14.3.2014

bang bang my baby shot me down

Oon aina ollu hirmu utelias kaikkien salaperäisten juttujen suhteen. Esimerkiksi yhdessä vaiheessa kaivelin kunnolla tietoa 9/11 salaliittoteorioista, ja varsinkin lentokoneisiin liittyvät asiat jaksaa kiinnostaa. Nyt oon kuormittanu mieltäni tolla uusimmalla lentokonemysteerillä, eli Malaysia Airlinesin lennolla MH370. Mulle ei oo riittäny suomeks asiasta lukeminen, vaan selaan päivittäin myös ulkomaalaisia sivuja tiedonjanoissani. En tajuu mikä tossa jutussa on, että se jaksaa vaivata mua niin paljon. Kai pohjimmaisena syynä on ihan vaan mun jumalaton lentopelko, mutta myös se, että tykkään kattoo lentoturmatutkintaa. Tästä mysteeristä on kuitenki tulemassa mulle jo pakkomielle, koska herään kesken yötäkin kattomaan, että onko mitään uutta tietoa ilmaantunut. Pliis löytäkää se kone jo, että saan mielenrauhan:D Kertokaa mulle, että onko kukaan muu näin kiinnostunu yhdestä lennon katoamisesta? Mä en ensinäkään ymmärrä sitä, että miten on mahdollista, että niin iso kone vaan häviää. Jospa toi tapaus kuitenkin vielä selviäis, ja jatkossa koneiden löytäminen tehtäis vähän helpommaksi. En kuitenkaan lähde spekuloimaan sitä, että mitä mä ite luulen tolle koneelle käyneen. Ehkä siksi, että mulla ei oo mitään hajua. Kaikki on mahdollista! Jos mä muistaisin kaikki jutut mitä oon koskaan lukenu mistään tällaisista mysteereistä, olisin kunnon tietopankki. Pitäis ehkä keskittyä lukemaan pääsykokeisiin, eikä murehtia tällaisista asioista:D

Eilen otin pitkästä aikaa kuvia itselaukaisimella. Jotenkin ''taito'' niiden ottamiseen on päässyt ruostumaan, koska kuvista tuli jotenkin ihan omituisia. Toivottavasti nämä oli kuitenkin viimeiset ite otetut kuvat piiitkään aikaan!


Pengoin pitkästä aikaa vaatekaappia ihan kunnolla, ja käsiin osui tuo jo unohduksiin jäänyt kimallepaita. Löysin ton joskus monta vuotta sitten kirpparilta, ehkä yks parhaita löytöjä mitä oon tehny:) Voi ku nykyäänkin jaksaisin ravata kirpputoreilla samaan tapaan kuin ennen, Helsingistä tulis varmaan tehtyä vielä parempia löytöjä. En oo muistaakseni käyny täällä asuessani ku kerran kirpparilla, ja tietysti just sillon en löytäny yhtään mitään. Oisko teillä vinkkejä hyvistä kirppareista Helsingissä?:)


Mut kutsuttiin tutustumaan elisastudioon ruuan ja kuohuvan parissa, en voinut jättää välistä:D Tarjolla oli aivan ihanaa afrikkalaistyylistä ruokaa, sekä Karita Tykän loihtimia jälkiruokia. Nam! Olin ihan ulapalla tuolla tapahtumassa, mutta onneksi sieltä löytyi edes yksi bloggaaja mun lisäksi. Kiitos vielä seurasta Henriikalle!

ps. Tilasin pääsykoekirjan viime viikon tiistaina, ja sen olisi pitänyt tulla viimeistään viiden arkipäivän sisällä. No sitä ei oo näkyny vieläkään, eikä muutamaa muutakaan pakettia mitä oon odotellu. Soitin tänään postiin ja mun nimellä sieltä ei ainakaan löytyny mitään. Pitää ilmeisesti alkaa kaivaa lähetyskoodeja jostakin. Voiko olla mahdollista, että paketit on tullu mut ilmotusta niistä ei? Vähän kyllä inhottavaa, jos pari ulkomailta odottamaani pakettia on kerennyt lähteä takaisin kun en ole saanut saapumisilmoitusta niistä:/

23 kommenttia:

  1. Ihana tuo paita!! Ja siis mää kans hirveesti kiinnostun aina kaikista tuollasista "mystisistä" asioista! Saatan helpostikki googletella ensin jotain pientä ja sit päätyä lukemaan vaikka mitä ja parin tunnin päästä huomata et oho kulupa aikaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulun kans samaan sarjaan.. mut mä googletan kaiken mahollisen, kuten whatsapissa oli yks "hedelmähymiö", enkä tienny mikä se on. Keskellä yötä googletin kaikki maholliset hedelmät.. ja se oli cantaloupemeloni, kai :'D :D :D

      Poista
    2. mäki saatan lukee jostain asiasta monta tuntia, vieläpä just sillon ku pitäs nukkua:D

      Poista
  2. Et oo ainut jota toi lentokoneen katoominen kiinnostaa! :D Mua itteeni kiinnostaa kaikki luonnon katastrofi jutut ja just tämmöset lentoturma jutut ja ratkaisemattomat rikokset jne. :D Saatan kans koneella ollessani yhtäkkiä jäädä selailemaan moneks tunniks tämmösiä juttuja...:D

    VastaaPoista
  3. Näytät tosi upeelta :) noi sun hiukset on ihan täydelliset!

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset! :) tumma vois sopii sulle vielä paremmin mutta ei valittamista tuossakaa!

    VastaaPoista
  5. älä pelkää, et oo ainut joka tuon MH370 lennon katoomista on seurannu! nimim. täällä ruudun toisella puolella yks kanssa, jolla on pakkomielle joka päivä seurata iltalehestä ton lentokoneen mysteeriä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään mieluummin seurata ilta-sanomien sivuilta ku siellä tulee aina niin paljon kommentteja noihin uutisiin:D pitää aina selata tietysti ne kommentitki

      Poista
  6. Oot saanu niin paljon sanomista aiemmin sun hiuksisita ja huomasin et täällä ei oo vielä oikeen kehuja, eli pakko oli tulla laittaa kommenttia että sun hiukset näyttää ihan mielettömiltä!:)

    VastaaPoista
  7. Juu toi on kyllä mielenkiintonen tapaus. Vähän aikaa sitten mietin, että jos siinä oiskin käyny niinkuin Lostissa. Että nyt ne on jossakin mysteeri saarella ja siellä tapahtuu kaikkea outoa o.o. Öinen ajatuksenjuoksu joskus menee vähän liian pitkälle... Mutta sorrun kyllä öisin googlailemaan pitkäksi aikaa kaikkea mieltä painavaa turhaketta :D.

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla on käyny sama mielessä, mut sit taas toisaalta on aika haastavaa laskeutua jollekkin saarelle. tosin sillä lentäjällä on kotonaan simulaattori, nii onhan se voinu harjotella sellasta etukäteen:D sitten taas ihmetyttää, että miks ois tehty niin ja mitä niille matkustajille on tapahtunu jne... ja voihan se olla, että kone on kaapattu mut lunnasvaatimuksista ei oo kerrottu mediaan, jotta juttu saatais rauhassa selvitettyä. en yhtään ihmettelis jos medialle ei kerrota kaikkee:)

      Poista
  8. Millä värillä noi sun hiukset on värjätty? Ihan täydelliset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miljoonalla eri värillä ennen ku tuli just toi sävy:D viimeisimpänä tais olla tummanvaalee. kiitos!:)

      Poista
  9. Sun tukka on tosi upee näissä kuvissa!

    VastaaPoista
  10. Mäkin oon oman elämäni C.S.I tutkija ja koukussa ton mysteerin tutkimiseen! Luin just yks päivä kaikkia ulkomaalaisia lentäjien keskustelufoorumeita ja millasia teorioita ne on tehneet. Plus katson lentotapaturmaa ihan innoissani ja ironista tässä on se, että mun toiveammatti on lentöemäntä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kerro mullekkin niistä teorioista! mä oon lukenu lähinnä is:n sivujen ihan normi ihmisten teorioita, ne vasta mielenkiintosia (ja todella typeriä) onkin:D

      Poista
  11. sun hiukset näyttää tosi hyvältä näissä!! :)

    VastaaPoista