21.3.2014

you act so innocent now but you lied so soon

Tänään on hyvä päivä! Sain vihdoin Roopen tänne mun luokse:) Koitin kovasti ruinata, että myös Irina olis saanu tulla mukaan. Tällä kertaa se ei kuitenkaan onnistunu, mikä tietysti harmittaa pirusti. Siitä on yli kaks viikkoo kun ollaan viimeks nähty, ja menee vielä toiset kaksi viikkoa ennen kun nähdään. Harmittaa niin paljon Irinankin kannalta, ku se on tottunu siihen, että kun Roope käy hakemassa kamoja meiltä niin se pääsee mukaan = Helsinkiin mun luo. Kyllä mä taidan silti olla meistä se, joka enemmän ikävöi. Mutta sitten siihen ilonaiheeseen! Varattiin just Ruotsin risteily, jonne suunnataan viikon päästä sunnuntaina. Siitä on jo aikaa, ku kumpikaan meistä on ollu risteilyllä. Parasta on tietysti shoppailemaan pääseminen, kun sitäkään ei oo pahemmin tullu viime kuukausina harrastettuna (ei ollenkaan). Oli vaan hieman haastavaa löytää sopiva aukko lähtemiselle, koska mulla alkaakin valmennuskurssi jo ens torstaina ja muutenkin on aika lailla ohjelmaa tulossa. Mä pyhitin koko eilisen illan netistä mekon ettimiselle Indiedaysin Blog Awardseja varten, mutta en löytäny yhtään mitään mun budjetille (ja maulle) sopivaa. Tehtävä numero yksi Tukholmassa onkin siis mekon metsästäminen! Ehkä jopa kahden, jos hankin synttäreitäkin varten jotain. On se vaan rankkaa olla nainen:D

Jakku Sheinside (saatu), hame Oasap (saatu), toppi Choies (saatu) ja kengät Ellos

Rupes ihan naurattaa, että miten sponsoroitu asu mulla on tänään päällä:D Harvoin sattuu noin, että samassa asussa on edes kahta blogin kautta saatua vaatetta. Oli muuten ihanaa saada vihdoin kuvaaja, tosin ohikulkijoiden/autoilijoiden tuijottaminen ei ollu ihan niin mukavaa. Siihenkin on kyllä jo tottunu, että ihmiset kattoo kun ottaa asukuvia.

Mitä tykkäätte asusta?

10 kommenttia:

  1. ootko tehny postausta tyyli-ikoneista? tai sitten jostain muotijutuista, jotka on susta tosi rumia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei varsinaisesti oo tyyli-ikoneita, tykkään eniten ihan perus katumuodista:)

      Poista
    2. Tee postaus katumuodista ja sua inspiroivista asuista/tyyleistä? :)

      Poista
    3. onnistuu! pitää vaan alkaa pikkuhiljaa kerätä kuvia:)

      Poista
  2. ihan mahtavannäkönen asu! :) mua ei noi blogibileet hirveesti innosta..viime blog awards ei ollu jotenki mun juttu. katotaan nyt, jos vaikka muuttais mielensä ja menis taas ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta se oli taas tosi kiva tapahtuma! kiitos!:)

      Poista
  3. Uuu, tosi kiva asu! Toi jakku on erityisesti mun mieleeni. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  4. Hahaha feel you! Aina kun joku tilaisuus mihin pitäisi löytää asu niin EI LÖYDY?! Kaikki kaupat/nettikaupat(tai no mitkä omalle budjetille ja maulle käy) käyn läpi ja ei mitään... Surullista :'D

    VastaaPoista