3.3.2014

I'm addicted to you

Heippa! Pahoittelut parin päivän postaamattomuudesta, en vaan millään malttanut istua koneen ääressä. Tulin tossa muutama tunti sitten takas Helsinkiin, ja takana on tunnin yöunet. On varmaan vaikeeta arvata syy? No oscarit tietysti! Mä oon aina tykänny eniten red carpet -osuudesta, joten oli pieni pettymys, kun sitä ei telkkarissa tällä kertaa näkynyt. Eikä mulla ollu tietenkään mitään hajua asiasta:D No mutta pääsi sitä pukuloistoa ihailemaan ihan hyvin itse gaalassakin, jonka jaksoin tällä kertaa katsoa alusta loppuun saakka kokonaan. Yleensä oon ruennu pilkkimään jossain välissä, ja heränny katsomaan viimestään ne parhaat palkinnot. Täytyy myöntää, että olin hiukan pettyny tämän vuoden asuihin. Olis ollu kiva nähdä enemmän värejä - suurimmalla osalla oli joko tummaa tai beigeä päällä. Mun lemppariks nousi sivuosan oscarin napanneen Lupita Nyong'on (miten toi kirjotetaan?:D) pastellinen mekko. Mutta kaiken kaikkiaan oli kyllä katsomisen arvoinen gaala, eikä valvominen harmita yhtään. Kuinka moni teistä kukkui katsomassa oscareita?

Takki ja pipo h&m, raitapaita gina tricot, kaulakoru oasap (saatu) ja kengät forever21

Yllä toiseksi viimeiset Iisalmessa napatut asukuvat. Mä niin vihaan itselaukaisimella kuvien ottamista, joten oli kyllä luksusta kun oli kokoajan kuvaaja käytettävissä. Onneks mun ei tarvii kuitenkaan kärvistellä pitkään ilman kuvaajaa, koska Roope tulee tänne jo ensi viikolla. Mikä parasta, tällä kertaa vähän pitemmäksi aikaa. Mutta asusta vielä sen verran, että suunnittelin alunperin neonvihreetä pipoo ton raitapaidan kaveriks. No sitä ei sitten löytynytkään mistään, mutta onneks toi harmaa näyttää toimivan kanssa hyvin:) Oon nyt tosissaan innostunu käyttämään tota pipoa, vaikken ennen mikään pipotyttö ole ollutkaan. Varsinkin näiden otsisten kanssa hiusten laittaminen on hankalaa, koska mun hiukset rasvottuu niin nopeesti, että joudun väkisinkin pesemään ne aamulla, jos haluan otsikset käyttöön.

Mitä tykkäätte asusta?

18 kommenttia:

  1. Kuivashampoo pelastaa toisen otsispäivän, paljon helpompaa kun ei tartte pestä. Herbinan on paras ja sopii kans tummille hiuksille, suosittelen kokeileen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon testannu moniakin kuivashampoita, ja sivuotsikset kuivashampoolla sai vielä kuriin mut näitä suoria ei sitten millään:D

      Poista
  2. Vitsi se neonvihree pipo ois tuonu aivan ihanasti väriä tuohon! :D Mutta sopii tuokin :) Ootko käyttäny millasta kuivashampoota? Sellanen suihkutettava ei toimi ollenkaan, mutta puuterimainen on itellä ainakin auttanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo testannu ikinä puuterimaisia, oisko vinkkiä jostain hyvästä merkistä?:D

      Poista
    2. Dermosililtä tilasin joskus puuterimaista, se oli ihan hyvä tuote :)

      Poista
    3. Se on sitten jo ihan hiuspuuteria eikä kuivashamppoota :)

      Poista
    4. Siis joo hiuspuuteri toimii, kuivashampoo taas ei tee mun hiuksille muuta ku haisee pahalle :-D Mulla on ollu osiksen hiuspuuteria ja se on ollu aivan parasta. Hulluilta päiviltä oon yleensä napannu tarjouksesta, ehkä tulee nyt keväälläkin :)

      Poista
  3. sulle sopii pipo älyttömän hyvin! :) ihana asu muutenkin :*

    VastaaPoista
  4. Itse olen aina ennen myös yökukkunut ja pitänyt Oscar-valvojaisia, mutta koska Yle ei red carpet-hetkiä lähettänyt (myös minun lempparini), ajattelin että tänä vuonna tallennan gaalan vain digiboksille. Heti kun heräsin maanantaiaamuna keittelin itselleni teetä, fiksasin aamupalan ja eikun Oscarit pyörimään :) mukava tapa aloittaa viikko!

    Toivottavasti ensi vuonna myös täällä Suomessa päästään ihailemaan punaisen maton vilinää, tälläisena muotifanina on niin jännää odotella mitä kelläkin on päällä ja millaisia trendejä on minäkin vuonna. Meillä oli tänä vuonna muuten sama suosikki, aivan hurmaava se Lupitan vaalensininen mekko! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei ollu mahdollisuutta nauhottaa ohjelmaa, enkä olis kyllä varmaan malttanutkaan säästää katsomista seuraavalle päivälle:D joo ja toivottavasti red carpet -osio nähdään ensi vuonna telkkarista!

      Poista
  5. Mulla on ollu jo monta vuotta perinteenä kattoa Oscarit suorana ja tänä vuonna oli kyllä ihan huiput! Kannatti herätä, vaikka seuraavana aamuna pitikin herätä ysiin töihin :D Mitä pukuihin tuli, niin oma lempparini oli Amy Adams!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taisin kattoo nyt vasta kolmatta kertaa, harmittaa ku on tullu sitä ennen aina missattua ne:D

      Poista
  6. Sähän oot ebaysta tilannu useampaanki(?) otteeseen, nii kysyisin miten homma toimii ja onko ollu mitään ongelmia toimitusten kanssa? :) Entä onko tavarat tullu kuinka nopeesti? Kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eli sun pitää tehdä paypal tunnukset jos sulla ei jo entuudestaan oo sellasia, sekä tietysti rekisteröityä ebayihin:) maksaminen tapahtuu siis paypalin avulla. mulla itelläni ei oo ainakaan ollu mitään ongelmia, mitä nyt toimitusajoissa kestäny joskus vähän liiankin pitkään:D yleensä tilaus tulee kahdessa viikossa, mutta voi hyvinkin mennä yli kuukausi. toivottavasti tästä oli apua, kysy vaan lisää jos tulee jotain mieleen:)

      Poista
  7. Musta ois nii ihana tutustua suhun, vaikutat tosi kivalta :) harmi ku asut niii kaukana!

    VastaaPoista