18.3.2014

Klaus K Fashion Brunch

Heippa! Kävin eilen tutustumassa Klaus K:n Fashion Brunchiin pressitilaisuuden merkeissä, joka nimensä mukaisesti yhdistää brunssin ja muodin. Päästiin ihailemaan Jukka Rintalan kevään mallistoa sekä FRENN & Saint Vacantin ja Urban A:n luomuksia. Eniten mua kuitenkin kiinnosti Mariela Sarkiman kohta myyntiin tuleva Hair Bible, jota selailinkin mielenkiinnolla. Mulla on itselläni aiemmin ilmestynyt Make Up Bible, joten hiusraamattu sen rinnalle täytyy ehdottomasti hankkia. Edellä mainittuihin suunnittelijoihin pääset tosiaan tutustumaan Klaus K:n Fashion Bruncheilla. Ensimmäisenä vuorossa on Jukka Rintalan brunssi 22.3, ja jos Mariela Sarkima ja hiusmuoti kiinnostaa niin paikalle kannattaa suunnata 5.4!


Vaikka talvi kovasti uhkaakin tulla takaisin, niin mun mieli ainakin on jo keväässä! Ihan ton lumisateenkin takia oli pakko kiskoa päälle jotain värikästä. Mä oon tosi huono shoppailee laukkuja, ja toi glitterin laukku keikkuukin mun olalla lähes poikkeuksetta aina. Ootan tällä hetkellä kovasti torstaita, jolloin vihdoin saan Roopen tänne mun luokse. Elämä voi taas alkaa! Tää välivaihe on alkanu ottaa jo pannuun ja pahasti, joten on tervetullutta saada vihdoin vähän enemmän sisältöö elämään. On jopa niin hurjia suunnitelmia kun hankkia salikortti ja rueta käymään Roopen kanssa salilla:) Huhtikuussa alkaakin sitten valmennuskurssi, joka on aina muutaman kerran viikossa. Asuja tulee todennäköisesti kuvattua enemmän ihan vaan senkin takia, että on vihdoin kuvaaja kokoajan käytettävissä:D Suunnittelen kans kovasti mun synttäreitä! Täytän 3.4 peräti 21 vuotta, mikä nyt ei sinänsä oo mikään kovin juhlimisen arvoinen lukumäärä. Sinä päivänä on ainakin kaksi tapahtumaa blogin kautta, ja koska kyseessä on torstai niin silloin tuskin tulee varsinaisesti juhlittua. Viime vuonna mun synttärit meni aika lailla penkin alle, joten tänä vuonna pitää petrata. Oon käyny tänä vuonna tasan kerran baarissa, ja sekin oli Iisalmessa. Olisi siis jo korkea aika juhlia välillä täälläkin:D Mutta tällä kertaa ei tän enempää höpinöitä, palaillaan ihanat!

10 kommenttia:

  1. Ihana hame!! ja muutenkin kivsu asu :)

    VastaaPoista
  2. Hei! En edes huomannut että olit tolla Klaus K:ssa eilen. Olin siellä siis mallina ja blogiini linkattiin että sun blogissa on musta kuva joten ilahduin toki heti sillä olen seuraillut blogiasi jo pitkään! (olen siis tuo kultaisessa bleiserissä) Tosi hienoja kuvia sulla näytöksestä ja muutenkin kiva blogi :D

    loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aika huomaamaton;D kiitos paljon! oisin halunnu julkaista enemmänki kuvia, mut mulla oli 50mm objektiivi käytössä niin suurin osa epäonnistui niin läheltä kuvattuna:/

      Poista
    2. niin harmi, mutta nämä kuvat ovat ainakin hienoja! Saanko luvan julkaista tuon kuvan missä olen omassa blogissani? (laitan tietty linkin sinun blogiisi ja nimesi jne)
      :)

      Poista
  3. Ihana pirteä asu! :) Mistä toi hame on? Tahdon tuon värisen :D Toi laukku on kans mun makuun, niittejä ja nahkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m:ltä mut monta vuotta sitten jo ostettu:) kiitos!

      Poista
  4. Minne valmennuskurssille osallistut? Aiotko hakea nyt moneen paikkaan? Tuo asu on sievä ja keväinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huippuvalmennukseen blogiyhteistyön merkeissä:) en oo itseasiassa vielä päättäny, että minne kaikkialle haen... stressiä pukkaa! kiitos:)

      Poista