehdottomasti kivoimmat tähän mennessä ja sopii sulle täydellisesti.Ja pakko sanoo,että tää sun blogi on aivan ihana ja oot tosi kaunis! :)

      T:Sara

      Poista
  2. Ihana asu, tuollainen tyyli pukee sua kyllä aivan täydellisesti!<3 Ja mää ainakin tykkään hirveesti näistä sun nykyisen värisistä hiuksista! :D Mutta itehän sen tietää mistä tykkää.. Monesti se on vaan sitä, että haluaa vaihtelua ja hetken päästä haluaisitkin jo nämä nykyiset takaisin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on vähän paha tapa, että aina ku oon ollu tummilla tarpeeks pitkään niin haluunki taas vaalentaa:D kiitos!<3

      Poista
  3. Näytät taas yheltä isolta möykyltä noilla kuteilla! Pue oikeesti jotan sellasii vaatteita päälles mitkä käy sun kropan muotoon eikä tee susta palloo! :)

    VastaaPoista
  4. nykyinen väri!:) ja toi hame on tosi kiva!

    VastaaPoista
  5. Onpa ihana asu. :) Ja tosiaan sulle sopii tosi hyvin tollainen pastellinen väri.
    En oo nyt itse hirveästi ehtinyt kaupoissa kierrellä, mutta voisin kuvitella että GT:lta tai Bik Bokista löytyis sellaista baby pinkkiä. :)

    http://lifeisbeautifuland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä käydä kattomassa! kiitos!:)

      Poista
  6. Tummat hiukset sopii sulle kyllä tosi hyvin, ne on ehkä eniten sun väri! :)

    VastaaPoista
  7. tummat oli paremmat! ei noi nykyisetkään huonot oo, mutta tummat sopi sulle super hyvin :)

    VastaaPoista
  8. Ehdottomasti tummat hiukset takaisin, ne käy sulle niin hyvin ja jotenkin omaan makuuni ei ole nuo oranssihtavat blondisi. Näytät paljon kauniimmalta tummilla hiuksillasi! Tuo blondi on tuollainen sotkupörrökäsä.

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana hame! Oon nyt ihastunu tuommoseen vähä erikoisempan kuosiin. Myös toi paita on kivan värinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään kans tosta kuosista:) kiitos!

      Poista
  10. tummat vaan takas! :) ne on jotenkin niin sua

    VastaaPoista