23.3.2014

I hope that you remember me

Moikka kaikki ihanat siellä! Toivottavasti oli kiva viikonloppu:) Mulla ainakin oli kivempaa kuin pitkään aikaan, kyllä se seura vaan tekee ihmeitä! Viihdyn kyllä yksikseni, mutta jossain vaiheessa se alkaa kyrsimään ja pahasti. Eilinen ilta osottautu melko extemporeks. Lähdettiin Roopen kanssa Amarilloon ihan vaan syömään tarkotuksena tulla takas kotiin sen jälkeen. Huomattiin siellä mainoksia, että myöhemmin samaisessa paikassa on Guntherin keikka. Ei reagoitu siihen sen kummemmin, kunnes sitten Gunter sattuikin sopivasti vetämään soundcheckin meidän syödessä. Samaan aikaan kaveri laitto mulle viestiä, että pitäiskö käydä yksillä jossain. No mä tällasena vanhana Gunther-fanina aloin innostua ideasta, että jos jäätäisiin katsomaan keikkaa. Niinhän siinä sitten kävikin, ja oli muuten paras ilta pitkään aikaan! Katsottiin keikkaa Amarillon yläkerrassa pöydän ääressä istuskellessa, samaan aikaan kun alhaalla oli kauhea tungos. Kuka olis uskonu, että Gunther on niin suosittu:D Lähdettiin joka tapauksessa hyvissä ajoin kotiin, koska meidän piti herätä hyvissä ajoin tänään brunssille yhden Roopen kaverin kanssa. Äsken nukuttiin päikkärit ja ilta menee varmaan ihan rauhallisesti telkkarin ääressä (never say never:D). Mulla ei käyny syömään lähtiessä mielessäkään juhliminen, joten asu oli sen mukainen. Otettiin vähän aiemmin asukuvia, joitten jälkeen päältä karsiutui tuo farkkutakki mutta muutan asu pysyi samana.

Farkkutakki oasap.com (saatu), kengät dinsko ja housut missguided

Huomasin ikävä kyllä vasta näitä kuvia katsoessani, että asu ei immarrellu mua yhtään:D Siihen taisi vaikuttaa monikin asia: tietysti mun reitevyys, mutta myös tuo paita joka näkyi selvästi housun sisällä ollessaankin. Kuvakulmakaan ei auttanu yhtään asiaa, ja jättiläsefekti oli taattu. Mutta näitä sattuu! Ainakin mulle...

Mitä tykkäätte asusta?

21 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo ensimmäinen kuva! :) tosissaan kuvissa ehkä vähän häiritsevä tuo paita joka näkyy housujen läpi mutta tuskinpa siihen on kukaan kiinnittänyt huomiota liikkeellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo enkä mä itekkää huomannu sitä muuten ku näistä kuvista:D

      Poista
  2. Nuo housut näyttää ihan järkyttäviltä sun päällä. Ja ku oot vielä survonu ton paidan sisään. Huh. Katoitko peilistä edes minkänäköisenä lähdit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä ole kovin imartelevat housut mutta ei tarvi noin ilkeästi asiaa sanoa?

      Poista
    2. haha ei se peilistä näyttäny niin pahalta:D ja oon käyttäny noita housuja tosi useesti ja ne on ollu ihan jees, tää yhdistelmä ei vaan toiminu

      Poista
  3. Aivan super ihana asu! Oot tosi kaunis varsinki ekassa kuvassa. Uskon ettei tuo paita näkyny luonnossa noin pahasti mitä näissä kuvissa. :) Ja voi jestas ihmiset, housut näyttää kans oikeen kivoilta, tarviiko sitä koko ajan olla lyttäämässä muita ihmisiä.

    VastaaPoista
  4. Että mitä jättiläisefektiä? :DD Sinusta ei kyllä saa jättiläistä mistään kuvakulmasta katsottuna. Juuri sinun näköinen upea asu! Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  5. Ihana asu! Mun mielestä tuo asu ei kyl näytä yhtään hassulta sun päällä. Näytät upealta!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  6. mä taas digailen ihan älyttömästi asua ja pökiä!

    VastaaPoista
  7. Ihana asu, mutta paita olisi ollut ehkä parempi housujen päällä :)

    VastaaPoista