12.4.2014

insta photos vol 2

Kiitos tuhannesti kaikille ihanille siellä, jotka jaksoitte kommentoida edelliseen postaukseen! Selkeimmäks mielipiteeks muodostu se, että voisin kuvata ihan arkisiakin asioita. Oon nyt alottanu parhaani mukaan (mitä nyt oon muistanu:D) kuvailun, joten niitä sitten myöhemmin luvassa. Muutama sanoi myös sitä, että ihan kännykälläkin otetut kuvat käy mainiosti. Oon kerran aiemmin tehny postauksen mun instagrammiin kertyneistä kuvista, mutta sillon ei tullu kommentteja oikein puolesta eikä vastaan. Päätin tähän väliin tulla postaamaan taas niitä instagrammin syövereihin kertyneitä hiukan arkisempia kuvia. Kertokaa toki, että haluutteko tällasia postauksia jatkossakin! Ite oon tykänny lukee tällasia postauksia muista blogeista, kun kuvien sisältöä pääsee postauksen muodossa avaamaan vähän lisää.

Aloitin tän postauksen kirjottamisen jo eilen, mutta onnistuin sitten feilaamaan oikein olan takaa. Rupesin siirtää kuvia iphonesta koneelle, ja muistin, että sitä varten tarvittais itunes. No asensin sitten sen koneelle, ja koitin ettiä itunesin avulla kuvia tuloksetta. Itunes ehdotti mun puhelimelle päivitystä, ja ajattelin, että miksei, ja laitoin päivityksen pyörimään. Siinä samassa asensin koneelle icloudin (en muista ees miks:D), jonka kautta koitin taas kaivaa niitä kuvia. Jotenkin sen päivityksen yhteydessä onnistuin sekoilemaan. Puhelin oli sammunu ja sen ois pitäny rueta käynnistäessä lataa sitä päivitystä, mutta palkki ei liikkunu mihinkään. Niinpä päätin ottaa kännykän koneesta irti, ja laittaa sen päälle. No ei lähteny, kun käski vaan yhdistää itunesiin. Itunesissa en sitten voinu tehdä muuta, kun palauttaa puhelimen, mikä tarkoitti sitä, että se palautui tehdasasetuksiin. En tajua miten oikeesti edes onnistuin tossa:D Koko rumbassa meni tosi pitkään, ja mun puhelin oli tooosi pitkään kiinni. Roope oli tulossa just Iisalmesta tänne, mutta arvelin että sillä ois avaimet mukana. No ei ollu, ja jossain vaiheessa päivitystä ladatessani tylsistyin, ja menin facebookiin. Siellähän se sitten oli laittanu viestiä, että tuu avaa alaovi. Se raukka oli oottanu puoli tuntia siellä alhaalla, enkä mä puhelinsekoiluiltani tienny mitään:D Kun vihdoin sain puhelimen käyntiin, oli siellä onneksi kaikki kuvat yms tallessa. Sovellukset oli kuitenkin kaikki hävinny, ja meillä alko olla jo kiire lähtee Aussie Blog Awardseihin. Kerkesin mä onneks bussissa rueta lataamaan sovelluksia takaisin, melko aikaavievää puuhaa! Nyt googletin, että miten ne kuvat oikeesti saa siirrettyä koneelle, ja sehän sujuikin ihan yksinkertaisesti. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Tällanen tarina tällä kertaa!

Mutta sitten niihin kuviin! Mut löytää tosiaan instagrammista nimimerkillä senjasa, linkki löytyy myös sivupalkista:)

Desktop1-001
1. Sain joululahjaksi meikkipeilin valolla varustettuna, joka oli kuitenkin liian himmeä. Käytiin vaihtamassa se sitten vähän parempaan Babylissin peiliin, jossa on kolme eri valovaihtoehtoa. Ihan mahtava meikkaukseen varsinkin silloin, kun ulkona on pimeää! 2. Perus selfie tähän väliin... 3. Joskus malmilla pörrätessäni päädyin sattumalta Uffin euronpäiville, mistä löysin tuon trenssin kahdella (!) eurolla. Trenssi on vilahtanut päällä tässä postauksessa:) 4. Katsoin taas vaihteeksi sinkkuelämän kaikki jaksot, yksinkertaisesti paras sarja!

Desktop2-001
1. Kynsitaitelua! Oon tosi laiska lakkaamaan kynsiä lähinnä siksi, että ne lähtee lohkeilee mulla samantien. Oon aina tosi pitkiä aikoja putkeen kynsillä, joissa on vaan satunnaisia kynsilakkaläikkiä:D 2. Mä herään yleensä Roopee aiemmin meikkaamaan, ja onnistuin tuona aamuna nappaamaan noista kahdesta nukkuvasta söpöläisestä kuvan. 3. Vuosipäivää (tarkemmin sanottuna 6,5v) juhlistamassa Morrisons'sissa! Kaupungin parhaiden burgereiden lisäksi siellä on myös parhaat pihvit, suosittelen:) 4. Metsästin jossain vaiheessa valkosuklaa Kinder Buenoo, eikä edes mun sisko Saksassa ollessaan löytäny sellasia. Olikin melko ylläri, kun niitä tuli vastaan postireissulla ärrällä. Mä tosin petyin aika pahasti makuun, ei ollu yhtä hyvää kun normaali. Mulla pyörii itseasiassa vieläkin jossain keittiön laatikossa toinen noista...

Desktop3-001
1. Herkkupäivän aamiaisena täytettyä ciabattaleipää. Ei näytä kovin houkuttelevalta (oon aika huono ruokien esillepanossa...), mutta maistu mahtavalta! 2. Ollaan tykästytty käymään eri paikoissa salaatilla. Tällä kertaa vuorossa oli Johdon salaatti, josta ennen en tykänny yhtään, mutta nykyään syön siellä melko usein keskustassa päin ollessani. 3. Movietime! Oli hyvä elokuva, joskin vähän pitkä 4. Söpöilykuoret, jotka on ikävä kyllä menneet jo rikki.

Desktop4-001
1. Kuskasin porukat laivalle, joten pitihän mun Helsingissä autolla seikkailu ikuistaa. En tosin suosittele kuvien räpsimistä ajamisen aikana:) 2. Onnistuu se avaaminen näinkin... Yleensä saan kaikki säilykkeet auki ihan vaan laskemalla lämmintä vettä päälle, tai viimeistään tekemällä kanteen veitsellä ilma-aukon. No nyt oli hiukan hankalampi tapaus kyseessä, ja jouduin sahaamaan sopivan aukon veitsellä ja kaivaa tuota kautta... Just sellasia hetkiä, kun pitäis olla mies talossa:D 3. Innostuin kokkailemaan munakasrullaa, johon ei siis tullut ollenkaan jauhoja. 4. Vihdoin mulla on kuntopyörä!

Desktop5-001
1. Sadepäivä, kädessä painava goodie bag, hsl:n kortilla ei aikaa eikä rahaa, ei käteistä ja lähin ärrä miljoonan kilometrin päässä. Tulipahan ainakin liikuntaa!:D 2. Tällaista sieltä goodie bagista sitten paljastui. Olin tutustumassa Meiran paahtimoon, mutta siellä ei saanut oikein kuvata. Vaikken kahvin ystävä olekaan, niin mausteet kyllä kelpasi paremmin kuin hyvin! 3. Taas kokkailua, tällä kertaa pitsaa, jonka pohja koostui pelkästään kananmunista. Oli kyllä hyvää:) 4. Fleyen silmälaseja kokeilemassa, ei vaan taida noi lasit (tai muutkaan) sopia mulle.

Desktop6-001
1. Ystävänpäivän kunniaks käytiin Saijan kanssa testaamassa Burger King. Hamppari oli jees, mutta ranskalaisista en tykänny yhtään. Oli muuten mun ensimmäinen kerta kyseisessä raflassa ikinä! 2. Olin tutustumassa uudistettuun Elisa Studioon ja yllätysvieraana oli Jäbä Leisson. Tietysti piti saada yhteiskuva:D 3. Löytyy sitä hyvää salaattia Iisalmestakin! Tollasen salaatin pistelin poskeen Maxi Cafessa. 4. Lenkillä kahden monsterin kanssa, jotka kumpikin veti eri suuntaan. Eihän nuo erotu edes lumesta:D

Desktop7-001
1. Yhteiskuva laivalta:) 2. Tais tulla aika ruokapainotteinen postaus... Tällä kertaa salaatilla Ciao Caffessa. 3. Tilasin joskus aikoja sitten pari kappaletta Gossip Girl kirjoja englanniksi, sillä suomennokset ei noista oo vielä ilmestyny. 4. Pääsykoekirjan tullessa Gossip Girl vaihtui johonkin ihan muuhun... Tää kuva valmennuskurssilta, jossa meillä on aina heti alkuun pistokoe. Voin kertoo, ettei oo jääny päähän vielä tarpeeks tietoo.

Desktop8-001
1. Parit uudet kengät Footwaylta, tuli kyllä tarpeeseen! Lenkkarit onkin jo vilahtanu tässä postauksessa ja korkkarit esittelen myöhemmin tarkemmin:) 2. Synttäriselfie. Mä oon jotenkin tosi huono noitten omakuvien ottamisessa, ja helposti tulee otettua sata kuvaa, ennen kun edes joku kelpaa. Sitten myöhemmin kuvia selaillessa ja poistellessa huomaa, että tyyliin ensimmäinen kuva olisi ollut jo ihan ok:D 3. Kuukausi erossa murusesta, olikin jo jäätävä ikävä! 4. Päätetään postaus uunituoreeseen kuvaan Aussie Blog Awardseista:)

Tulipas taas kilometripostaus. Voisin jatkossa vähän tiheempään tahtiin tehdä näitä instagram-kollaaseja, jos siis te näitä jatkossa vielä haluatte nähdä:)

ps. Mun photobucketin tili ilmeisesti täyttyi, jonka seurauksena kaikki viimeisimpien postausten kuvat olivat hetken poissa näkyvistä. Latasin nopsaa kaikki kuvat bloggerin kautta, joka ei ihan tehny oikeutta kuville... Kattokaa nyt vaikka tätä kuvaa, näyttää ihan blurratulta, vaikken sille mitään sellaista ole tehnyt (en ees osais):D Ymmärsin nyt vihdoin ton uudistetun flickrin päälle, joten kuvien lataamisen pitäisi taas onnistua mutkitta:)

9 kommenttia:

  1. Ehdottomasti lisää näitä instagram-kollaaseja, nää on melkeinpä mun ihan lemppareita! Ja just ihan vaan kaikki arkisetkin jutut on mun mielestä kivoja :)

    VastaaPoista
  2. Tämän tyyppisiä lisää! :) Vähän useemmin ku vaan teet, ku ei kuitenkaan nuita monen kuukauden vanhoja jaksais kattoo :D

    VastaaPoista
  3. oot ennen tehny kans tosi kivoja ruokapostauksia! :) niitä lisää! <3

    VastaaPoista
  4. Toi kinder bueno white on ihan parasta!:D Onneks oon sitä löytäny täältä vaan Cittarista, niin ei tuu liian usein syötyä niitä, kun ei viiti yhtä suklaapatukkaa lähteä yli 3km päähän ostaa... :D

    VastaaPoista
  5. Hei, luin ton sun myöhemmin tekemän postauksen siitä, miten epävarma olo sulla on ja laihduttaminen ei oo tuottanut toivottua tulosta. Oon itse kanssa yks ihminen kenellä näkyy heti se että jos on tullut syötyä vähän epäterveellisesti joten ymmärrän täysin ton epävarman tunteen, mistä kerrot postauksessasi. Kuitenkin kun katon näitä sun postauksia (ruokia mitä oot syönyt), on aika monessa kuvassa ranskalaisia, hampurilaisia yms. Ymmärrän kyllä ettei se tarkota että se olis ainoa asia mitä suuhusi laitat, mutta jos haluat tehdä tuloksia laihdutuksen suhteen on totaalikieltäytyminen herkuista vähäksi aikaa ehkä paras vaihtoehto? Toivottavasti et loukkaannu tästä kommentista, koska en tarkota tällä mtn pahaa. Uskon kyllä että lujalla tahdon voimalla säkin voit onnistua :) Eikä kannata välittää mitä ihmiset sanoo et mitä sun kannattais pukea päällesi. Usein noi kommentoijat ei itsekkään tiedä että mitä vaattetia niiden 'kuuluis' käyttää. ;P Tsemppiä! Tykkään blogistasi tosi paljon, ihan vaan siks koska oot todella aidon tuntunen siitä mitä kirjotat ja vaikutat sen takia tosi mielenkiintoselta tyypiltä :) haleja! -ida

    VastaaPoista