22.4.2014

hold me down if my whole world went crazy

Ah mikä ilma tuolla ulkona on! Tekee ihan pahaa ajatella, että jo tänään viilenee. Oon taas takaisin Helsingissä, tosin tällä kertaa ihan itekseni. Roopelle tuli pikkunen este, joten se tulee vasta lauantaina tänne. Kauheeta kun on tottunu taas siihen, että on vähintään Irina vieressä nukkumassa ja nyt sitten ei oo ketään:D No mut onneks nyt ei oo muuten niin hirveesti aikaa ikävöidä, sillä päivät siihen lauantaihin asti on melkolailla tekemistä täynnä. Mun ois pitäny jo tänään soittaa miljoona puhelua ja lähetellä sähköposteja, mutta en vaan kerenny. Onnistuin esimerkiksi lauantaina kännipäissäni rikkomaan mun puhelimen, joten uusi pitäis hankkia. Tää on niin tyypillistä oikeesti! Ehkä olis pitäny lykätä vielä entistä enemmän sitä iphonen ostoo, koska tiesin, että tuun lopulta rikkomaan sen. Kerkeshän se kerran tipahtaa jo kylpyammeeseen, ja nyt sitten menin paiskaamaan sen täysiä maahan. Mikä siinä on, että kiukku pitää purkaa just siihen kännykkään? Ehkä mun pitäis suosiolla hankkia jostain sellanen museoaikainen nokia, joka ei mene millään rikki.

047-001
054-001
078-001
081-001
083-001

Tollasta mulla oli päällä lauantaina, kun suunnattiin Iisalmen yöhön. Mulla oli mukana taas niin huono vaatevalikoima, että päädyin ihan tollaseen simppeliin asukokonaisuuteen. Mä en ikinä ennen oo käyttäny viihteellä ollessa huulipunaa (varsinkaan punasta), koska oon vaan niin sottapytty. Nytkin sai kokoajan olla peilin kanssa katsomassa, että meneekö huulipunat taas vaihteeksi pitkin naamoja:D Sen lisäksi, että rikoin mun puhelimen, ajelin taksilla viiden aikaan aamulla peräti 45 euron edestä. Nyt sitten eletäänkin niukkoja aikoja, koska vapullekkin pitäisi säästää edes vähän rahaa. Mä niin ootan sitä, että edes joskus oppisin hallitsemaan mun rahankäyttöä. Tuhlaan tosi helposti ruokaankin ihan liikaa rahaa!

Mitä tykkäätte asusta?

30 kommenttia:

  1. Huh, en oo näköjään ainut huono rahankäyttäjä! :D Mulla on menny nyt alle 2 kuukaudessa melkein 1500e ruokaan, vaatteisiin ja kaikkeen muuhun turhaan.. Ei kaduta ei. :D Onneks kesällä pääsee kesätöihin tienaamaan edes vähän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hertsileijaa, en mä ihan noin paljoo onnistuis tuhlaa!:D

      Poista
  2. Mistä toi nahkahaalari mahtaa olla? On meinaa upee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiin unohtu mainita se postauksessa! mutta siis forever21:ltä tilattu:)

      Poista
  3. Mä niin tykkään sun blogista, koska kerrot rehellisesti asioista. Ei tuu sellasta ällön kiiltokuvamaista vaikutelmaa. (oon ennenki kertonu tän, mut kerron taas.:D ) Ja oot superkaunis ♥ plussaa myös siitä, että jokatoinen postaus EI kerro maitorahkasta, proteiinista ja salillakäymisestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihme tapahtuis jos tollasia postauksia alkais näkyä:D kiitos tosi paljon, oot ihana! ♥

      Poista
  4. Sun pitäs käyttää enemmän huulipunaa, passaaa tosi hyvin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäs vissii, oon vaan niin huulirasva-addikti että rupee huuliin sattuu jos on pitkään ilman huulirasvaa;D kiitos!

      Poista
    2. Pakko kommentoida :D mut esim. YSL:llä on huulipunia, jotka on samalla myös huulirasvoja. :) Suosittelen niitä kovasti. Itsellä oli kans toi probleema, ja sit jos laittaa huulirasvaa alle niin huulipuna ei pysy kauheen hyvin :( Mut tää sävy mikä sulla näissä kuvissa, sopii mun mielestä sulle todella hyvin :)

      Poista
    3. pitää tsekkaa tuo ysl, kuulostaa hyvältä!:)

      Poista
  5. Hyvännäköinen asu! Toi kasvolähärikuva on superkaunis. <3

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana toi nahkahaalari! :3 Tosi makee sun päällä!


    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  7. Senja niin kauniina! :) Missäs valmennuskurssilainen luurasi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. piti vähän saada taukoo tosta pänttäämisestä, varsinkin kun oli niin hyvä keli;D missasinko paljon?

      Poista
    2. Haha ;D No eet, käytiin sitä enkunkielistä artikkelia läpi ja tuli vaan kauhu, kun ei meinaa ymmärtää sitä ees suomeksi :'D

      Poista
  8. Sun pitäis tulla mun luo rahankäyttö koulutukseen : D. Oon todella pihi ja tarkka rahan käytön suhteen ja mulle kuulemma kehittyny kuuesaisti alennuksia, tarjousten tai muuten vain järkevien ostojen suhteen.

    VastaaPoista
  9. Ihana asu! Istuu sun kropalle täydellisesti! Myös huulipuna sopii sulle tosi hyvin! Tuntuu, että sun postausten taso on noussut sen jälkeen, kun kysyit lukijoilta neuvoa!

    VastaaPoista
  10. mikä voi saada ihmisen niin kiukkuseksi että nakkaa iphonen maahan :D

    VastaaPoista
  11. Ihana haalari! :) Tosi kiva ja erilainen asu.

    VastaaPoista
  12. Istuu kyllä tosi hyvin sun päälle tuo asu,niinkuin joku tuol tais jo mainitakkin!
    Ja toi toinen kuva on jotenkin tosi ihana, näytät niin luonnolliselta :-)

    VastaaPoista
  13. tosi kivasti sopii toi asu sulle! toka kuva on upee!

    VastaaPoista
  14. Heheeei kohtalotoveri!! Itelläki tarve viskoa puhelimia kännissä.... Viikonloppuna nakkasin rakkaan luurini baarin seinään

    VastaaPoista